Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Evaaa
x 435

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Evaaa »

En die flikken kunnen toch ook telefoonlijsten laten natrekken van de taxi's :roll:.
Serieus, Tim & Danny, moeten de burgers alles zelf doen :violin:
Ik had wel medelijden met Waldek. Hij reageert en acteert echt met de goedheid van zijn ziel.... maar blijkbaar komt hij keek op keer bedrogen uit met een mes in zijn rug.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij gaat alles opbiechten, dat zit eraan te komen.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Goed van Rosa het te vertellen maar aub Waldek vertel de rest ook, please.
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Ik vind het nou niet zo moeilijk, Mayras "aangepaste versie" als een leugen te ontmaskeren, moest zij naar de politie stappen.

1) Zoals Sanneke al schreef -> De SMS, die Mayra aan Waldek heeft gestuurd. Wie zou nu z'n eigen stalker om hulp roepen? Ik vraag me trouwens al de hele tijd af, hoe zij het klaargespeeld heeft, om uit de greep van Kurt te ontsnappen, gsm te pakken en de sms te versturen terwijl Kurt haar achterna zat... :wtf:

2) Het feit, dat ze überhaupt een SMS kon versturen tijdens de aanval op haar is bewijs genoeg voor mij, dat het op die plek a) niet zo pikdonker geweest was als ze tegenover de flikken beweerde en dat ze zich b) wel van Kurt even losgerukt moet hebben en dat het dus heeeeeel onwaarschijnlijk ist, dat ze hem niet herkend heeft, zoals ze aan te flikken heeft wijsgemaakt. En de politie zal in de loop van een nieuw onderzoek te weten komen, dat ze Kurt wel herkend had.
Hoe wil Mayra dit allemaal uitleggen, waarom ze gelogen heeft tegen Tim en Danny? Omdat ze "bang was" voor Waldek misschien? Toe nou, niemand zal haar geloven. WANT - er zijn foto's van haar en Waldek :mrgreen:

3) Ja, de foto's. Die waren wel goed genoeg om Marianne te laten denken, dat Mayra Ann bedriegt. Christel schreef het ook al - die foto's zijn helemaal niet als bewijs te gebruiken, dat Waldek Mayra tegen haar wil in achtervolgd zou hebben, in tegendeel. En als ze eens aan Nancy vragen, welke indruk zij van de scene had toen ze de foto's nam, nou dat zal Mayra's versie niet bepaald steunen ook 8)

4) Mayra zei, ze zou kunnen beweren, dat Waldek nog eens is terug gegaan om Kurt express te doen verdrinken. Nou, als zij toegeef dit *gezien* te hebben (anders bijft het wel een veronderstelling) dan had ze meteen een ambulance en of de flikken moeten bellen, anders is het "unterlassene Hilfeleistung" - hoe heet dat in't Nederlands, strafbaar verzuim van hulpverlening...(?).

Komaan, als Mayra een strijd voor de rechtbank gaat uitlokken, heeft zij geen schijn van kans. Wil ze misschien riskeren, haar leugens te herhalen als Ann d'r bij zit? Ann weet dan meteen, dat Mayra ook tegen haar gelogen heeft de hele tijd. Ann weet toch nog goed wat Mayra over de foto's vertelde en zei dat Waldek haar tegen een opdringerige klant had geholpen. Waarom zou hij dan plots Mayra stalken? En waarom zou Mayra Ann *daarvan* helemal niks verteld hebben?

Nee nee nee, ok al is Mayra nu de bitch van't millennium, ik zie haar nog wel gauw heel diep vallen van dat grote paard waarover zij getild is... :D :dance:

Houd je sterk, Waldek!!! :romance-kisscheek:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, in het kort: als Waldek zijn mond open doet is Mayra gezien. Want als de Waldek begint te vertellen over haar "dates"...
Anneke gaat haar oogskes nog verder opentrekken (als dat alsnog mogelijk is).
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Mayra denkt dat ze onoverwinnelijk is omdat ze al met vrij veel leugens weggekomen is en ze begint dat doodnormaal te vinden dat ze boven iedereen staat maar zoals Thuisinduitsland al zei zal ze wel degelijk door de mand vallen als Waldek zijn mond eens opentrekt en zal ze haar maker eindelijk mogen afzetten. En goed voor Waldek dat Rosa achter hem staat. :thumbup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

De bewijzen van Waldeck tegen Mayra blijven zwak. Als hij de politie al in beweging krijgt. Wie zal die arme verkrachtte Mayra van zoiets absurds verdenken? Het hele verhaal is letterlijk ongelofelijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Misschien is er binnenkort wel een klant die ook naar de Sluisstraat wil en is Simonneke deze keer de chauffeur?
En komt de bal dan op deze manier aan het rollen - ik hoop het in ieder geval voor Waldek!

Edit: misschien moest hij toch maar eens het HELE verhaal vertellen aan Rosa, want dat Mayra klanten oppikte tijdens de werkuren, dat heeft hij niet gezegd, toch?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

jessie V. schreef:De bewijzen van Waldeck tegen Mayra blijven zwak. Als hij de politie al in beweging krijgt. Wie zal die arme verkrachtte Mayra van zoiets absurds verdenken? Het hele verhaal is letterlijk ongelofelijk.
Haar verhaal zou toch ook niet echt geloofwaardig overkomen want ineens past ze haar verhaal aan en waarom vertelde ze van in begin dan niet de waarheid tegen de politie? Nee, Waldek zal wel meer kans maken dan dat Mayra denkt.
Waldek zou beter eens zijn verhaal over die mannen vertellen tegen Simonne en Peggy want als ik mij niet vergis zat ze op de dating site op haar werk maar heel zeker ben ik er niet meer van en dat kunnen ze wel eens uitpluizen en wie zullen zij meer geloven Waldek of Mayra? Nog iets dat haar door de mand zal laten vallen en sommige bewijzen zijn hierboven al genoemd. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Er zijn teveel veronderstellingen en de verhalen zijn te absurd om door iemand geloofd te kunnen worden. Want Waldeck heeft er zelf ook een onwaarschijnlijke rol in gespeeld. Alleen al door zijn mond te houden tegen iedereen over de capriolen van Mayra voor de verkrachting. Het misbruik van de taxi's. Allemaal om Mayra te beschermen, maar leg dat eens uit aan de politie. Het is zijn verhaal tegen het hare en zij staat veel steviger in haar schoenen m.a.w. zij kan veel beter liegen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Misschien is er binnenkort wel een klant die ook naar de Sluisstraat wil en is Simonneke deze keer de chauffeur?
En komt de bal dan op deze manier aan het rollen - ik hoop het in ieder geval voor Waldek!

Edit: misschien moest hij toch maar eens het HELE verhaal vertellen aan Rosa, want dat Mayra klanten oppikte tijdens de werkuren, dat heeft hij niet gezegd, toch?
Dat heeft hij inderdaad nog niet gezegd... Hij heeft het tegen Rosa alleen maar gehad over Mayra's wens om zwanger te worden, dat ze blij is dat dit door die verkrachting gelukt is en dat ze bijgevolg niet helemaal goed is in haar bovenkamer.
De rest van deze glorieuze historie heeft Rosa dus nog tegoed, en die zou Waldek inderdaad beter ook eens snel uit de doeken doen! :twisted:

Er zijn in elk geval steeds meer mensen die van alles af weten, en Mayra's verhaal komt inderdaad ook niet geloofwaardig over, dus ook haar bewijzen en beweringen zijn zwak. Het enige wat niet zwak is, is Mayra's bluf. Ze liegt inderdaad heel zelfverzekerd en dat geeft haar een voorsprong op Waldek. Maar die voorsprong heeft ze niet op Rosa, Marianne en de rest.

