Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Caligula
- Poster rang 5
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Ik kan me zo voorstellen dat ie iets met het koken gaat doen in Frankrijk - zo na dat mooie dinertje voor Jana . En dan kan ie later altijd de Frens nog gaan runnen met Jana. Ik zie hem echt nog wel terugkeren hoor! Hij moet gewoon nu een beetje gaan opgroeien (net als Femke ineens gedaan heeft in de gevangenis - kinderen worden sneller groot en volwassenen worden sneller heel slim of heel dom door ze een tijdje weg te laten gaan
)

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5
Bram blijft voor mij toch wel wat vreemd hoor. Als hij Janake zo graag ziet (en ik wil het geloven) waarom dan niet gewoon blijven, Jana haar studies laten afmaken om dan eventueel samen te vertrekken?
Tenzij natuurlijk dat de schrijverkes vonden dat ze er komaf mee moesten maken omdat ze al zoveel te doen hadden met het Mayra-en Peggy verhaal en dat Brammeke het kind van de rekening is geworden.
Nu denk ik toch niet dat Bram ooit heel slim gaat worden hoor!
Tenzij natuurlijk dat de schrijverkes vonden dat ze er komaf mee moesten maken omdat ze al zoveel te doen hadden met het Mayra-en Peggy verhaal en dat Brammeke het kind van de rekening is geworden.
Nu denk ik toch niet dat Bram ooit heel slim gaat worden hoor!

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Moderator bericht:Caligula schreef:Bram blijft voor mij toch wel wat vreemd hoor. Als hij Janake zo graag ziet (en ik wil het geloven) waarom dan niet gewoon blijven, Jana haar studies laten afmaken om dan eventueel samen te vertrekken?
spoilers enkel en alleen bij de spoilers AUB!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Spijtig dat Bram weg is.
En hoe ! Na de liefste hereniging ooit hem toch stiekem alleen doen vertrekken.Flauw.
En hoe ! Na de liefste hereniging ooit hem toch stiekem alleen doen vertrekken.Flauw.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vind het ook heel jammer en hoop echt dat hij nog terugkomt. En hij hoeft niet plots heel slim te worden, Bram is gewoon Bram!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind het gewoon geen stijl van Bram om, terwijl Jana slaapt, stiekem te vertrekken. Ze was zo blij dat ze weer samen waren en ging graag met hem mee. Het zal wel "voor haar eigen bestwil" zijn, ingefluisterd door haar moeder, Maar zo maar verdwijnen vind ik absurd en bijzonder laf. Je zou het mij niet moeten flikken 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Akkoord, maar ja wat kun je eraan doen hé? Ik vind dit een flauwe verhaallijn. Een echte man laat zijn harteliefje zomaar niet achter.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Hij denkt echt dat dit offer dat hij brengt door alleen te vertrekken voor haar bestwil is maar vergeet voor 't gemak
dat hij haar voor een voldongen feit stelt. Dat bewijst dat hij opgestookt door Ellen te weinig maturiteit heeft,
dat hij haar voor een voldongen feit stelt. Dat bewijst dat hij opgestookt door Ellen te weinig maturiteit heeft,
0 x
-
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen bij de spoilers AUB!
0 x
-
- x 435
Bram is loodgieter!Nele_ schreef:Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen bij de spoilers AUB!

0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Nu lijkt het enorm op zijn vlucht naar Ibiza. Alleen met dat verschil dat hij nu wel een briefje heeft achtergelaten bij Jana.jessie V. schreef:Ik vind het gewoon geen stijl van Bram om, terwijl Jana slaapt, stiekem te vertrekken. Ze was zo blij dat ze weer samen waren en ging graag met hem mee. Het zal wel "voor haar eigen bestwil" zijn, ingefluisterd door haar moeder, Maar zo maar verdwijnen vind ik absurd en bijzonder laf. Je zou het mij niet moeten flikken
0 x
Sanne
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En dat Jana hem niet de huid heeft vol gescholden voor zijn vertrek.Sanneke schreef:Alleen met dat verschil dat hij nu wel een briefje heeft achtergelaten bij Jana.
En het geld dat hij van Luc had gekregen voor de aandelen van Sanitechniek heeft hij nu ook niet meer...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen in de spoilertopics 

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Waarom moet die nu naar Frankrijk vertrekken? Als hij wou dat ze haar school afmaakt dan kon hij ook evengoed hier gebleven hebben, de reden voor zijn vertrek was omdat niks hem nog hier hield toen maar hij heeft Jana terug dus wat is zijn probleem dan?
0 x