Flikken Maastricht

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Flikken Maastricht

Bericht door Mona'ke »

dirk schreef:Iemand die weet waar ik flikken maastricht seizoen 7 kan bekijken? Heb alles van 1-6 gezien op uitzendggemist.nl maar seizoen 7 is niet beschikbaar? Hoe komt dat?
Omdat wij, Belgen, iets te vaak naar uitzendinggemist.nl surften om programma's te bekijken die ook op de Belgische televisie uitgezonden worden/werden. En daardoor hebben/hadden de Belgische tv-zenders minder kijkers en daardoor hebben ze een Belgisch IP-adres geblokkeerd voor al deze programma's. (o.a. ook Dokter Deen, Witse, ... zijn geblokkeerd voor ons)
Flauwe kul, mijn inziens, maarja, wat kan je er aan doen? ;)

Zouden die afleveringen niet op Youtube staan?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik denk dat je hier wel wat kunt vinden. Groetjes

http://kickass.to/flikken-maastricht-s0 ... 55386.html
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

@ Mona'ke

Aha vandaar, das wel erg flauw... op youtube staan ze (nog) niet, had daar ook al even gezocht

@ exsencon

Merci, ga dat morgen downloaden dan! hoop dat 't werkt 8)
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Joepie! Vanavond de film van Flikken Maastricht eindelijk hier op één en vanaf zondag het nieuwe seizoen. Dat zal gaan tijd worden :wtf:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Vorige week is op Nederland 1 de nieuwste reeks begonnen. :-)

Maar voor wie op één kijkt: zorg dat je de film vanavond ziet, anders mis je belangrijke informatie voor de komende reeks.
0 x
Sanne
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ja, dat zag ik op Twitter verschijnen. Maar probeer het nu toch gewoon via één te volgen. Dan kijk ik samen met mama. Op vrijdag is dat dan al wat moeilijker.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Sanneke schreef:Vorige week is op Nederland 1 de nieuwste reeks begonnen. :-)

Maar voor wie op één kijkt: zorg dat je de film vanavond ziet, anders mis je belangrijke informatie voor de komende reeks.
Ik kan vanavond niet kijken, en heb geen mogelijkheid tot uitgesteld kijken. Ik hoop dat er hier iemand is die een soort van samenvatting kan plaatsen?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:
Sanneke schreef:Vorige week is op Nederland 1 de nieuwste reeks begonnen. :-)

Ik kan vanavond niet kijken, en heb geen mogelijkheid tot uitgesteld kijken. Ik hoop dat er hier iemand is die een soort van samenvatting kan plaatsen?
Digicorder programmeren?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik heb de film gezien en ben zwaar ontgoocheld. Best mogelijk dat ik de reeks aan mij laat voorbijgaan.
Ja, Eva en Wolfs zijn mooie mensen om naar te kijken, maar voor mij moet een film ook een goed (en in dit geval) spannend verhaal hebben.
Wolfs was meerdere keren in levensgevaar en ontsnapte telkens op miraculeuze wijze. Daar hou ik echt niet van., van dergelijke mirakels! Waarom hadden die bandieten met Wolfs zoveel geduld?
Allez, ja, die er wil en kan van genieten, die mag, hoor, maar ik ben geen van meer van "Flikken Maastricht" :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd ikke ook zwaar ontgoocheld door de film, en eigelijk al door het laatste seizoen. Eva, moet ik bekennen, is nog altijd de moeite om naar te kijken! :angel:
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lol, Angela Schijf is inderdaad wel een prachtvrouw.
Ik heb als sinds Baantjer een dikke boon voor Victor Reinier :D Die man is net als wijn, die wordt en ziet er met de tijd beter en beter uit :mrgreen:
Vond het wel een leuke aflevering zondag, herken me vaak in het personage Eva :angel: Ik zou die Ferdi ook echt niet moeten en het hem laten voelen. :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Evaaa schreef:Die man is net als wijn, die wordt en ziet er met de tijd beter en beter uit :mrgreen:
Opassen hé Evaa, van hele goeie oude wijn wordt je snel dronken en dan... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja, idd ikke ook zwaar ontgoocheld door de film, en eigelijk al door het laatste seizoen. Eva, moet ik bekennen, is nog altijd de moeite om naar te kijken! :angel:
Ja, door Angela Schijf heb ik ooit naar de eerste aflevering gekeken (en daarna afgehaakt) en vorige vrijdag twijfelde ik toch even om dezelfde reden om de film te bekijken maar dan toch niet gedaan en blijkbaar niks gemist naar wat ik hier lees. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wie is "Peer" waarvan Eva van Dongen zwanger is?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

In de intro werd zijn naam vernoemd, hij had een functie bij justitie, en was net omgekomen bij een noodlottig verkeersongeval?
Ik denk dat je - om meer te weten - de film tussen seizoen 5 en 6 moet gezien hebben, en die heb ik ook niet gezien.
0 x
Plaats reactie