Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Verrassende wending? Onverwachte twist? Ben ik de enige die dit had zien aankomen?
Ann is een vod zonder ruggengraat die denkt dat ze niet zonder Mayra kan, dus vergeeft ze haar maar voor zaken waarvoor eender wie anders Mayra al lang buiten had gegooid. Al had ik wel gehoopt dat ik ongelijk zou krijgen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Fijn? Het is nog maar eens bewezen dat Ann totaal geen ruggengraat heeft.osssver schreef:Ik vond het een zeer fijne verrassende wending.
Haar lieveke heeft haar keer op keer bedrogen en zij... zij houdt haar handje vast.
Dit was niet 'zomaar een tegenslag' dit was heel bewust liegen en bedriegen.
Alsof het daar bij gaat blijven, eens deze storm geluwd is...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook al heeft Mayra die pil geslikt, dan nog had dat niks aan de afgelopen maanden veranderd. Dat moet Ann toch ook beseffen, en ook dat je zo niet met iemand om hoort te gaan als je van diegene houdt.lord F. schreef:Vraag me nu af wat voor de ommekeer zorgde >> het feit dat ze niet zonder Mayra kan of omdat Mayra toch die pil slikte en daarmee bewees dat ze bereid is alles te doen voor Ann.
Ann kan dus gewoon niet zonder Mayra, volgens mij...
Als je ook ziet wat Ann allemaal al voor dat kreng gedaan en opgegeven heeft, en wat ze daarvoor terug heeft gekregen, dan maak je mij niet meer wijs dat het in dit geval nog gewoon om "houden van" gaat. Ann zei gisteren zelf nog dat Mayra alles verwoest heeft, dus dat beseft ze wel degelijk, en toch blijft ze Mayra steunen. Ik kan daar maar 1 conclusie aan hangen, en dat is dat ze geen gezichtsverlies wil lijden tegenover de buitenwereld. Ze moet en zal haar "perfecte gezinneke" bij elkaar houden, en wil gewoon niet toegeven dat "mama" al die tijd groot gelijk had.
Wat een triest figuur...
En Ann beseft niet half dat ze hoe langer hoe meer een monster maakt van Mayra, want waar moet dat inderdaad heen als deze storm is gaan liggen? Mayra heeft nu het ultieme bewijs gekregen dat ze met Ann gewoon kan doen wat ze wil.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Als je ziet wat er vanavond gebeurd is toen Marianne haar verhaal kwam doen, heb ik ook zo'n idee dat An zich aan Marya blijft vastklampen om vooral geen gezichtsverlies te lijden ten opzichte van haar moeder.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch tot de de seizoensfinale (gok ik).Nickos schreef:Verrassende wending? Onverwachte twist? Ben ik de enige die dit had zien aankomen?![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Goede gok denk ik, alhoewel ik niet goed meer zie wat er nu nog kan ontploffen ivm Mayra, Peggy is een ander verhaal natuurlijk.
Anneke is echt een triestige slappe vod. Ga bij zo een dokter te rade zeg!
Anneke is echt een triestige slappe vod. Ga bij zo een dokter te rade zeg!
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ann heeft Mayra een pil gegeven, en Mayra heeft die -na enig aarzelen - geslikt, maar ik lees hier nergens, dat Ann heeft gezegd dat het geen abortuspil was, maar vitaminen! Dus is Mayra nog steeds zwanger, of heb ik nu gedroomd, en heeft Ann dat helemaal niet gezegd?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Je hebt niet gedroomd, Ann heeft dat gezegd. Tenzij om het echt vreselijk spannend te houden, Ann gelogen heeft en het toch een abortuspil was...dat zou wel erg ver gaan maar in Thuis weet je nooit.
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Dat zullen wel vitaminen zijn. Geloof nooit dat Ann zomaar iemand een abortus pil zou geven ( volgens mij mag dat ook zomaar niet)
Maar damn wat is daar toch van gekomen
Kon ik vroeger nog wel apprecieren, maar nu is ze het toch helemaal kwijt.
Maar damn wat is daar toch van gekomen
0 x
"You can call me Root"
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En je zou toch mogen aannemen dat de abortuspillen daar niet zomaar tussen de pijnstillers op het kastje liggen? Dergelijke medicatie ligt echt wel achter slot en grendel, áls ze het al hebben in een huisartsenpraktijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik kan er echt niet van over: Mayra steekt de "abortuspil" in haar mond en opeens is alles terug koek en ei?
Al die weken (maanden!) van hoereren en bedriegen zijn opeens vergeven en vergeten.
Zo'n mens laat dokter Ann dus meemoeder zijn over haar dochter, daar laat ze Sandrine zonder nadenken bij achter?
En dat kindje dat het resultaat is van 'een verkrachting' als gevolg van al haar seksuele uitspattingen, dat gaan ze straks met open armen ontvangen?
Al die weken (maanden!) van hoereren en bedriegen zijn opeens vergeven en vergeten.
Zo'n mens laat dokter Ann dus meemoeder zijn over haar dochter, daar laat ze Sandrine zonder nadenken bij achter?
En dat kindje dat het resultaat is van 'een verkrachting' als gevolg van al haar seksuele uitspattingen, dat gaan ze straks met open armen ontvangen?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik snap er ook niets van, maar zag het aan de andere kant ook aankomen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het was natuurlijk te verwachten dat het niet meteen terug koek en ei zou zijn tussen Ann en Marianne. Dat Ann Marianne uit het huis heeft gezet is natuurlijk heel erg, maar dat Marianne haar dochter tot twee keer toe voor de rechtbank heeft gedaagd is natuurlijk iets dat je niet zomaar onder de mat veegt...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, een beetje als kiezen tussen de pest en de cholera.tvx1 schreef:Het was natuurlijk te verwachten dat het niet meteen terug koek en ei zou zijn tussen Ann en Marianne. Dat Ann Marianne uit het huis heeft gezet is natuurlijk heel erg, maar dat Marianne haar dochter tot twee keer toe voor de rechtbank heeft gedaagd is natuurlijk iets dat je niet zomaar onder de mat veegt...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, het probleem is dat je vroeger van beiden haast altijd dood ging, terwijl nu...
Als dat meiske daar zonder psy-trauma vanaf komt,wel chapeau!satine schreef:Zo'n mens laat dokter Ann dus meemoeder zijn over haar dochter, daar laat ze Sandrine zonder nadenken bij achter?
0 x
Potentia Principatum