Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
maartenvst
Nog geen rang

Re: Guy tarstar

Bericht door maartenvst »

Volgens mij is het KURT :) nu zal hij zogezegd 'verdwijnen'. via emma (als gutarstar dan) wordt hij op de hoogte gebracht van het reilen en zeilen van iedereen. Op Emma's verjaardag krijgt ze een cadeau (wrsch van guitarstar, dus van kurt). zo zal ook uitkomen dat hij niet dood is, éénmaal emma ontdekt dat haar papa guitarstar is. dan komt hij weer boven water en neemt hij wraak op mayra en waldek (seizoensfinale) :)
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Re: Gui tarstar

Bericht door GroteThuisfan!!! »

zouden we geen poll kunnen opstarten? Voor te stemmen wie Gui tarstar nu is? Want veel Thuisfans zijn benieuwd wie dat nu is. Waaronder ik. Dan kan er misschien een antwoord uit de bus vallen.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Jens zal het niet zijn. Gui Tarstar = Guitarstar => Guitar star. 't Zou Stan kunnen zijn? Andere mogelijke mensen zijn miss Danny, Adil? Emma zag er niet geschrokken uit en het leek wel of ze de persoon in het echt kende of tenminste al heeft gezien. Volgens mij is het Danny. Want het is raar dat zijn rol ook ineens naar boven komt. Of misschien nog iemand van Emma haar school? Nog een vriend van Jana, Olivia en Lowie bv?
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als we aannemen dat Gui Tarstar eerlijk is, dan is hij ouder dan Emma, en heeft hij zijn beide ouders reeds verloren. Dus dan valt Stan af, en Jens ook. Adil heeft zijn mama ook nog. Lowie zou kunnen , omdat in zijn beleving zijn vader voor hem dood is.
Ik blijf voorlopig denken dat het inderdaad Danny is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Moet het een man zijn? Misschien is het Jana? Het is maar een idee.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Iemand die beide ouders kwijt is. Bram is in dat geval, maar kent Emma Bram? (en die zat op dat moment in de Zus&Zo) Het is inderdaad iemand die ze kent of een vertrouwenspersoon, aan haar reactie te zien. Maar of het Danny is, denk niet dat ze dan zo familair zou reageren.
0 x
Afbeelding
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jana is in zekere zin toch haar ouders kwijt, al zijn ze dan niet dood. Als ze anoniem wil blijven liegt ze niet helemaal.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik vond ook dat ze familiair reageerde maar dan blijft er nog maar 1 persoon over "Geert" maar die zie ik zoiets nog niet doen dus ik blijf toch gokken op Danny.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek zou dat best kunnen zijn maar die heeft nu andere katten te geselen.
Ik gok ook op Jana.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Hier in deze poll kan je stemmen wie Gui tarstar nu is volgens jullie. Link: http://www.thuisforum.be/viewtopic.php?f=91&t=901283
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
M-medemToertjes
Nog geen rang

Bericht door M-medemToertjes »

Dan dacht ik toch Guy De Herdt :D
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lol, Manfred, back from the deads. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Hoe kan het nu in godsnaam Guy zijn? Die zit toch in de gevangenis. Moest die nu ontsnapt zijn of vrij gelaten zou iemand (Mayra bvb) het hier toch al over gehad hebben? Die Gui slaat gewoon op het feit dat voor+achternaam Guitarstar vormen, en Emma speelt (of speelde) gitaar (dan zitten we nog met een spelfout, maar toch, die uitleg lijkt mij veel realistischer). Ik gok nog steeds op Danny.
0 x
aagje
Nog geen rang

Bericht door aagje »

En bovendien het is duidelijk iemand dat Emma kent, volgens mij kent Emma Guy niet?!
0 x
M-medemToertjes
Nog geen rang

Bericht door M-medemToertjes »

aagje schreef:En bovendien het is duidelijk iemand dat Emma kent, volgens mij kent Emma Guy niet?!
Natuurlijk niet, als ze zou weten wat hij allemaal gedaan heeft, zou ze ook nooit contact met hem hebben.
En de regisseurs vinden wel iets om hem weer te doen opduiken. Ontsnapt? Kan zijn dat hij al die tijd in voorhechtenis heeft gezeten en dat er toen een procedurefout gebeurde?
Hebben we eigenlijk ooit het (tweede) proces van Guy gezien? Nadat hij werd weggebracht met de combi hebben ze hem volgens mij (misschien bewust) doodgezwegen...

Guy lijkt me vrij onwaarschijnlijk, een nieuw personage lijkt me het meest aanvaardbare. Maar als het dan toch een reeds gekend personage moet zijn => Guy.
0 x
Gesloten