Iedereen Duivel

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Evaaa
x 435

Iedereen Duivel

Bericht door Evaaa »

Zijn er nog mensen die naar dit programma kijken? Vind het wel een goede reeks, mooi in beeld gebracht, zowel de verhalen van de supporters als de interviews met de voetballers.
Moussa Dembele en Jan Vertonghen zijn een olijk duo samen :lol:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Iedereen Duivel

Bericht door Sans »

Ik volg het ook. Vind het héél goed gedaan :thumbup:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vorige week gekeken en dat was ok, maar ook niet om absoluut te moeten zien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

Niet verveeld tijdens het kijken. Keek aangenaam weg, maar niet iets om thuis voor te blijven en me Duivelsupporter maken, zie ik ook nog niet gebeuren. 't Zit in 't bloed of niet, zeker? Go Sep Vanmarcke, go!
0 x
Je suis la!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Pfff, eigenlijk is het niet de moeite niet om die serie te volgen.
Vroeg me al af of dat nu aan mij lag gezien ik toch voetballiefhebber ben terwijl het programma me totaal niet kon boeien. De serie is ook iets teveel feel good/oppervlakkig/propaganda.Ik denk dat dat programma veel interessanter zou geweest zijn moesten ze het gemaakt hebben in de tijd dat het net heel slecht ging met de Rode Duivels (je weet wel met die nederlaag tegen Cyprus onder interim-bondscoach Vercauteren en de periode ervoor toen ze Vandereycken buiten smeten enzo).

Daarnet was de Carrefours al omgetoverd tot een Rode Duivel-pretpark wat me nog meer een afkeer bezorgde voor het programma. ;)
en dat terwijl ik dus toch wel denk dat ik een redelijk fanatieke Rode Duivel-fan ben. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik vond het vandaag nochtans mooi. Vooral het verhaal van die man die in een rolstoel zit en voetbal als een steun ziet als hij slecht nieuws hoort zoals vandaag in de aflevering.

Bovendien vind ik het onwijs interessant hoe Lieven Maesschalck werkt. Godsamme, na tien minuten zou ik al huilend wegrennen.

En ik kijk ook voor Eden Hazard en Vincent Kompany. Hoewel ik professioneel moet blijven, vrees ik dat ik nooit in staat zou zijn een interview af te nemen van Vincent :lol: Die trekt altijd zijn shirt uit voor interviews :eek: :mrgreen:
En Eden is gewoon een koekje. "Est-ce que je suis mignon?" Ah... :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Evaaa schreef:Ik vond het vandaag nochtans mooi. Vooral het verhaal van die man die in een rolstoel zit en voetbal als een steun ziet als hij slecht nieuws hoort zoals vandaag in de aflevering.
:
Ik heb maar een stukske gekeken en had het moeilijk toen die gast slecht nieuws te horen kreeg... heb zelfs zitten huilen..
Mijn schoonzoon was ook een voetballiefhebber...
Maar meer dan af en toe een stukske meepikken van dit programma is niet nodig voor mij.
0 x
Plaats reactie