Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door Lazylady »

:dance: :dance: :dance: NANCY :clap: :clap: :clap:
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Haha, Nancy die ingaat tegen furie Rosa. Dit worden nog topconversaties! :thumbup:
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Ik denk dat Nancy letterlijk de verkeerde conclusies zal trekken... :lol:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Nancy is niet op haar mondje gevallen en dat maakt het allemaal zo grappig en denkt Rosa dat iedereen bang van haar moet hebben en dat ze dan moeten doen wat zij zegt. Ik ben alvast een supporter van Nancy! :dance:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ocharme Nancy haar tweede job ook kwijt door Marianne haar grillen. Ja, ze heeft die foto's wel genomen en gespioneerd maar heb wel medelijden met haar maar Nancy kan geen gevolgen overzien omdat ze niet nadenkt bij wat ze doet en zo werkt ze zichzelf in de nesten. Ik begrijp Ann en Mayra wel als ik een poetsvrouw zou hebben die ik niet kan vertrouwen dan zou ik net hetzelfde gedaan hebben, hoe spijtig ik het ook vind voor Nancy.
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Ja dat is waar! Nancy meent het altijd zo goed, vooral als het om Marianne gaat. En dat allemaal voor niets, en uiteindelijk haar job kwijt. Wat heeft ze in handen om zich te verdedigen? Hebben jullie een argument? Tja en Marianne die ambetant word door haar tranen...ook gemakkelijk....Ach Marianne toch...
:naughty:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ze ligt alleszins wel goed in de markt als kuisvrouw. Job kwijt bij Rosa en Jenny >> Luc bezorgt haar een nieuwe job. Job kwijt ten huize Bastiaens >> Marianne bezorgt haar een nieuwe job in het advocatenkantoor van haar zoontje (en haar ontslag komt nog goed uit met oog op het proces).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

lord F. schreef:Ze ligt alleszins wel goed in de markt als kuisvrouw. Job kwijt bij Rosa en Jenny >> Luc bezorgt haar een nieuwe job. Job kwijt ten huize Bastiaens >> Marianne bezorgt haar een nieuwe job in het advocatenkantoor van haar zoontje (en haar ontslag komt nog goed uit met oog op het proces).
Heb ik dat gemist? Ik dacht dat Marianne gewoon met Tom zou gaan kijken of ze Ann en Mayra niet konden dwingen Nancy te houden wegens contractbreuk ofzo?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, ik kan me dat ook niet herinneren; of is het een speculatie?
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Dat laatste is idd nog niet gezegd, maar ligt wel voor de hand, net als de nieuwe thuis van Marianne...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Is dat geen ontslag om "dwingende redenen"? Je kunt dat natuurlijk wel aanvechten voor de arbeidsrechtbank maar ja, Nancy... Vandaar mss advocaat Tom.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Nnacy is wel over de schreef gegaan toen ze haar betrapte als ze in dat boekje aan het snuffelen was en daar zijn Ann en Mayra wel getuigen van, dat met die foto dat is hun woord tegen dat van Nancy en inderdaad dat kan wel ontslag zijn om dringende redenen vandaar dat ik denk dat Nancy daar weinig kan aan doen zelfs met Tom als advocaat maar in thuis kan alles, hé.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Marianne in de miserie en Nancy keer op keer " oep mij kunde rekene ". Dat dit problemen ging geven had Marianne moeten weten maar die twee nemen het toch altijd op voor mekaar. Marianne zal haar wel terug helpen.
0 x
cordelia
Nog geen rang

Bericht door cordelia »

ik was vandaag weer absolutely fan van Nancy. zoals ze daar altijd de deur aan het afstoffen in het advocatenkantoor, juist als er een interessant gesprek aan de hand is, heerlijk!

ook fan van hoe ze haar kledij heeft aangepast nu ze bij het chique volk kuist. zou marianne niet op haar tenen getrapt zijn dat ze dat voor haar nooit deed?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, een vertrouwelijke conversatie en Nancy die haar woordje meespreekt, gewoon heerlijk!. Gaat naar zo een kantoor zeg! Een minimum aan realisme, is dat echt te veel gevraagd?
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie