Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Nele_
- Nog geen rang
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik vind het gisteren zo'n mooi scenes tussen die twee. En ik geloofde het ook helemaal! Er is echt wel veel chemie tussen Vanya Wellens en Geert Hunaerts!
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik was toch blij gisteren Femke nog eens gelukkig te zien. Dat was ook alweer lang geleden! 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Vond het wel tof van Femke dat ze naar Peter smste: help,help,help! 
0 x
Potentia Principatum
-
Elin
- Nog geen rang
Ik vind het een beetje jammer dat ze niet meer van dat "weekendje weg" filmen. Vandaag niets van gezien! Ze mogen de gelukkige momenten wel wat meer tonen toch?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, dat vind ik nu ook zie. Maar ja, Thuis is Thuis hé. En over geluk kan er niet veel over gezegd worden.
0 x
Potentia Principatum
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Ik vond dat ze een nogal onheilspellend liedje lieten horen toen ze het hotel binnengingen, ik dacht dat ze daar Peggy ofzo ging tegenkomen. Wel een schoon koppeltjeElin schreef:Ik vind het een beetje jammer dat ze niet meer van dat "weekendje weg" filmen. Vandaag niets van gezien! Ze mogen de gelukkige momenten wel wat meer tonen toch?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Je zou het echt hopen hé. Maar in Thuis...
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Zoals men Peter en familieke nadrukkelijk toonden in het " niets aan de hand weekendje " vertrouw ik niet.
Dit leek op het soort mooi dat een contrasterende functie heeft op het drama dat volgt.
Laat dit AUB niet waar zijn.
Dit leek op het soort mooi dat een contrasterende functie heeft op het drama dat volgt.
Laat dit AUB niet waar zijn.
0 x
-
Elin
- Nog geen rang
Ja dat vond ik dus ook!!!Renée schreef:Ik vond dat ze een nogal onheilspellend liedje lieten horen toen ze het hotel binnengingen, ik dacht dat ze daar Peggy ofzo ging tegenkomen. Wel een schoon koppeltjeElin schreef:Ik vind het een beetje jammer dat ze niet meer van dat "weekendje weg" filmen. Vandaag niets van gezien! Ze mogen de gelukkige momenten wel wat meer tonen toch?Hopelijk blijft hun geluk nu wel duren...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat moet Femke nu in godsnaam gaan zoeken in de Frens (ex Noorderzon). Daar kunnen alleen maar vodden van komen. Er moet in Ternat toch nog een ander café zijn waar ze kan gaan werken.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Peggy en Rosa komen er al niet over de vloer, dus da's al iets.Caligula schreef:Wat moet Femke nu in godsnaam gaan zoeken in de Frens (ex Noorderzon). Daar kunnen alleen maar vodden van komen. Er moet in Ternat toch nog een ander café zijn waar ze kan gaan werken.
Paulien werkt er daarentegen wel en die had vroeger nog iets met de halfbroer van Femke die ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Briseis
- Poster rang 1

Goh, ik denk dat dat al lang vergeten is
Vreemd hoe ze de ene koe wel uit de sloot halen (de verkrachting van Simonne) en de andere niet (dat Peggy even smerig is als Peter qua bedriegen)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Femke in de Frens dat gaat problemen geven en dat de Peter dat blijkbaar allemaal goed vindt...
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Bwa, aan Paulien haar gezicht te zien was het toch niet helemaal vergeten. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Femke werkte voor ze naar de gevangenis moest al in de Frens he... Dus ze kent het daar, wat een groot voordeel is voor Femke zelf en ook voor Paulien. Ze was er ook al opnieuw aan de slag gegaan, maar moest stoppen door haar zwangerschap. Nu komt ze dus gewoon terug na haar (korte) zwangerschapsverlof.
0 x
Sanne