Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 2
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
De vriendelijkheid zelve tegen klanten, tegen mensen, maar eens er iets is dat haar niet aanstaat, kan ze er heel onredelijk over worden. Zoals nu met Julia.
Eigenlijk is Jenny vrij hypocriet. Als je door haar bediend wordt, zou je denken: wat een zachte, lieve gastvrouw, maar de ware Jenny is niet zo oprecht.
Eigenlijk is Jenny vrij hypocriet. Als je door haar bediend wordt, zou je denken: wat een zachte, lieve gastvrouw, maar de ware Jenny is niet zo oprecht.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ze was toch bedaard als Julia zij van het professioneel te houden of dat anders alles in het honderd loopt want blijkbaar kunnen de zusters Verbeeck zaken en privé niet gescheiden houden.
0 x
-
- x 435
"Madame Tang" gebruikt Luc gewoon als excuus om weer giftig te kunnen doen naar Julia! 

0 x
-
- Nog geen rang
En Julia blijft het met de glimlach pikken (wat Jenny nog meer op stang jaagt, super!) 

0 x
-
- Nog geen rang
- zanacht
- Poster rang 2
De zusters Verbeeck die houden van drama en werk en privé gescheiden houden dat kunnen ze geen van beiden. Waarom geven ze Julia ook direct haar c4 niet zoals ze bij Nancy deden dan kunnen ze zelf de boel kuisen dan kan Rosa gelijk wat afstand nemen van Peggy en Jenny die hoeft haar tijd niet meer te verdoen om op Julia te vitten. Iedereen blij en tevreden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
O,ja Rosa kuisen mens van 's morgens tot 's avonds en dat ge niks meer aan fut over hebt. Jenny gaat het dan komen controleren om te zien of alles wel proper is. 

0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Jenny haar venijnigheid liep er weeral af toen Julia en Luc hand in hand naar buiten gingen. 
Moet er wel bij zeggen dat Janine Bischops het wel goed kan acteren, ik zou er zelf bang van worden als ik ze zo zou tegenkomen.

Moet er wel bij zeggen dat Janine Bischops het wel goed kan acteren, ik zou er zelf bang van worden als ik ze zo zou tegenkomen.

0 x
- ThuisInDuitsland
- Nog geen rang
Oef, Jenny is echt een engerd soms. Is ze er niet bang voor dat Julia het erbij neergooid en gewoon voor Luc zijn bedrijf gaat werken? Zie Jenny er staan zonder kuisvrouw, zonder hulp voor de zaal ...
want ze heeft toch geen hulp aan Rosa tegenwoordig.

0 x
-
- Nog geen rang
Snap ook niet goed waarom net Jenny zo kwaad moet zijn. Zij heeft daar toch geen extra reden voor? Simonne daarentegen is dan nog eerder betrokken partij nu Jana en Bram daar inwonen en die loer die Luc den Eddy/Frank wou draaien ...
Alles zal bij Jenny draaien rond de bedreiging van Julia om controle te krijgen over de Z&Z, net zoals dat was toen Jenny wat moeilijker te been was en Julia alles bolwerkte.
Alles zal bij Jenny draaien rond de bedreiging van Julia om controle te krijgen over de Z&Z, net zoals dat was toen Jenny wat moeilijker te been was en Julia alles bolwerkte.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ok maar waarom in godsnaam is ze dan zo oliedom geweest omdat vernieuwd contract te ondertekenen ? dat kon opeens niet snel genoeg gaan ; voor Luc was dat natuurlijk aanvaardbaar maar jenny had toch wel kunnen weten dat ze langer moest nadenken , achterdochtig als ze steeds is tegenover Luc en co ....
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, het was niet van willen maar van moeten hé. Maar idd, met de Luc in zee gaan...
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Waarom? Omdat ze iets niet konden betalen dat hun verantwoordelijkheid niet was?
Ik heb daar nog nooit over gehoord, dat een huurder financieel moet opdraaien voor de renovatie-plannen van de eigenaar.
Ze hebben zich laten bedotten, zo simpel is het.
Ik heb daar nog nooit over gehoord, dat een huurder financieel moet opdraaien voor de renovatie-plannen van de eigenaar.
Ze hebben zich laten bedotten, zo simpel is het.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,natuurlijk en door Lucske Bomans nog maar eens. Ge weet toch ook wel dat als die zijn voet ergens binnen steekt...
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dus was het niet van moeten, ze hebben de verkeerde keuze gemaakt en daar dragen ze nu de gevolgen van.
Ze hadden voet bij stuk moeten houden, maar de zussen Verbeeck weten altijd alles beter...
Ik begrijp niet goed hoe ze met zijn tweetjes (want Rosa die heeft het te druk met het sorteren van de inboedel van haar dochter) een hele B&B kunnen recht houden, zeker niet met die extra kamers nu.
Evenmin als ik begrijp hoe je winst kan maken met een taxibedrijf als je de paar taxi's die je hebt een hele dag standby moet houden voor een paar klanten die de hele dag vergaderen of gaan wandelen.
En waarvan blijkbaar niemand met de auto gekomen is.
Het lijkt wel een soap!
Ze hadden voet bij stuk moeten houden, maar de zussen Verbeeck weten altijd alles beter...

Ik begrijp niet goed hoe ze met zijn tweetjes (want Rosa die heeft het te druk met het sorteren van de inboedel van haar dochter) een hele B&B kunnen recht houden, zeker niet met die extra kamers nu.
Evenmin als ik begrijp hoe je winst kan maken met een taxibedrijf als je de paar taxi's die je hebt een hele dag standby moet houden voor een paar klanten die de hele dag vergaderen of gaan wandelen.
En waarvan blijkbaar niemand met de auto gekomen is.
Het lijkt wel een soap!

0 x