Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- Sans
- Poster rang 1
Re: Gui Tarstar
Misschien heeft hij helemaal geen slechte bedoelingen en wil hij gewoon een vriend zijn voor Emma.. Ik hoop het alleszins voor haar. Maja, dat is niet dramatisch genoeg.. 

0 x
-
- x 435
Ik zou het toch een anti-climax vinden als het niet zo zou zijn.lord F. schreef:Maar wie zegt dat Gui Tarstar een pedofiel is?
0 x
-
- Poster rang 3
Denk eigenlijk ook niet dat het een pedofiel is. Een pedofiel zou aandringen om elkaar te ontmoeten, Gui Tarstar probeert precies de boot wat af te houden om elkaar niet te veel te moeten zien.
0 x

- Amiche
- Poster rang 2
In ieder geval blijkt uit al haar gedrag dat het een 'hij' is en niet iemand die voor de anderen bekend is in de rol als vriend van Emma (ik wil u blijven zien!) en uit zijn chats spreekt een volwassen man en niet een jongen. Hij is heel voorzichtig hoe hij zaken formuleert en kan niet echt betrapt worden op uitlokken of groomen (hoewel dat ook een tactiek kan zijn).
Als het Danny zou zijn moet je haast wel uitgaan van verkeerde bedoelingen, want een agent die een kind van 14 2 uur lang stiekem ontmoet, zonder dat de ouder(s) weten waar ze is is erg verkeerd bezig. Chatten kan je nog als onschuldige vriendelijkheid en steun zien, maar zoiets niet meer (net als dan een kettinkje geven).
Zeker Geert past niet in dat plaatje, en Lowie is zelf nog veel te veel een schaap. Adil is mogelijk volgens mij, maar dan zeker niet met slechte bedoelingen - hoewel dan die stiekeme ontmoeting weer erg fout is.
Als het iemand blijkt te zijn die niet past in het scenario ben ik ook weer niet verbaasd hoor. De schrijvers doen wel vaker iets totaal ongepast voor een karakter, gewoon om ons op het verkeerde been te zetten. Het is slecht plotten als je zo'n rare kronkel nodig hebt om een spannend verhaal te vertellen en het werkt ook averechts. De kijker is niet dom!
Enfin, het blijkt ons allemaal wel bezig te houden, dus dan doen ze toch iets goed, ha ha ha.
Als het Danny zou zijn moet je haast wel uitgaan van verkeerde bedoelingen, want een agent die een kind van 14 2 uur lang stiekem ontmoet, zonder dat de ouder(s) weten waar ze is is erg verkeerd bezig. Chatten kan je nog als onschuldige vriendelijkheid en steun zien, maar zoiets niet meer (net als dan een kettinkje geven).
Zeker Geert past niet in dat plaatje, en Lowie is zelf nog veel te veel een schaap. Adil is mogelijk volgens mij, maar dan zeker niet met slechte bedoelingen - hoewel dan die stiekeme ontmoeting weer erg fout is.
Als het iemand blijkt te zijn die niet past in het scenario ben ik ook weer niet verbaasd hoor. De schrijvers doen wel vaker iets totaal ongepast voor een karakter, gewoon om ons op het verkeerde been te zetten. Het is slecht plotten als je zo'n rare kronkel nodig hebt om een spannend verhaal te vertellen en het werkt ook averechts. De kijker is niet dom!
Enfin, het blijkt ons allemaal wel bezig te houden, dus dan doen ze toch iets goed, ha ha ha.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Ik heb het een beetje gehad met die mysterie rond Gui Tarstar. Van mij mag het wel bekend gaan worden wie hij is... en wat hij van plan is met Emma.
0 x
-
- Poster rang 5
Nog een kleine maand geduld zeker?Evaaa schreef:Ik heb het een beetje gehad met die mysterie rond Gui Tarstar. Van mij mag het wel bekend gaan worden wie hij is... en wat hij van plan is met Emma.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- smurfin
- Poster rang 2
Ik begin het ook een beetje beu te geraken.
'k ben er ondertussen van overtuigd dat die mens slechte bedoelingen heeft (ookal kan hij dat goed verstoppen voor Emma), en 'k begin meer en meer te denken dat het dan toch een (voor ons) onbekende is.
'k ben er ondertussen van overtuigd dat die mens slechte bedoelingen heeft (ookal kan hij dat goed verstoppen voor Emma), en 'k begin meer en meer te denken dat het dan toch een (voor ons) onbekende is.
