Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)

Bericht door Crackers »

Waarom tonen ze al twee keer die rivier?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, dat gaat een big problem zijn voor maandag. Maar eerlijk gezegd verwondert het me niet zo van Kurt. De kerel is sinds lang de pedalen kwijt sinds hij zijn Judith verloren heeft (door zijn eigen schuld) en dan komt hij bovendien zo'n losgelopen psychopate als Mayra tegen. Het is wel wat veel hé. Maar ik praat het niet goed, ik wil het gewoon in zijn context plaatsen.
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik snap de logica eigenlijk niet. Kurt weigert om donor te worden en nu verkracht hij Mayra wetende dat zij daardoor zwanger kan zijn.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

de topic's dienen niet om te chatten, daar is de minichat voor.
En daarom zijn hier verschillende berichten gewist.
Gelieve on-topic te blijven!
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

In de aflevering zie je Kurt over de reling vallen en hoor je een zachte plons.
https://www.youtube.com/watch?v=2jYW9opPUrI
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Die plons is wel heel zachtjes - je moet echt goed luisteren om het te horen.
Maar het verwondert mij wel dat Kurt niet om hulp roept, zoiets doet een mens toch instinctief dacht ik?
Tenzij hij natuurlijk slecht is neer gekomen en meteen bewusteloos was - of erger.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

satine schreef:Die plons is wel heel zachtjes - je moet echt goed luisteren om het te horen.
Maar het verwondert mij wel dat Kurt niet om hulp roept, zoiets doet een mens toch instinctief dacht ik?
Tenzij hij natuurlijk slecht is neer gekomen en meteen bewusteloos was - of erger.
Zatte mensen... die reageren net wat anders dan je zou denken :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Evaaa schreef:
satine schreef:Die plons is wel heel zachtjes - je moet echt goed luisteren om het te horen.
Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid - maar zo ontzettend dronken was hij toch niet?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Evaaa schreef:
Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid - maar zo ontzettend dronken was hij toch niet?
Dat viel al bij al toch nog wel mee inderdaad?
En dan nog... Hij is van een behoorlijke hoogte naar beneden gevallen. Als hij al niet in staat was om om hulp te roepen, dan zou je toch op z'n minst een schreeuw (of in elk geval geluid) tijdens zijn val verwachten? Ook dat gebeurt instinctief, ook wel als je dronken bent, denk ik.
Vreemde situatie... :-?
Laatst gewijzigd door Christel op za 05 apr 2014, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Christel schreef:
satine schreef:
Evaaa schreef:
Dat viel al bij al toch nog wel mee inderdaad?
En dan nog... Hij is van een behoorlijke hoogte naar beneden gevallen. Als hij al niet in staat was om om hulp te roepen, dan zou je toch op z'n minst een schreeuw (of in elk geval geluid) tijdens zijn val verwachten. Ook dat gebeurt instinctief, ook wel als je dronken bent, denk ik.
Nogal vreemd allemaal... :-?
Waldek had hem opzij geduwd en vervolgens is hij over die reling gesukkeld. Het kan goed zijn dat Kurt bewusteloos was.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vraag me toch af waarom hij zich zo laat gaan dat hij zich zo zat drinkt.
Enerzijds is er die chantage van Mayra en verder z'n liefdesleven dat ook niet al te best loopt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Vraag me toch af waarom hij zich zo laat gaan dat hij zich zo zat drinkt.
Enerzijds is er die chantage van Mayra en verder z'n liefdesleven dat ook niet al te best loopt.
Dat zal er allemaal inderdaad wel mee te maken hebben. Toen hij zijn werk kwijt was een tijdje geleden, was hij ook elke keer beschonken...

Maar verder heeft hij sowieso nogal een nare kant, want hij was bijvoorbeeld niet zo zat dat hij helemaal niet meer wist wat hij deed. Ik vraag me toch wel af of Judith daar eerder niet al eens mee te maken heeft gehad eigenlijk, want iemand verandert toch niet zo 1 2 3 in een verkrachter met losse handjes? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Da's wel waar en hij heeft Waldek ook wel al eens geslagen toen hij zat was maar misschien dronk hij vroeger nooit als hij met Judith was dat kan ook een mogelijkheid zijn. Een dronken Kurt staat gelijk met een agressieve Kurt blijkbaar.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Christel schreef:
lord F. schreef:Vraag me toch af waarom hij zich zo laat gaan dat hij zich zo zat drinkt.
Dat zal er allemaal inderdaad wel mee te maken hebben. Toen hij zijn werk kwijt was een tijdje geleden, was hij ook elke keer beschonken...

Maar verder heeft hij sowieso nogal een nare kant, want hij was bijvoorbeeld niet zo zat dat hij helemaal niet meer wist wat hij deed. Ik vraag me toch wel af of Judith daar eerder niet al eens mee te maken heeft gehad eigenlijk, want iemand verandert toch niet zo 1 2 3 in een verkrachter met losse handjes? :-?
Guy veranderde na de scheiding van Mayra in een moordenaar. Bepaalde schokkende gebeurtenissen kunnen de persoonlijkheid veranderen. Denk dat het na het slippertje van Tasha bij Kurt serieus verkeerd is gegaan.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Evaaa schreef:
Christel schreef:

Guy veranderde na de scheiding van Mayra in een moordenaar. Bepaalde schokkende gebeurtenissen kunnen de persoonlijkheid veranderen. Denk dat het na het slippertje van Tasha bij Kurt serieus verkeerd is gegaan.
Zeggen dat Guy een moordenaar is geworden is toch wat overdreven. Hij heeft Fien niet bewust naar zijn huis gelokt om haar op een op voorbedachte manier te doden. Hij heeft haar in een plotse opwelling gedood, niet eens beseffende dat het om Fien ging. Dat is niet wat men onder moord verstaat.
0 x
Gesloten