Anneke, doe nu toch eens een keer uw dwaaloogskes open!
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ik denk dat die vitaminen bij Mayra een heel andere uitwerking hebben dan wat er op de bijsluiter staat
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Ivm foliumzuur zou je gelijk kunnen hebben, ook al zei mijn gynaecoloog dat het de eerste 3 maanden zeker positief was. En verder heb je nog vitaminenpreparaten voor zwangere vrouwen die je nog een tijdje na je bevalling kan doornemen ook dus is het niet perse te laat.
Maar zoals hierboven al gezegd, dan had ze die vitaminen al veel eerder moeten beginnen nemen, 't is niet dat ze niet aan het proberen was é..
Moderator bericht:
Maar zoals hierboven al gezegd, dan had ze die vitaminen al veel eerder moeten beginnen nemen, 't is niet dat ze niet aan het proberen was é..
Moderator bericht:
Voor zover ik weet is Ann niet zwanger...
Zullen we opnieuw ontopic gaan?
Zullen we opnieuw ontopic gaan?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goedzo Ann! Wel een beetje hysterisch en ongeloofwaardig maar eindelijk komt ze eens op voor zichzelf. Zal ze nu inzien dat ze zich heeft laten meeslepen door dat serpent?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Djenner
- Poster rang 2

Ik vond het persoonlijk de beste acteerprestatie van Ann ooit.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Het kwam eens natuurlijker over ten opzichte van anders.Djenner schreef:Ik vond het persoonlijk de beste acteerprestatie van Ann ooit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is de eerste keer dat ik Ann zo zie. Een heel goede prestatie van de actrice vond ik.
0 x
Potentia Principatum
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Hopelijk blijft Ann bij haar standpunt en laat ze zich niet meer van gedachte veranderen door Mayra al vrees ik daar voorKwast schreef:Goedzo Ann! Wel een beetje hysterisch en ongeloofwaardig maar eindelijk komt ze eens op voor zichzelf. Zal ze nu inzien dat ze zich heeft laten meeslepen door dat serpent?
0 x
-
baaltje
- Nog geen rang
Ann hebben we toch al ferm kwaad gezien, maar wel regen Marianne. Wat een beetje ongeloofwaardig overkomt is dat zo snel in vuur slaat...Maar ja dat is Ann et zo deed ze tegenover Marianne ook, nietwaar?Caligula schreef:Dat is de eerste keer dat ik Ann zo zie. Een heel goede prestatie van de actrice vond ik.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Als iemand snel in vuur slaat is er gewoonlijk meer aan de hand dan 'n aanleiding. Zaken die verdrongen werden komen
dan terug. Bij Ann bijvoorbeeld : de opgestoken vinger van Mayra naar Marianne toen die het kwam goedmaken.
dan terug. Bij Ann bijvoorbeeld : de opgestoken vinger van Mayra naar Marianne toen die het kwam goedmaken.
0 x
-
baaltje
- Nog geen rang
Tja en wat nu? Wel onverwachte reactie!! @ Ranske, Ann kiest wel nog altijd voor haar liefke! Marianne krijgt altijd maar het deksel op haar neus.....Wel spannend
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, alweer een vreemde twist. 
Vraag me nu af wat voor de ommekeer zorgde >> het feit dat ze niet zonder Mayra kan of omdat Mayra toch die pil slikte en daarmee bewees dat ze bereid is alles te doen voor Ann.
Vraag me nu af wat voor de ommekeer zorgde >> het feit dat ze niet zonder Mayra kan of omdat Mayra toch die pil slikte en daarmee bewees dat ze bereid is alles te doen voor Ann.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1

Alé komaan Ann.. Je zegt zelf dat Mayra alles heeft kapot gemaakt wat uw dierbaar is .. en dan nu ineens mag die bitch blijven? Ik dacht wel dat er nog geen definitieve breuk ging komen maar ik hoopte dat ze op z'n minst buiten vloog.
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, lap daar hebt ge het al hé. Het heeft niet lang geduurd hé Anneke. Onnozel wicht.
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Ongelooflijk. Dit is nu wel het allerirritantst dat die Ann Mayra nog vergeeft ook.
0 x