0 x
-
- Nog geen rang
Volgens mij is dat geen pedofiel want Emma heeft hem al eens ontmoet (wij kregen hem toen niet te zien) en toen zij ze ' ah gij zijt het'. Dan zal het wel iemand zijn die ze kent. Misschien iemand van haar school ofzo.
0 x
-
- x 435
Ik krijg meer en meer het gevoel dat het thema van deze verhaallijn "Emma heeft een eerste vriendje" is.
0 x
-
- Nog geen rang
Danny is wel opnieuw verdacht gemaakt... Emma vroeg 's morgens of ze nog eens zouden afspreken maar er kwam geen reactie bij haar chatvriend... want op dat moment was Danny verklaringen bij waldek en mayra aan het afnemen
Iets daarna stonden ze in de Frens voor die koffie en zei hij tegen Tim nu waren die kinderen er over en nu moeten ze opnieuw vanaf nul beginnen
Iets daarna stonden ze in de Frens voor die koffie en zei hij tegen Tim nu waren die kinderen er over en nu moeten ze opnieuw vanaf nul beginnen
0 x
-
- x 435
Kan kloppen, als het werkelijk op dat moment was.Jonistroobants schreef:Danny is wel opnieuw verdacht gemaakt... Emma vroeg 's morgens of ze nog eens zouden afspreken maar er kwam geen reactie bij haar chatvriend... want op dat moment was Danny verklaringen bij waldek en mayra aan het afnemen
Dat zou om het even welke politieagent toch kunnen zeggen?Iets daarna stonden ze in de Frens voor die koffie en zei hij tegen Tim nu waren die kinderen er over en nu moeten ze opnieuw vanaf nul beginnen
0 x
-
- Nog geen rang
Ja, maar hoe weet een wild vreemde agent dat ze het daar effectief zo moeilijk mee hadden. Niet elk kind is even ongelukkig met de dood van zijn/haar vader... Maar aangezien hij Emma persoonlijker kent door het gechat wist hij dat ze het er wel moeilijk mee heeftLazylady schreef:Kan kloppen, als het werkelijk op dat moment was.Jonistroobants schreef:Danny is wel opnieuw verdacht gemaakt... Emma vroeg 's morgens of ze nog eens zouden afspreken maar er kwam geen reactie bij haar chatvriend... want op dat moment was Danny verklaringen bij waldek en mayra aan het afnemen
Dat zou om het even welke politieagent toch kunnen zeggen?Iets daarna stonden ze in de Frens voor die koffie en zei hij tegen Tim nu waren die kinderen er over en nu moeten ze opnieuw vanaf nul beginnen
0 x
-
- Poster rang 5
Ken jij mss kinderen die blij zijn met de dood van hun vader?Jonistroobants schreef: Niet elk kind is even ongelukkig met de dood van zijn/haar vader...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Nee, maar kan toch altijd wellord F. schreef:Ken jij mss kinderen die blij zijn met de dood van hun vader?Jonistroobants schreef: Niet elk kind is even ongelukkig met de dood van zijn/haar vader...
0 x
-
- x 435
Het waren wel Danny en Tim die een tijdje geleden het nieuws kwamen brengen dat ze het levenloze lichaam van Kurt hadden gevonden. Hij heeft toen wel de reacties van Tom, Judith en Emma gezien. En hij is later ook nog toevallig op de koffietafel geweest. Dus dat Emma en Stan het moeilijk hebben heeft hij op andere manieren kunnen merken dan enkel door het chatten. Hij is ook geen wildvreemde agent. Hij en Tim zijn de enige agenten in Thuisdorp, dus op den duur kent iedereen iedereen.Jonistroobants schreef:Ja, maar hoe weet een wild vreemde agent dat ze het daar effectief zo moeilijk mee hadden. Niet elk kind is even ongelukkig met de dood van zijn/haar vader... Maar aangezien hij Emma persoonlijker kent door het gechat wist hij dat ze het er wel moeilijk mee heeftLazylady schreef:Kan kloppen, als het werkelijk op dat moment was.Jonistroobants schreef:Danny is wel opnieuw verdacht gemaakt... Emma vroeg 's morgens of ze nog eens zouden afspreken maar er kwam geen reactie bij haar chatvriend... want op dat moment was Danny verklaringen bij waldek en mayra aan het afnemen
0 x