Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Rotstreek van Paulien
Die nog steeds de heilige onschuld speelt.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Zouden jullie dat zo meteen geloven, als je weet dat ze ruzie hebben en ex'en zijn?
Da's niet echt naïef zijn, da's uw lief vertrouwen. In Bram zijn geval, te veel vertrouwen. Stom van Paulien dat ze het zei, maar ben eigenlijk wel blij dat dat verhaal nu eindelijk ook uitgekomen is. Dat duurde ook alweer lang genoeg
Da's niet echt naïef zijn, da's uw lief vertrouwen. In Bram zijn geval, te veel vertrouwen. Stom van Paulien dat ze het zei, maar ben eigenlijk wel blij dat dat verhaal nu eindelijk ook uitgekomen is. Dat duurde ook alweer lang genoeg
0 x
-
tvx1
- x 435
Evaaa schreef:Zouden jullie dat zo meteen geloven, als je weet dat ze ruzie hebben en ex'en zijn?
Maar of het echt "uitgekomen is weet ik nog niet. Jana gelooft het niet en als Bram inderdaad ontkent zijn we nog geen stap verder.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok maar gaat Bram dat echt KUNNEN ontkennen? Volgens mij gaat de" schuld van zijn gelaat af druipen als Jana het hem zegt .
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Denk nu ook wel niet dat hij het gaat kunnen ontkennen. Had het beter zelf aan haar verteld.
0 x
"You can call me Root"
- Kwast
- Poster rang 5

Hehe dat kind wordt ook een keer wakker
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Ik snap niet dat Jana zo boos is op Lowie. Uiteindelijk weet ze het wel dankzij hem, anders had meneertje Lafaard blijven zwijgen en Lowie is ook niet de enige die zweeg.
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Vertrouwen is geschaad. Feit is dat je in de positie van Lowie nooit goed kan doen (zeker niet als hij een boontje heeft voor Jana). Mocht hij wel iets gezegd hebben, dan zou hij niet geloofd worden en was hij een stoker, en zwijgt hij, dan tja ...Lazylady schreef:Ik snap niet dat Jana zo boos is op Lowie. Uiteindelijk weet ze het wel dankzij hem, anders had meneertje Lafaard blijven zwijgen en Lowie is ook niet de enige die zweeg.
Jana zoekt gewoon een zondebok en dat zijn altijd diegenen die het dichtst bij je staan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En zij en Bram moeten ook eens stoppen met doen alsof Luc een moordenaar is. Akkoord, hij wilde verdergaan met het installeren van die slechte boilers, maar hij heeft die kleine toch nooit dood gewild!
0 x
-
tvx1
- x 435
Kweetnie. Luc drong toen wel héél erg hard aan bij Bram om een boiler uit het magazijn te nemen.Lazylady schreef:En zij en Bram moeten ook eens stoppen met doen alsof Luc een moordenaar is. Akkoord, hij wilde verdergaan met het installeren van die slechte boilers, maar hij heeft die kleine toch nooit dood gewild!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Hij heeft het ook heeeeeeel lang verzwegen, dat hij er wel degelijk bij betrokken was.tvx1 schreef:Kweetnie. Luc drong toen wel héél erg hard aan bij Bram om een boiler uit het magazijn te nemen.Lazylady schreef:En zij en Bram moeten ook eens stoppen met doen alsof Luc een moordenaar is. Akkoord, hij wilde verdergaan met het installeren van die slechte boilers, maar hij heeft die kleine toch nooit dood gewild!
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Maar hij heeft het ook zelf bekend, ook al kon hij perfect zwijgen. En ja, hij deed dit deels om Lowie bij hem te krijgen, maar dan nog. Die dood heeft hij nooit gewild.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Dat zeg ik ook niet, dat hij die dood gewild heeft, maar het lijkt mij wel dat dit een deel van de kwaadheid van Jana heeft veroorzaakt.
Edit: Trouwens, Luc heeft ook alleen maar bekend omdat hij opeens besefte dat hij er helemaal alleen voor stond.
Zelfs Julia en Lowie lieten hem vallen, hij hoopte gewoon dat hij door zijn bekentenis de schade kon beperken.
Edit: Trouwens, Luc heeft ook alleen maar bekend omdat hij opeens besefte dat hij er helemaal alleen voor stond.
Zelfs Julia en Lowie lieten hem vallen, hij hoopte gewoon dat hij door zijn bekentenis de schade kon beperken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Natuurlijk snap ik dat Jana woest op hem is, maar behandel hem toch niet als een moordenaar...
0 x
-
tvx1
- x 435
We hebben het hier wel over de man die er niet voor terugdeinst om zijn vrouw krankzinnig te laten worden door zijn eigen dood te veinzen en die trouwens al een dode op zijn geweten had voor de hele fraudezaak en daar nooit enige wroeging over gehad heeft. Dus is het eingelijk wel hypocriet wat hij nu doet. Zitten jammeren over de dood van Jack enerzijds, maar geen probleem hebben met de andere dode die hij op zijn geweten heeft anderzijds. Dus nee, Jana moet niet te veel medelijden hebben met hem.Lazylady schreef:Natuurlijk snap ik dat Jana woest op hem is, maar behandel hem toch niet als een moordenaar...
0 x