Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door zanacht »

Stan, Emma en Judith!!! Hoe die zo'n verdriet kunnen neerzetten dat verdient een pluim. :clap: :clap: :clap:
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Stan, Emma en Judith en Tom.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En Peter dan? Gezellig op wandel met zijn familietje?
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:En Peter dan? Gezellig op wandel met zijn familietje?
Momenteel is dat ander wel belangrijker vind ik.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Tom is een fantastische stiefpapa.
Alsook is Sam een heel lieve vrouw die Bram met betere raad bijstaat dan Frank en Simonne samen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Tom die verdient inderdaad ook een pluim want hoe die met Stan omgaat gisteren en de juiste woorden zegt tegen zo'n jongen die net zijn vader verloren is. Judith heeft het wel getroffen met Tom maar het is door haar dat hij waarschijnlijk ook veranderd ten opzichte van vroeger. Hij is nu een man geworden die verantwoordelijkheid kan dragen. :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is gewoon omdat de situatie nu geconcentreerd is op Mayra-Kurt-Waldek. Als de schrijverkes zich terug gaan concentreren op Tom-Judith, well we will see.. Net zo met Peter-Femke, en daar hou ik toch een beetje mijn hart voor vast want zij verdienen wel een beetje geluk.Maar goed, time will tell.
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Caligula schreef:Dat is gewoon omdat de situatie nu geconcentreerd is op Mayra-Kurt-Waldek. Als de schrijverkes zich terug gaan concentreren op Tom-Judith, well we will see.. Net zo met Peter-Femke, en daar hou ik toch een beetje mijn hart voor vast want zij verdienen wel een beetje geluk.Maar goed, time will tell.
Feit is dat Tom een gigantische evolutie heeft doorgemaakt de laatste twee jaar. ZIjn vrouw bedriegen met de zus van zijn vrouw zijn volgens mij dingen die hij nu niet meer zou doen. Toen lucas net geboren was werd het ook duidelijk dat Tom het moeilijk heeft met de situatie omtrent zijn kinderen (het feit dat hij geen vader voor hen kan zijn) maar dat hij zich er bij heeft neergelegd omdat hij weet dat het zijn eigen schuld is. Ten tijde van Donald Madder was Tom een echte flierefluiter, en toen hij dan terugkwam in de gedaante van Wim Stevens was er niet veel veranderd. Maar nu is wel gebleken dat hij eindelijk volwassen is geworden en zich gedraagt naar zijn leeftijd, en een zeer tof, aangenaam personage is geworden. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit niet zal veranderen. Want voor het eerst sinds hij terug is uit Canada zou ik persoonlijk het écht erg vinden moest er iets met hem gebeuren, in tegenstelling tot ervoor, wanneer het mij niet echt kon schelen waar het personage naartoe ging.

Dus ja, een pluim voor Tom voor de manier waarop hij zijn stiefkinderen opvangt.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Tom gewoon de evolutie dat die gemaakt heeft is echt goed. Is echt goed met Stan , Emma en Judith

en omdat ze de laatste tijd nogal verguisd is geweest krijgt Paulien van mij een pluim. Voor hoe ze Jens nu steunt met het café. Ze lijkt ook eindelijk af van haar Bram obsessie en hopelijk blijft dat zo :D
0 x
"You can call me Root"
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Tom en Judith.

Tom voor zijn evolutie en Judith eigenlijk meer voor de acteerprestatie en het feit dat ze een aangenaam personage is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook van mij krijgt Tom een dikke pluim. En Eddy ook, omdat hij zo lief is voor Lucas en Femke. Een plezier om hem zo bezig te zien, zeker tussen alle andere ellende door.... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, akkoord, wie had dat ooit gedacht van Eddy. Maar hier verdient hij idd een pluim.
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

EDDY :romance-kisscheek:
Ik vind het echt leuk dat zowel Eddy als Femke blijkbaar dichter bij elkaar gebracht zijn door de komst van dat kleintje. :thumbup:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, nu ben ook overtuigd van z'n goeie bedoelingen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Mag ik ook een pluim aan de actrice van een personnage geven?

Muriel Bats! :mrgreen: Geweldig hoe zij het volhoudt de ijskoude (weer)wolvin te vertolken :clap: Ik weet niet of iedere acteur blij is met de verandering(en) die zijn/haar personnage moet ondergaan. Maar zij haalt er echt het bloed van onder onze nagels vandaan zeg! Geweldig! :D Tijdens het gesprek met Rosa, nog eventijes onverschillig glimlachend ("doe maar net als of je neus bloed") en dan zonder te verpinken Rosa te dreigen en haar "sprakeloos" achter te laten. Een kwaaie Rosa doet anders wel anderen lam verschrikken, maar wat wil je, Mayra is geen lam, daar heb je wel groot gelijk Rosa... :lol:
Moderator bericht:
Ok, voor 1 keertje dan... ;)
Normaal zijn deze topics wel voorbehouden voor de personages, niet voor de acteurs/actrices...
0 x
Plaats reactie