Ik ben eens benieuwd of ze zo koeltjes kan blijven liegen als steeds meer mensen zich tegen haar keren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Ik ben eens benieuwd of ze zo koeltjes kan blijven liegen als steeds meer mensen zich tegen haar keren...
Ja, idd Christel en als ze een Rosa-Tsunami over zich heen krijgt,wel... Waldek moet natuurlijk wel eerst ALLES aan Rositska vertellen hé.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ThuisInDuitsland schreef:Ik vind het nou niet zo moeilijk, Mayras "aangepaste versie" als een leugen te ontmaskeren, moest zij naar de politie stappen.

1) Zoals Sanneke al schreef -> De SMS, die Mayra aan Waldek heeft gestuurd. Wie zou nu z'n eigen stalker om hulp roepen? Ik vraag me trouwens al de hele tijd af, hoe zij het klaargespeeld heeft, om uit de greep van Kurt te ontsnappen, gsm te pakken en de sms te versturen terwijl Kurt haar achterna zat... :wtf:

2) Het feit, dat ze überhaupt een SMS kon versturen tijdens de aanval op haar is bewijs genoeg voor mij, dat het op die plek a) niet zo pikdonker geweest was als ze tegenover de flikken beweerde en dat ze zich b) wel van Kurt even losgerukt moet hebben en dat het dus heeeeeel onwaarschijnlijk ist, dat ze hem niet herkend heeft, zoals ze aan te flikken heeft wijsgemaakt. En de politie zal in de loop van een nieuw onderzoek te weten komen, dat ze Kurt wel herkend had.
Hoe wil Mayra dit allemaal uitleggen, waarom ze gelogen heeft tegen Tim en Danny? Omdat ze "bang was" voor Waldek misschien? Toe nou, niemand zal haar geloven. WANT - er zijn foto's van haar en Waldek :mrgreen:

3) Ja, de foto's. Die waren wel goed genoeg om Marianne te laten denken, dat Mayra Ann bedriegt. Christel schreef het ook al - die foto's zijn helemaal niet als bewijs te gebruiken, dat Waldek Mayra tegen haar wil in achtervolgd zou hebben, in tegendeel. En als ze eens aan Nancy vragen, welke indruk zij van de scene had toen ze de foto's nam, nou dat zal Mayra's versie niet bepaald steunen ook 8)

4) Mayra zei, ze zou kunnen beweren, dat Waldek nog eens is terug gegaan om Kurt express te doen verdrinken. Nou, als zij toegeef dit *gezien* te hebben (anders bijft het wel een veronderstelling) dan had ze meteen een ambulance en of de flikken moeten bellen, anders is het "unterlassene Hilfeleistung" - hoe heet dat in't Nederlands, strafbaar verzuim van hulpverlening...(?).

Komaan, als Mayra een strijd voor de rechtbank gaat uitlokken, heeft zij geen schijn van kans. Wil ze misschien riskeren, haar leugens te herhalen als Ann d'r bij zit? Ann weet dan meteen, dat Mayra ook tegen haar gelogen heeft de hele tijd. Ann weet toch nog goed wat Mayra over de foto's vertelde en zei dat Waldek haar tegen een opdringerige klant had geholpen. Waarom zou hij dan plots Mayra stalken? En waarom zou Mayra Ann *daarvan* helemal niks verteld hebben?

Nee nee nee, ok al is Mayra nu de bitch van't millennium, ik zie haar nog wel gauw heel diep vallen van dat grote paard waarover zij getild is... :D :dance:

Houd je sterk, Waldek!!! :romance-kisscheek:
"Unterlassene Hilfeleistung" heet in het Nederlands "Schuldig verzuim".
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Voorlopig is de eerste confrontatie dik in Mayra's voordeel uitgevallen. Niet dat ik daar blij mee ben, maar het was wel zo.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Hoe meer mensen van die stinkende zaak afweten, hoe kleiner haar kansen nochtans worden.

Al die "dates" van haar kunnen trouwens ook op een bepaald moment komen opdagen en / of getuigen hoe het er met Mayra echt aan toeging. Trouwens, ook Ann weet dat ze wekenlang aan Kurts mouw heeft gehangen om hem aub donor te laten spelen...
0 x
Plaats reactie