In vlaamse velden
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: In vlaamse velden
Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..
0 x
-
ikke
- x 435
Wat mij betreft is een vervolg niet gewenst;annekeHU schreef:Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..
Niet omdat ik het geen goeie reeks vind/vond, maar ik vind dat niet iedere reeks MOET een vervolg krijgen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

misschien over hun belevenissen 22 jaar later.ikke schreef:Wat mij betreft is een vervolg niet gewenst;annekeHU schreef:Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..
Niet omdat ik het geen goeie reeks vind/vond, maar ik vind dat niet iedere reeks MOET een vervolg krijgen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Jammer dat we Marie en Hans-Peter niet meer gelukkig samen gezien hebben. 
Hopelijk heeft hij het alsnog overleefd, want ik denk dat Marie hem toch nog een heel eind moest meetrekken op dat deken. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...
Hopelijk heeft hij het alsnog overleefd, want ik denk dat Marie hem toch nog een heel eind moest meetrekken op dat deken. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!Lazylady schreef:Jammer dat we Marie en Hans-Peter niet meer gelukkig samen gezien hebben.
Als ze waren geëindigd met " ze leefden nog lang en gelukkig samen" had ik de afstandsbediening wellicht naar mijn TV gegooid!
Laatst gewijzigd door ikke op wo 19 mar 2014, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
Ik vond het ook een heel goeie reeks, alleen jammer dat we Guillaume en Marie niet hebben zien thuiskomen..
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik verwachtte ook niet dat het zo zou eindigen, maar nog een glimp van die twee had ik wel leuk gevonden...ikke schreef:Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!
Als ze waren geëindigd met " ze leefden nog lang en gelukkig samen" had ik de afstandsbediening wellicht naar mijn TV gegooid!
0 x
-
ikke
- x 435
Lazylady schreef:Ik verwachtte ook niet dat het zo zou eindigen, maar nog een glimp van die twee had ik wel leuk gevonden...ikke schreef:Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!
't Zou wel heel raar overgekomen zijn moest net de hoofdrolspeelster, die idd veel tegenslag heeft gehad, (zoals veel mensen toen) zo'n ongelooflijke meevaller had gehad.
Voor mij was 't feit dat ze tussen al die gewonden toch haar lief terugvond, er nèt niet helemaal over.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Was het gisteren de laatste aflevering van Onder Vlaamse Velden? Indien ja, is dat wel spijtig!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Ik vrees met je mee dat 't inderdaad de laatste aflevering was over deze opgravingen.Crackers schreef:Was het gisteren de laatste aflevering van Onder Vlaamse Velden? Indien ja, is dat wel spijtig!
En nu maar hopen dat ze op een andere locatie mogen spitten en puzzelen.
PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden"
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Toch niet, dit topic gaat namelijk over 'In Vlaamse velden', een dramareeks die begin 2014 op Eén is uitgezonden over de familie Boesman.ikke schreef:PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden"![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
gedurende mijn vakantie heb ik het boek naar de tv serie gelezen (goedkoop aangeschaft op boekenfestijn). Awel, ik raad het niemand aan ttz iemand die de reeks niet gezien heeft zal er niets aan hebben. Heb nog nooit zo'n onsamenhangend verhaal gelezen dat gewoon afgeraffeld wordt. Want hoe kan men een verhaal van 13 episodes vertellen in amper 253 blz. en in grote druk
. De helft van de blz. zijn niet eens bedrukt
Duidelijk willen meeliften destijds op het succes van die reeks. Maar zoals mijn dochter (schoolmeestertje) altijd zegt : iedere poging dat een mens doet om te lezen (of het nu een stripverhaal of het zoveelste dagboek van Sara is
) is
Vooral omdat er al zo weinig nog gelezen wordt.
0 x
-
ikke
- x 435
Ach bon, maar Crackers, op wiens bericht ik reageerde had het wel degelijk over de opgravingen die recent werden uitgezonden.satine schreef:Toch niet, dit topic gaat namelijk over 'In Vlaamse velden', een dramareeks die begin 2014 op Eén is uitgezonden over de familie Boesman.ikke schreef:PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden"![]()
En dat heet(te) wel degelijk: "onder Vlaamse velden".
Bij deze een schop onder de kont van Crackers om mij off-topic te leiden.
0 x
-
ikke
- x 435
Heb je het over dat dagboekje?martha schreef:gedurende mijn vakantie heb ik het boek naar de tv serie gelezen (goedkoop aangeschaft op boekenfestijn). Awel, ik raad het niemand aan ttz iemand die de reeks niet gezien heeft zal er niets aan hebben. Heb nog nooit zo'n onsamenhangend verhaal gelezen dat gewoon afgeraffeld wordt. Want hoe kan men een verhaal van 13 episodes vertellen in amper 253 blz. en in grote druk. De helft van de blz. zijn niet eens bedrukt
Duidelijk willen meeliften destijds op het succes van die reeks. Maar zoals mijn dochter (schoolmeestertje) altijd zegt : iedere poging dat een mens doet om te lezen (of het nu een stripverhaal of het zoveelste dagboek van Sara is
) is
Vooral omdat er al zo weinig nog gelezen wordt.
Dat heb ik mij aangeschaft omdat ik het heel mooi vind.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Neen neen, echt "het boek bij de serie" auteur : Leen De Laere. Op de achterflap wordt verwezen naar "Dagboek van Marie" waarin ze aangrijpend het leven van een vijftienjarig meisje tijdens de eerste wereldoorlog schetst (overgeschreven
). Het boek waarover ik het heb is de samenvatting van de tv reeks. Allebei werden ze uitgegeven bij Manteau.
0 x