Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door hannanaske »

Denk dat ze ons op 't verkeerde been willen zetten en dat alles nog een staartje krijgt!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat verkeerde been lukt niet meer in deze verhaallijn en wel hierom :

Mayra bekent aan Ann : MANIPULATIE, ze moet Marianne voor zijn wil ze haar vel redden.

Mayra bekent de rest aan Ann : MANIPULATIE : De breuk van hun relatie is op het nippertje afgewend.
Als Ann er nu nog iets over verneemt via anderen is het definietief afgelopen.

Rest nog Waldek. MANIPULATIE : het zogezegd goedmaken nu haar dreigementen niet meer pakken sedert
meerderen het weten en hem steunen. Wat nu ? Hem bewerken met goedmakings-toneeltjes.

Deze verhaallijn mag wat mij betreft ophouden, ze is te vies.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond nochtans dat ze toch oprecht overkwam naar Ann en Waldek, maar het wordt afwachten...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Als ze echt oprecht zou zijn, zou ze ook verteld hebben dat Marianne haar inderdaad WEL effectief met een zwangerschapstest betrapt had en dat wat Marianne haar toen verweet eigenlijk wel waar was.
En dan zou ze ook het HELE verhaal omtrent Kurt verteld hebben, hoe ze hem onder valse voorwendsels (een vernieuwde samenwerking) heeft verleid om hem daarna wandelen te sturen.
Dan zou het voor de anderen ook duidelijk zijn waarom Kurt zo kwaad op haar was.

Maar nee, het zijn altijd maar halve bekentenissen, net genoeg om zichzelf te redden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:En dan zou ze ook het HELE verhaal omtrent Kurt verteld hebben, hoe ze hem onder valse voorwendsels (een vernieuwde samenwerking) heeft verleid om hem daarna wandelen te sturen.
Dan zou het voor de anderen ook duidelijk zijn waarom Kurt zo kwaad op haar was.
Ja idd, dan kunnen de anderen het tenminste plaatsen waarom Kurt Mayra verkracht heeft.
Niet dat we nu een verkrachting gaan goedpraten, maar je weet wel. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hmm, dat klopt, maar misschien houden ze het graag tot de seizoensfinale...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, verkrachting in het geval van Mayra...
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Zonder ook maar iets te willen goedpraten van wat Mayra heeft uitgestoken.

Het blijft wel degelijk verkrachting, want ze heeft nee gezegd en zich proberen te verdedigen tegen hem.
0 x
"You can call me Root"
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Tom, Ann en Judith zagen hoe razend Kurt was op Mayra toen hij daar binnenstormde en die denken nog steeds dat hij toen al probeerde Mayra te verkrachten terwijl het andersom was en zij hem chanteerde met ontslag op zijn werk.
Dit zijn zware belangrijke feiten. Als ze spijt had praatte ze met Ann en Judith, moeilijk, dat zeker, maar dan pas eerlijk.

Het rouwen om Kurt door Judith en de kinderen zou er anders uitzien als ze wisten dat hij niet iemand was die onschuldige vrouwen verkracht - al bleef hij fout- maar nadat wat zij bij hem deed het toch genuanceerder maakt.
Het steekt dat ze nog altijd 't slachtoffer kan spelen. Ze past feilloos haar ' bekentenissen 'aan naargelang tegen wie. .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Ikweetnix schreef:Zonder ook maar iets te willen goedpraten van wat Mayra heeft uitgestoken.

Het blijft wel degelijk verkrachting, want ze heeft nee gezegd en zich proberen te verdedigen tegen hem.
Ik wil zeker niet insinueren dat het geen verkrachting was, maar ze mocht daar wel een beetje 'omkadering' bij geven - tenslotte weet Ann nu helemaal niet waarom Kurt zo nijdig op haar was.
En dat mag ze OOK wel vertellen, als ze dan toch zo eerlijk wil zijn.
Het zou inderdaad ook voor de nabestaanden een verschil maken, denk ik.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is eigelijk wat ik hierboven bedoelde. Het is uiteraard verkrachting maar de omstandigheden en de voorgeschiedenis maken het wel een beetje "anders" dan een ruwe en brutale verkrachting.
En Mayra heeft toch nog altijd aan haar "bekentenissen" een draai weten te geven die haar niet alleen als slachtoffer maar ook nog in een goed daglicht zetten tov Ann. En wat Kurt's kinderen betreft daar schijnt ze zich helemaal niet mee bezig te houden.
0 x
Potentia Principatum
JulieCamberlin
Nog geen rang

Bericht door JulieCamberlin »

Marianne heeft gelijk ze. Die Mayra is echt vervelend!! Ik vind het altijd grappig als Nancy Marya zegt en als Waldek Mira zegt :razz:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Caligula schreef:Dat is eigelijk wat ik hierboven bedoelde. Het is uiteraard verkrachting maar de omstandigheden en de voorgeschiedenis maken het wel een beetje "anders" dan een ruwe en brutale verkrachting.
En Mayra heeft toch nog altijd aan haar "bekentenissen" een draai weten te geven die haar niet alleen als slachtoffer maar ook nog in een goed daglicht zetten tov Ann. En wat Kurt's kinderen betreft daar schijnt ze zich helemaal niet mee bezig te houden.
Nee, dat Mayra totaal niet bekommerd is om hoe Kurts kinderen zich bij een verkrachter als vader voelen, bewijst nog maar eens dat haar 'bekentenissen' helemaal niet oprecht waren en enkel en alleen bedoeld waren om zichzelf alsnog te redden.
0 x
NF07
Nog geen rang

Bericht door NF07 »

Ik kan iets niet volgen: Mayra heeft toch een paar afleveringen terug een abortuspil ingenomen?
En in de aflevering van vandaag zegt Mayra 'Ik zal pas last krijgen als ik een buikje krijg'. De zwangerschap is toch afgebroken? Ik kan nietmeer volgen..
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Dr. Ann heeft Mayra een vitamine tablet gegeven, en helemaal geen abortuspil! Ann wou blijkbaar testen of Mayra het meende, dat ze het kind zou wegdoen, als zij dat wilde!
0 x
Gesloten