Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Ja,waren ze blijkbaar alle twee vergeten, kan toch gebeuren,nee? 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Gaat Oliviaatje een meer kwetsbare kant van zichzelf laten zien, nu we weten dat ze geadopteerd is?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Vraag is natuurlijk: wie zijn dan wel de biologische ouders van Olivia? That is the question.
0 x
Potentia Principatum
- Izzy
- Nog geen rang
Ik vind dat ze wel wat Peggy-manieren heeft. Misschien een dochter van Rosa? Of van Peggy? Ik hoop van niet...
Ik weet ook niet hoe dat zou kunnen en waarom ze dan afgestaan zou zijn.

0 x
-
- x 435
Ik heb haar toch liever dan Peggy hoor! En veel Peggy-manieren zie ik er toch (nog) niet in...
0 x
- Izzy
- Nog geen rang
Ik heb haar ook liever dan Peggy maar ze pusht Jana en Lowie af en toe iets te veel, net zoals Peggy met Femke deed. Het kan natuurlijk ook mijn verbeelding zijn die overuren maakt 

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
-
- x 435
Jezus, wat een opdringster. Met alle respect, maar ik zou echt nooit met zo iemand bevriend willen zijn.
Het is goed van haar dat ze Jana wil helpen, maar er is toch duidelijk een gebrek aan inlevingsvermogen.
Het is goed van haar dat ze Jana wil helpen, maar er is toch duidelijk een gebrek aan inlevingsvermogen.
0 x
-
- Poster rang 1
Bwoa dat vind ik niet. Ik denk dat Jana zo'n vriendin wel kan gebruiken, eentje die haar aan haar leeftijd doet herinneren. Alle anderen leggen constant eieren onder haar want 'ze heeft al zoveel meegemaakt' zodat ze op den duur bijna verplicht wordt de trieste volwassene uithangen.
Olivia heeft duidelijk een boon voor Lowie en toch zegt ze hem Jana mee te vragen naar het bal; dat is toch mooi?
Olivia heeft duidelijk een boon voor Lowie en toch zegt ze hem Jana mee te vragen naar het bal; dat is toch mooi?
0 x
-
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5
Lowie en Olivia/Jana, hmm daar houd ik wel van.
Waar blijft de mama?

Waar blijft de mama?
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2
Je kan er veel over zeggen, maar die Olivia brengt alleszins wel leven in de brouwerij.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind het wel een goede aanvulling, die Olivia. Ik was in het begin niet zo overtuigd, maar ondertussen vind ik ze wel goed. Ze brengt idd wat leven in de brouwerij en dat is nodig onder die veel te serieuze pubers daar. Duidelijk een oogje op Lowie en dat past wel (al moet ik zeggen dat ik weinig zin heb in een Lowie-Olivia-Jana trio dat maanden aansleept). Tijd om vooruit te gaan Lowie!
0 x
-
- x 435
Ja, ik had het in het begin ook wat lastig met haar puberkarakter, maar ik vind ze wel fijn nu.
Volgens mij is het gezin Bomans-Backx nu echt de enige familie waar er nog wat plezier te beleven is, mede dankzij Olivia die daar de boel af en toe eens komt opvrolijken
Volgens mij is het gezin Bomans-Backx nu echt de enige familie waar er nog wat plezier te beleven is, mede dankzij Olivia die daar de boel af en toe eens komt opvrolijken

0 x