In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
thomaaas
Nog geen rang

Re: In en Uit

Bericht door thomaaas »

Idd, muziek wordt er pas later opgemonteerd, is ook maar één van de laatste stappen dus dat kunnen ze idd nog 2 weken voor uitzending doen.

En klopt idd niet wat in nieuwsblad staat, wat wordt opgenomen wordt 3 maanden later uitgezonden, en ze zijn nu al bezig met nieuwe seizoen op te nemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Lena Blondeel (vertolkt door Katrien Vandendries) brengt vanaf donderdag 17 april het hoofd van Jens op hol.
Afbeelding

Bron: Thuis-pagina op Facebook.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ben eens benieuwd, die is toch een aantal jaartjes ouder dan Jens. Schat zo'n jaar of tien.
0 x
Afbeelding
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik dacht dat Jens een van de volgende dagen/weken zou vertrekken naar Portugal? Gaat zijn nieuwe vlam dan mee, of blijft zij om de Frens te helpen open houden?
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

15 jaar zelfs. Nu vind ik het wel niet leuk dat de actrice die toch meerdere jaren de rol van Carolien vertolkte een ander personage gaat spelen. De kijkers van in het begin zijn nog steeds talrijk en zeker niet achterlijk.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Carolien?

En je weet niet hoe oud haar personage is. Verschilt vaak van leeftijd in RL.
0 x
Afbeelding
Omega
x 435

Bericht door Omega »

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_01063973. Er staat wel een gigantische spoiler in dat artikel. Kurt zou dus overleden zijn.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

We weten al van Airmaxboy dat Judith een lijk zal moeten identificiëren, dus dat zal waarschijnlijk van Kurt zijn, of toch door Judith herkend worden als dat van Kurt. (met twee woorden spreken hier)
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Carolien?
Dat personage was jaren geleden in Thuis te zien, als het vriendinnetje van Benny. Ze heeft nog een tijdje bij Rosa geholpen in het kapsalon, en heeft daarna een tijdje in Ter Smissen gewoond. Een vriendelijk maar wel behoorlijk naïef meisje ;)

Oké, Carolien werd vertolkt door dezelfde actrice, maar ik moet eerlijk bekennen dat ze er op de foto al zodanig anders uit ziet dat ik daar persoonlijk niet direct een link mee leg. Ik ben eens benieuwd hoe dat gaat zijn als ze in Thuis verschijnt... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

De mysterieuze Blondeel heeft een groot geheim: misschien is het Carolien die haar naam heeft moeten veranderen door criminele omstandigheden en zal Rosa het opmerken...

Of het was een man ( dat hebben we in thuis nog niet gehad)
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Karolien ('t werd met een K ondertiteld) had ook even een een relatie met Werner.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Bwa, er worden wel meer acteurs/actrices "gerecycleerd" - liever een goede 'tweedehandse' dan een minder goede nieuwkomer. ;)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Even wiki geraadpleegt, een personage uit seizoen 1 en 2 dus. Behalve de echte die-hards zullen er niet veel mensen zich haar nog herinneren, denk ik.
0 x
Afbeelding
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ikke wel hoor poolaapje (volg thuis al vanaf aflevering 1 in 1995 :angel: ). Dus een echte die-hard :dance:

Ik heb niet op het wereldwijde net gekeken maar ik heb ooit eens gelezen dat de actrice op de Thuis-set haar partner heeft leren kennen de "Neil". (allebei westvlamingen trouwens). Of ze nu nog samen zijn dat weet ik niet :whistle:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

En ze is niet mooi verouderd, vind ik persoonlijk.

Nu Kurt is overleden, maar wie weet identificeren ze het verkeerde lijk? Of het lijk van die klant van Mayra? Joost. Ik vond dat die qua uiterlijk erg goed op Kurt leek. De verrijzenis zou dan voor de seizoensfinale zijn.
0 x
Plaats reactie