Ze gaan het toch eens moeten uitpraten, want zo is het ook niet leefbaar voor hem.
Dat is zelfs nog een reden. Te jong, maar ook te irritant/arrogant.Frazer schreef:Die arrogante puber lijkt me nu niet echt de serieuze relatie waar Jens op zoek is
Ja, heb me ook al die bedenking gemaakt.Lazylady schreef:Dit is er echt over!
Geef die jongen nu toch eens geluk!!!![]()
Eerst had hij een schat van een vriendin die werd vermoord (ik vind het nog steeds jammer) en dan werd de dader eerst nog vrijgesproken. (Rouwproces en wraakgevoelens.) Nadat hij het eindelijk had verwerkt, belandde hij met iemand in bed die al bezet was. (Teleurstelling.) Daarna raakte Emma verliefd op hem, die natuurlijk veel te jong was. Door een misverstand met haar dacht iedereen plots dat hij pedofiel was. (Frustratie.) Na dat alles raakte hij eerst verliefd op Sam, maar daar ging Tim mee lopen. (Teleurstelling en stil liefdesverdriet.) Vervolgens werd hij terug verliefd op Paulien, die vrienden wou blijven.(Teleurstelling en stil liefdesverdriet.)
... En zojuist kreeg hij nog te horen dat zijn vader terminale kanker heeft. (Opnieuw een komend rouwproces.)
Echt. Arme kerel.
Gelukkig dat het maar een personage is, want zoveel ongeluk...
.... gebeurd in 't echt ook meer dan je denkt: mensen die van 't ene "ongeluk" in 't andere rollen...Lazylady schreef:Dit is er echt over!
Gelukkig dat het maar een personage is, want zoveel ongeluk...
Helaas wel. Heb zelf ook zo'n periode meegemaakt... maar in het geval van Jens blijft het toch goed dat hij maar een personage is.ikke schreef:.... gebeurd in 't echt ook meer dan je denkt: mensen die van 't ene "ongeluk" in 't andere rollen...
Jens wordt een echte overlever.
In mijn geval mocht het ook wel om een personage gaan.Lazylady schreef:Helaas wel. Heb zelf ook zo'n periode meegemaakt... maar in het geval van Jens blijft het toch goed dat hij maar een personage is.ikke schreef:.... gebeurd in 't echt ook meer dan je denkt: mensen die van 't ene "ongeluk" in 't andere rollen...
Jens wordt een echte overlever.