Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Caligula »

Hewel, nu hebt ge eens volkomen gelijk zie. :angel: (Deze keer hé)
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

satine schreef:Dus was het niet van moeten, ze hebben de verkeerde keuze gemaakt en daar dragen ze nu de gevolgen van.
Ze hadden voet bij stuk moeten houden, maar de zussen Verbeeck weten altijd alles beter... :angel:

Ik begrijp niet goed hoe ze met zijn tweetjes (want Rosa die heeft het te druk met het sorteren van de inboedel van haar dochter) een hele B&B kunnen recht houden, zeker niet met die extra kamers nu.
Evenmin als ik begrijp hoe je winst kan maken met een taxibedrijf als je de paar taxi's die je hebt een hele dag standby moet houden voor een paar klanten die de hele dag vergaderen of gaan wandelen.
En waarvan blijkbaar niemand met de auto gekomen is.

Het lijkt wel een soap! :razz:
En zonder kuisvrouw ook nog eens... misschien komen de kaboutertjes hun werk doen als ze slapen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Dus was het niet van moeten, ze hebben de verkeerde keuze gemaakt en daar dragen ze nu de gevolgen van.
Ze hadden voet bij stuk moeten houden, maar de zussen Verbeeck weten altijd alles beter... :angel:

Ik begrijp niet goed hoe ze met zijn tweetjes (want Rosa die heeft het te druk met het sorteren van de inboedel van haar dochter) een hele B&B kunnen recht houden, zeker niet met die extra kamers nu.
Evenmin als ik begrijp hoe je winst kan maken met een taxibedrijf als je de paar taxi's die je hebt een hele dag standby moet houden voor een paar klanten die de hele dag vergaderen of gaan wandelen.
En waarvan blijkbaar niemand met de auto gekomen is.

Het lijkt wel een soap! :razz:
:lol: :lol: :lol: :lol: en dan niet te vergeten dat van de 3 chauffeurs er altijd wel minstens ene verlof heeft genomen om bv iets met ons "gezinnetje" te doen GRRRRRRRRR :twisted: :twisted: :twisted: ....
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Jenny die zou best wat aardig mogen zijn tegen Julia want het is dankzij haar dat de boel draaiende gehouden wordt. Goed personeel die moet je soigneren en niet zo behandelen op de manier dat Jenny nu doet of zal Jenny voor 3 werken als Julia het afstapt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is waar, zonder Julia was het daar al lang helemaal in de soep gelopen...
Ik snap bovendien sowieso niet waarom Jenny zo blijft volharden in dat rot gedrag. Het is nu zo, en daar valt niks aan te veranderen...
Jenny moet nog maar afwachten of Luc misbruik van zijn positie gaat maken, want ook daar valt niks meer aan te doen, aangezien ze financieel blijkbaar ook compleet afhankelijk van hem zijn. En dat is wél hun eigen schuld, daar kan Julia niks aan doen.

Waarom dan zo blijven stieren? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ze had klachten gehad, en het was Julia haar taak om de kamers te kuisen. Daar mag ze haar toch op wijzen, ok de manier waarop was fout, maar toch.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar Rosa zei wel dat die klanten sowieso niks anders deden dan klagen, dus wie zegt dat die klacht juist was? En het is niet alleen die klacht waar Jenny zo moeilijk over deed, hè? Bij het minste of geringste loopt ze Julia af te snauwen, sinds deze weer bij Luc is. Het ligt er behoorlijk dik bovenop dat dit niet aan de kwaliteit van Julia's werk ligt...
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Maar iedere keer als Julia iets te klagen heeft, hoort Luc het wel en wilt hij Jenny aanpakken. Daarom is Jenny zo kortaf tegen Julia. Heel hun doen en laten wordt in de gaten gehouden en de "baas" weet het meteen als er iets fout loopt.
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Poolaapje schreef:Ze had klachten gehad, en het was Julia haar taak om de kamers te kuisen. Daar mag ze haar toch op wijzen, ok de manier waarop was fout, maar toch.

Eigenlijk mogen ze blij zijn dat Julia die job van "kuisvrouw" er bij wil doen. Bij mijn weten werd ze aangeworven om te helpen in de zaak (toen er zoveel werk bijgekomen was) en niet voor de job van kuisvrouw.

