Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door jessie V. »

Maar heeft Jenny zo'n last van Toon? Of van het feit dat Julia terug bij Luc is? Vreemd gedrag :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik had het gevoel dat er nu getwijfeld wordt aan de loyaliteit van Julia en Toon - of ze geen 'spionnen' zijn voor Luc.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Stapje voor stapje werkte Luc zich in hun leven. Hij manipuleert, mooie woorden en beloften, eeuwige brede lach, brrr. Hij dringt als een bacterie binnen. 40 % aandelen, om te beginnen asjeblief ( ?! ). Aandelen, eeuwig doel. Omdat Simonne en Jenny Luc door en door kennen staan die niet te springen met Julia bij hem. Ze moeten zo al op hun hoede blijven want hij heeft altijd een tweede plan en met Julia erbij is het voor hen toch dubbel uitkijken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Jenny heeft niet echt n aktieve rol meer buiten stoken en roddelen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze is anders wel één van de enigen die Rosa zegt waar het op staat.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik ben benieuwd hoe ze zal reageren als ze weet dat Peter de vader is van het kindje van Femke. Ik zou er alvast niet van verschieten als ze er bij Rosa nog eens gaat inwrijven dat Peggy ook zwanger is geweest van Tom toen die samen was met Bianca...
0 x
Sanne
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat ze dat maar zeker doet ! dan beseft Rosa misschien dat snuiteke ver van een voorbeeld is geweest .
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Die gaat ook weer beginnen b*tchen tegen Julia... Die hele familie Verbeeck heeft toch echt een goeie steek los!
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Was juist verlost van ambetante Jenny nu gaat die weer opnieuw beginnen. Zijn bijna geen enkele personages die zo irritant kunnen doen als iets hun niet aanstaat als haar ( en haar zus). Hoop dat die zich snel herpakt. Die heeft toch geen zaken met wie Julia iets heeft.
0 x
"You can call me Root"
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als ik het goed begrijp, vindt Jenny het geen probleem dat zij met Luc in zee zijn gegaan om de Zus&Zo te kunnen behouden, maar mag Julia nu niet met hem omgaan? Buiten dat ik dat enorm hypocriet vind, vraag ik me echt af waar Jenny zich in vredesnaam mee bemoeit!
Ze mag natuurlijk haar idee hebben over die relatie, maar de manier waarop ze Julia behandelt en schoffeert gaat echt wel alle perken te buiten, én het zijn helemaal haar zaken niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat Jenny Julia weg wou uit dat besloten familiemoment was nog te doen maar zo snauwen achteraf als een viswijf niet.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het is duidelijk: Jenny is ook al paranoia.

Die hele familie... Echt, je kunt die mensen toch gewoon niet meer serieus nemen?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Wat heeft Julia nu te maken met het contract van de zus & zo. Iedereen weet toch dat Luc altijd op eigen houtje zijn zaken regelt maar Jenny zoekt een zondebok maar dat Jenny haar gedacht dan zegt tegen Luc en dat ze Julia met rust laat. Ik begin mij stilaan meer en meer te ergeren aan de zusters Verbeeck, ze zijn zelf zo hypocriet als 't maar kan zijn maar de schuld ligt altijd bij een ander en ze denken dat zij zelf heilig zijn. :twisted:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Pff geef mij toch maar de vrolijke Jenny hoor. Man hoe irritant kan die nu doen zeg! :roll:
Oké dat ze geen voorstander is van de relatie tussen Luc en Julia, dat kan ik nog begrijpen. (Alhoewel, ze heeft zich daar niet mee te bemoeien!)
Maar hoe ze de laatste tijd doet tegen Julia, dat gaat er echt over!
Ze spreekt heel denigrerend tegen Julia. Ok Julia werkt voor haar, maar ze moet haar personeel wel met respect behandelen hoor. Dat ze blij is dat Julia er nog werkt of ze konden de zus en zo opdoeken!

Ze vind het blijkbaar ook volstrekt normaal dat Rosa, om een belachelijke reden, Nancy heeft ontslagen. :eh:
De zusjes Verbeeck denken niet in voordeel van hun B&B maar in voordeel van hun eigen wensen/belangen. Geen goede manier om een zaak te runnen! :doh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jenny snauwt nog een pak erger dan Rosa! :boo:
0 x
Gesloten