Bram Schepers (Bert Verbeke)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Dat klopt ... zijn moeder is overleden in een auto-ongeval. Dit toch volgens Wikipedia ( niet dat je daar alles moet geloven, maar voor zo van die Thuis-vragen van een tijd geleden vind je er toch vaak het goede antwoord!)
0 x
-
- Poster rang 5
En z'n moeder zat aan de drank (volgens z'n vader).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waar Bram nu logeert (in zijn oude kamer in de B&B), je zou voor minder depri worden : zo'n aftandse, oude, troosteloze kamer !
0 x
-
- x 435
Ik was er zelf ook nog over aan het denken... Hopelijk zijn de andere kamers wat fleuriger.johan1969 schreef:Waar Bram nu logeert (in zijn oude kamer in de B&B), je zou voor minder depri worden : zo'n aftandse, oude, troosteloze kamer !
0 x
-
- x 435
Ik dacht dat dat nu "in" was bij de jongeren? Vintage!Lazylady schreef:Ik was er zelf ook nog over aan het denken... Hopelijk zijn de andere kamers wat fleuriger.johan1969 schreef:Waar Bram nu logeert (in zijn oude kamer in de B&B), je zou voor minder depri worden : zo'n aftandse, oude, troosteloze kamer !
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dat de inhoud van de kamer hem het minst kan schelen, de herinneringen des te meer ...johan1969 schreef:Waar Bram nu logeert (in zijn oude kamer in de B&B), je zou voor minder depri worden : zo'n aftandse, oude, troosteloze kamer !
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Het is nog altijd de oude kamer van Kasper en die werd niet voor de B&B gebruikt toen Jana en Bram er mochten logeren. Dus waarschijnlijk nog steeds niet.Lazylady schreef:Ik was er zelf ook nog over aan het denken... Hopelijk zijn de andere kamers wat fleuriger.johan1969 schreef:Waar Bram nu logeert (in zijn oude kamer in de B&B), je zou voor minder depri worden : zo'n aftandse, oude, troosteloze kamer !
0 x
Sanne
-
- x 435
Het is wel weer heel typisch dat net dát kamertje nog vrij was. Binnenkort zal er dan toch een andere kamer vrijkomen? Anders wordt het wel onrealistisch.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik denk dat ze hem die kamer expres geven, omdat ze Bram ermee vooruit willen helpen. Het is waarschijnlijk een privé kamer (omdat Kasper hem voorheen ook had), en deze zal dan ook niet evenveel geld kosten als een kamer waar normaal gesproken betalende klanten in slapen. Bram zou zo'n kamer waarschijnlijk niet kunnen betalen voor langere tijd, en ze kunnen hem zo'n kamer ook niet gratis of voor heel weinig geld beschikbaar stellen, omdat ze er dan teveel geld op verliezen.Lazylady schreef:Het is wel weer heel typisch dat net dát kamertje nog vrij was. Binnenkort zal er dan toch een andere kamer vrijkomen? Anders wordt het wel onrealistisch.
Hij zal het dus nog een tijdje moeten stellen met zijn kamer vol herinneringen, vrees ik...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Sanneke schreef:
Het is nog altijd de oude kamer van Kasper en die werd niet voor de B&B gebruikt toen Jana en Bram er mochten logeren. Dus waarschijnlijk nog steeds niet.
Yep, de meest logische verklaring! Da's trouwens een bed&breakfast hé, geen hotel. Zo veel kamers heeft dat normaal niet!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
Als ze al klagen dat het zoveel kost voor die extra kamers bij te maken is het anders wel raar dat ze die nog vrij houden terwijl er niemand logeert. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4
voor zover ik het begrepen heb, hoort die kamer bij het privé-gedeelte. Ze kunnen die niet verhuren, want om er te geraken, moet je door de privé.
Ze is dus niet bereikbaar door via de grote trap in eetzaal naar boven te gaan.
Ze is dus niet bereikbaar door via de grote trap in eetzaal naar boven te gaan.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Áls hij vertrekt zeker...kattebel-nl schreef:bram gaat dus vetrekken naar frankrijk, druiven plukken
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532