Eigenlijk laten ze Julia nu dus twee jobs doen voor het loon van een job (denk niet dat ze opslag heeft gekregen).
Misschien moet Julia maar eens opstappen, nu ze weer bij Luc is, moet ze echt niet meer voor het geld doen he
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tiboko schreef:
Poolaapje schreef:Ze had klachten gehad, en het was Julia haar taak om de kamers te kuisen. Daar mag ze haar toch op wijzen, ok de manier waarop was fout, maar toch.

Eigenlijk mogen ze blij zijn dat Julia die job van "kuisvrouw" er bij wil doen. Bij mijn weten werd ze aangeworven om te helpen in de zaak (toen er zoveel werk bijgekomen was) en niet voor de job van kuisvrouw.

Eigenlijk laten ze Julia nu dus twee jobs doen voor het loon van één job (denk niet dat ze opslag heeft gekregen).
Misschien moet Julia maar eens opstappen, nu ze weer bij Luc is, moet ze echt niet meer voor het geld doen he
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Maar iedere keer als Julia iets te klagen heeft, hoort Luc het wel en wilt hij Jenny aanpakken. Daarom is Jenny zo kortaf tegen Julia. Heel hun doen en laten wordt in de gaten gehouden en de "baas" weet het meteen als er iets fout loopt.
Jenny loopt al tegen Julia te snauwen vanaf het allereerste moment dat ze weet dat die weer samen is met Luc, toen was er nog helemaal niks fout gelopen. Bovendien klaagt Julia eigenlijk alleen maar dat ze niet bepaald vriendelijk behandeld wordt door Jenny (en daar liegt ze niks van), en heeft ze nog elke keer tegen Luc gezegd dat ze niet wil dat hij ingrijpt. Dus misbruik van haar situatie maken, doet ze ook al niet.
In plaats daarvan doet ze alles om het de dames Verbeeck wat makkelijker te maken, inclusief de schoonmaak waar ze inderdaad niet voor aangenomen is. Een beetje goede wil van Jenny's kant, zou dan toch wel op z'n plaats zijn, vind ik.

En dat Luc alles ziet (ook dat het daar momenteel niet bepaald op rolletjes loopt), zou zo ook wel het geval zijn. Daar heeft hij Julia tot nu toe helemaal niet voor nodig gehad. Jenny en Rosa hebben hem bovendien zelf geaccepteerd als geldschieter, dus dat ze afhankelijk van hem zijn nu, en dat hun doen en laten onder de loep genomen wordt, ligt op geen enkele manier aan Julia...

Ik begrijp dat Jenny gefrustreerd rondloopt door de drukte en door het gebrek aan hulp, maar ze werkt haar frustraties wel op de verkeerde uit...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jenny maakt gewoon van het minste misbruik om weer zo tegen Julia te kunnen doen; dat was nu toch wel duidelijk.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Jenny haar gezicht was goud waard toen Marianne harde woorden zei over Mayra en zeker dat ze voor haar part tegen de muur mocht rijden. Natuurlijk heeft Jenny al de vernederingen die Marianne meemaakte met Mayra niet moeten doorstaan en daarom komt dit hard over bij haar maar ik begrijp Marianne wel!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind dat Jenny haar rol steeds dunner en dunner wordt.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zanacht schreef:Jenny haar gezicht was goud waard toen Marianne harde woorden zei over Mayra en zeker dat ze voor haar part tegen de muur mocht rijden. Natuurlijk heeft Jenny al de vernederingen die Marianne meemaakte met Mayra niet moeten doorstaan en daarom komt dit hard over bij haar maar ik begrijp Marianne wel!
Daar ben ik het helemaal mee eens...
Sinds ze in de Zus&Zo weten dat Mayra wel echt verkracht is door Kurt, lijkt al de rest vergeten te worden. Het maakt van haar echter geen ander mens, en haar achterbakse streken voor én na die verkrachting, worden er ook niet anders/minder erg op.
Onvoorstelbaar dat Jenny kwaad wordt op Leo om zijn terechte commentaar, en ook dat ze nog verbaasd is dat Marianne helemaal klaar is met haar gestoorde schoondochter.
0 x
Gesloten