Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
De zus van Tim...dat zou pas Thuis op zijn best zijn.
En dat Lena getrouwd is (geweest) of alleenstaande moeder of wat dan ook dat maakt toch niks uit?
Maar dat er vroeger iets gebeurd is tussen moeder en dochter,dat is al wel duidelijk.(doet me een beetje denken aan de Rosse en haar moeder)
En dat Lena getrouwd is (geweest) of alleenstaande moeder of wat dan ook dat maakt toch niks uit?
Maar dat er vroeger iets gebeurd is tussen moeder en dochter,dat is al wel duidelijk.(doet me een beetje denken aan de Rosse en haar moeder)
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Ze hebben wel dezelfde smaak, nog niet zo lang geleden vond Olivia Jens wel een lekker ding
Ik zou als mama toch ook niet meteen willen dat mijn onenightstands (die mogelijk wel iets meer betekenen, maar dat is nog niet zo duidelijk) bij mijn dochter bekend raken. Gescheiden ouder of niet.

0 x
-
- Poster rang 5
"Relatie stelt niet veel meer voor" of hoe verwoorde ze het weer? 
Een groter cliché is er wel niet. Waarom is ze er dan nog bij samen?

Een groter cliché is er wel niet. Waarom is ze er dan nog bij samen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Uit gewoonte, om niet alleen te zijn, omdat er geen leuker alternatief is (in dit geval: waslord F. schreef:Waarom is ze er dan nog bij samen?

Maar zo zijn er wel meer koppels, mensen die in een relatie zitten die 'uitgeblust' is, maar niet slecht genoeg is om er een punt achter te zetten.
Meestal komen die mensen ook pas tot de ontdekking dat 'hun relatie niet veel meer voorstelt', als 1 van de 2 verliefd wordt op iemand anders.
En natuurlijk is het een groot cliché, maar ze was wel eerlijk.
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, t was eerder een retorische vraag.satine schreef:Uit gewoonte, om niet alleen te zijn, omdat er geen leuker alternatief is (in dit geval: waslord F. schreef:Waarom is ze er dan nog bij samen?), voor Olivia, omdat twee inkomens een comfortabeler leven bieden dan maar eentje... redenen genoeg.
Maar zo zijn er wel meer koppels, mensen die in een relatie zitten die 'uitgeblust' is, maar niet slecht genoeg is om er een punt achter te zetten.
Meestal komen die mensen ook pas tot de ontdekking dat 'hun relatie niet veel meer voorstelt', als 1 van de 2 verliefd wordt op iemand anders.
En natuurlijk is het een groot cliché, maar ze was wel eerlijk.

En als ze dan overtuigd zal zijn dat Jens de juiste keuze is zal ze weer gaan twijfelen door de gevolgen van die beslissing.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In afwachting dat ze bij haar bijna ex opstapt, kijkt Lena al uit naar iets beters, gebeurt toch vaak ?
Helaas - Jens die naar Portugal vertrekt voor serious business heeft nu toch wel iets anders aan zijn hoofd, me dunkt.
Terzijde - het lijkt een nieuwe trend: ook Tim heeft een veel oudere partner, nu ook al Jens.
Wie wordt de volgende ? Misschien Adil met Yvette
Helaas - Jens die naar Portugal vertrekt voor serious business heeft nu toch wel iets anders aan zijn hoofd, me dunkt.
Terzijde - het lijkt een nieuwe trend: ook Tim heeft een veel oudere partner, nu ook al Jens.
Wie wordt de volgende ? Misschien Adil met Yvette

0 x
-
- Poster rang 2
- Caligula
- Poster rang 5
Wie zegt er eigelijk dat Lena nog een man heeft of heb ik dat gemist? De man kan gewoon dood zijn of verdwenen (niet naar Spanje hoop ik). Lena heeft Olivia geadopteerd, van wie? Dat is de vraag.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Lena zelfCaligula schreef:Wie zegt er eigelijk dat Lena nog een man heeft of heb ik dat gemist? De man kan gewoon dood zijn of verdwenen (niet naar Spanje hoop ik). Lena heeft Olivia geadopteerd, van wie? Dat is de vraag.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zie je wel, dat komt er van met ondertussen rond te lopen en andere dingen doen!
En weten we al wie de "gelukkige"is?
En weten we al wie de "gelukkige"is?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik snap eigenlijk niet waarom die hier nu in losgelaten wordt, want Jens is toch naar zijn ouders, en ik denk niet dat we die snel gaan terugzien, als hij nog gaat terugkeren. Dus ze konden toch ook evengoed wachten om hem een relatie aan te smeren, daarom ook dat ik denk dat er iets anders met Olivia/Lena gaat gebeuren.
0 x
-
- x 435
Ja, ik heb me ook al afgevraagd wat haar rol nog zal brengen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Er schijnt idd een longstanding probleem te zijn tussen (adoptie)moeder en dochter.
Trouwens waar is Lenatje eigelijk? We hebben die niet meer gezien na de onenightstand.
Mss voor het volgende seizoen.
En wie zijn de biologische ouders van Olivia? Daar valt ook nog wat aan te prutsen.
Trouwens waar is Lenatje eigelijk? We hebben die niet meer gezien na de onenightstand.
Mss voor het volgende seizoen.
En wie zijn de biologische ouders van Olivia? Daar valt ook nog wat aan te prutsen.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het lijkt mij nogal logisch dat Lena een tijdje niet opdaagt, nu Jens naar Portugal is.
Geduld is een schone zaak...
Geduld is een schone zaak...

0 x
-
- x 435
Waarom is dat toch zo belangrijk? Lena en haar man zijn de ouders van Olivia. Zij hebben haar opgevoed en de kennis overgedragen die wordt van ouders wordt verwacht aan hun kinderen overgedragen. Zij hebben voor de dagelijkse zorg ingestaan, haar getroost als ze verdrietig was, enz... Zoals Olivia zelf eens heeft gezegd: Ik ben blij met mijn ouders, het zijn ouders die voor mij konden en wilden zorgen.Caligula schreef:En wie zijn de biologische ouders van Olivia? Daar valt ook nog wat aan te prutsen.
0 x