Maar waarom zou Stan dan zeggen dat zijn ouders dood zijn, terwijl hij zo graag zijn ouders ziet?jessie V. schreef:Als het Jana niet is gok ik op Stan. Dat is dan de meest waarschijnlijke. Hoewel...ze zou wel anders gereageerd hebben als het werkelijk Stan was, die op de afspraak gekomen was.
Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
-
- Poster rang 5
Re: Gui Tarstar
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Nee, juist niet. Het klopt niet dat Emma aangenaam zou verrast geweest bij een ontmoeting met Danny. Ze kent hem helemaal niet (en ik bedoel kennen, niet eens gezien hebben in de Frens). Ze heeft ook geen enkele redenen om hem te bedanken voor zijn aanwezigheid op de begrafenis. Hij was daar enkel voor zijn werk en heeft geen enkel teken van medeleven jegens Emma getoond.lord F. schreef:Van dat lijstje is Danny dan nog de meest waarschijnlijke.Lazylady schreef:Welke mannen waren er allemaal op de volledige begrafenis/kwamen voorbij?
- Waldek
- Tom
- Stan
- Tim
- Danny
- Geert
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
Een extra verzwarende omstandigheid voor Danny: hij kent veel van fotografie. Hij heeft samen met Pauline haar eindwerk bekeken en beoordeeld. Volgens mij gaat hij Emma overhalen om te poseren voor een fotoshoot (omdat hij haar mooi vindt en complimentjes geeft). Hij tracht haar vertrouwen te winnen en zij zal zich 'blootgeven' (al dan niet via PC). De (naakt)foto's kunnen op het internet snel circuleren (= heel actueel).
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vind ik die optie niet gekker dan de andere opties. Het blijft voorlopig sowieso gissen, en het komt een beetje vreemd over dat Geert gaat zitten Facebooken met zo'n jong meisje, maar ook van de rest in dit lijstje zou dat maar raar zijn. Dus, wie weet!zanacht schreef:Ik begin stilaan te vermoeden dat het Geert is ook al lijkt dit gek.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Daar heb ik zelf ook al aan gedacht...Nansie schreef:Een extra verzwarende omstandigheid voor Danny: hij kent veel van fotografie. Hij heeft samen met Pauline haar eindwerk bekeken en beoordeeld. Volgens mij gaat hij Emma overhalen om te poseren voor een fotoshoot (omdat hij haar mooi vindt en complimentjes geeft). Hij tracht haar vertrouwen te winnen en zij zal zich 'blootgeven' (al dan niet via PC). De (naakt)foto's kunnen op het internet snel circuleren (= heel actueel).
0 x
-
- x 435
Dit is veel en veel te ver gezocht. We mogen ook niet vergeten dat de actrice pas 15 jaar oud is. Dus zoiets mogen ze zelfs niet opnemen, denk ik.Lazylady schreef:Daar heb ik zelf ook al aan gedacht...Nansie schreef:Een extra verzwarende omstandigheid voor Danny: hij kent veel van fotografie. Hij heeft samen met Pauline haar eindwerk bekeken en beoordeeld. Volgens mij gaat hij Emma overhalen om te poseren voor een fotoshoot (omdat hij haar mooi vindt en complimentjes geeft). Hij tracht haar vertrouwen te winnen en zij zal zich 'blootgeven' (al dan niet via PC). De (naakt)foto's kunnen op het internet snel circuleren (= heel actueel).
0 x
-
- Poster rang 5
Er kan veel gesuggereerd worden natuurlijk, maar lijkt me ook héééél ver gezocht.tvx1 schreef:Dit is veel en veel te ver gezocht. We mogen ook niet vergeten dat de actrice pas 15 jaar oud is. Dus zoiets mogen ze zelfs niet opnemen, denk ik.Lazylady schreef:Daar heb ik zelf ook al aan gedacht...Nansie schreef:Een extra verzwarende omstandigheid voor Danny: hij kent veel van fotografie. Hij heeft samen met Pauline haar eindwerk bekeken en beoordeeld. Volgens mij gaat hij Emma overhalen om te poseren voor een fotoshoot (omdat hij haar mooi vindt en complimentjes geeft). Hij tracht haar vertrouwen te winnen en zij zal zich 'blootgeven' (al dan niet via PC). De (naakt)foto's kunnen op het internet snel circuleren (= heel actueel).

0 x
-
- Poster rang 5
Tom is het alleszins dus niet (wat ook wel vreemd zou zijn).
Ik hou eigenlijk alleen nog Adil en Danny over als "kandidaten".
Ik hou eigenlijk alleen nog Adil en Danny over als "kandidaten".

0 x
-
- Nog geen rang
- Sans
- Poster rang 1
Ik denk eerder Adil.. Hij heeft zijn vader ook verloren (of allebei de ouders)? Hij houd van muziek én hij was te laat op Paulien's feestje.. kan komen doordat hij afgesproken had met Emma.. Als het Danny is dan is het maar creepy.. Ik wil niet dat er met Emma iets ergs gebeurd.. en Adil lijkt me wel een oké gast.
0 x