Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef: In het atelier kwam Ann vragen om een restaurantje te boeken, terwijl het gezicht van Mayra boekdelen sprak. Niets vroeg ze, ze zei gewoon dat het hen eens deugd zou doen.

Ja,idd. Mayra had een gezicht als een donderwolk net voor het laatste oordeel en Ann ging met haar een wandelingtje maken en een restaurantje doen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Waarschijnlijk ging Ann er van uit dat Mayra zich niet goed voelde door haar zwangerschap?
Mayra gaf ook eerst niet veel tekst en uitleg - zo dom vond ik die reactie van Ann eigenlijk niet...
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra wou haar kindje weg om haar relatie te redden ? Zeker en niet vergeten, vooral dat huis.

Nadat ze iedereen buiten kreeg en haar macht over Ann was " ons gezinnetje " lees "ONS huis "
de voorbereiding voor de stap : mede-eigenaar worden tenzij ze dat door hun huwelijk al was.
Ze ging strategisch te werk met geduld en stap voor stap maar uiteindelijk te ver.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

A bridge too far dus, en dan stort het allemaal in. Ik kan alleen maar hopen dat Anneke nu eens voet bij stuk houdt. Wel eens benieuwd wat mama Marianne daar over denkt. Nog eens: toch exit Mayra?
0 x
Potentia Principatum
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

satine schreef:Waarschijnlijk ging Ann er van uit dat Mayra zich niet goed voelde door haar zwangerschap?
Mayra gaf ook eerst niet veel tekst en uitleg - zo dom vond ik die reactie van Ann eigenlijk niet...
Dat vind ik ook. Ann kan toch niets vermoeden...
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Awel Mayrake ge maakt nu ook ne keer een colère van Ann mee. Je gedraagt je net zoals Marianne! Ann smeken....Hahaaa dat vond ik nu wel een goed moment. Ik heb er echt van genoten!! Wat is nu de volegende stap? :crazy: :violin:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Mayra hoopt op het begrip van Ann omdat ze o zo graag een kind wou voor hun gezinnetje nog wat uit te breiden.. en dat zou het dan oké maken? Ze heeft er ook niet bijverteld dat ze Kurt eerst gebruikt heeft en dat ze Waldek heeft gechanteerd en die voor Kurt z'n dood wou laten opdraaien.. Het kon haar allemaal geen barst schelen.. Dat is meer dan gewoon wanhopig zijn, dat is ziekelijk. Maar ik vrees dat Ann haar nog een tweede kans gaat geven. Tis ook nog te ver af van de seizoensfinale..
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Mayra wou haar kindje weg om haar relatie te redden ? Zeker en niet vergeten, vooral dat huis.

Nadat ze iedereen buiten kreeg en haar macht over Ann was " ons gezinnetje " lees "ONS huis "
de voorbereiding voor de stap : mede-eigenaar worden tenzij ze dat door hun huwelijk al was.
Ze ging strategisch te werk met geduld en stap voor stap maar uiteindelijk te ver.
Ze zijn toch helemaal niet gehuwd? :eh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, maar Mayra is wel co-ouder van Sandrine hé.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Dat geeft haar geen rechten op het huis van Ann.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, dat is waar maar wel op Sandrine hé. Nu moet ik ook wel zeggen dat als een eventuele rechter (als het ooit zover komt hé) te weten komt wat die Mayra allemaal heeft uitgespookt die toch ook wel 2 keer gaat nadenken ivm dat co-ouderschap.
0 x
Potentia Principatum
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Caligula schreef:Nee, dat is waar maar wel op Sandrine hé. Nu moet ik ook wel zeggen dat als een eventuele rechter (als het ooit zover komt hé) te weten komt wat die Mayra allemaal heeft uitgespookt die toch ook wel 2 keer gaat nadenken ivm dat co-ouderschap.

Vraag is natuurlijk of ze Sandrine nog wel zal willen, eens ze haar eigen baby heeft (met of zonder Ann).
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Ja Mayra dat is ne ne keer meesterlijk geinterpreteerd! Ann ziet je wel heeeeeeeeeeel graag! Echte liefde zou ik zeggen, wat ook de gevolgen kunnen zijn!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

baaltje schreef:Ja Mayra dat is ne ne keer meesterlijk geinterpreteerd! Ann ziet je wel heeeeeeeeeeel graag! Echte liefde zou ik zeggen, wat ook de gevolgen kunnen zijn!
gemanipuleerd? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Ze slikte wel de "abortus pil"! Nee? Ik weet het niet zulle
0 x
Gesloten