Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Evaaa
x 435

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Evaaa »

Amadeo'ke is er :D
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Een baby die het overleefd heeft in Thuis!!! :banana-angel: :banana-blonde: :banana-dance:

Nu nog een naam!

Als Peter en Femke terug samenkomen (dat zal hoogstwaarschijnlijk wel), laat het dan deze keer a.u.b. eens duren en laat Femke eens een normaal leven leiden a.u.b! :eusa-pray: :eusa-pray: :eusa-pray:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een nieuw personage in Thuis :violin:

:welcome:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ontroerend dat jongste akteurke dat ze in Femke's armen legden en dan Nancy daarbij.
Oef ! Peter stopt met de comedie tegenover Peggy en de spookachtige altijd vanachter een hoek
verschijnende schim van Rosa die nu haar dreigementen aan de takken van de bomen kan hangen.
Jenny die Rosa aanpakt over het ontslag van Nancy.
Lowie die tijdelijk een trui van Bram mag dragen, waar gaan we dat schrijven.
Julia die bij Frank stomweg langs achter binnenkomt zelfs nog na de bittere tirade van Simonne en alleen langs de voordeur naar buiten mag.

Alles in 1 aflevering, precies de lente grote kuis daar.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Wat een lieve vroed"man" is dat :angelic-sunshine:
Ja maar wel ne rare ...niet direct het type dat mij zou op mijn gemak stellen ....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:Ja maar wel ne rare ...niet direct het type dat mij zou op mijn gemak stellen ....
Ik denk dat hij een homo moest voorstellen. ;)
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Was gewoon een manier van thuis om genderoverschrijdende thema's aan te kaarten. :-)

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel inspiratie Vanya Wellens uit haar eigen bevalling heeft gehaald om dit te spelen. Ik vond het best wel geloofwaardig ;)
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:
nounake schreef:Ja maar wel ne rare ...niet direct het type dat mij zou op mijn gemak stellen ....
Ik denk dat hij een homo moest voorstellen. ;)
Die indruk had ik niet, ik had eerder de indruk dat Nancy er veel ontzag en bewondering voor had en er bijna een boontje voor kreeg. Maar toch denk ik niet dat er verder nog een verhaallijn in zit, volgens mij is het een passant-personage zoals zovele andere verplegers en verpleegsters in het verleden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Een baby die het overleefd heeft in Thuis!!! :banana-angel: :banana-blonde: :banana-dance:

Nu nog een naam!

Als Peter en Femke terug samenkomen (dat zal hoogstwaarschijnlijk wel), laat het dan deze keer a.u.b. eens duren en laat Femke eens een normaal leven leiden a.u.b! :eusa-pray: :eusa-pray: :eusa-pray:
De baby moet het ook overleven, anders heeft het minder zin dat Peter en Femke terug samenkomen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

wat ik vooral zou willen is dat Femke dit jaar eindelijk eens niet een van de sleutelfiguren is in de seizoensfinale , want dat was ze 3 seizoenen op een rij immers al!

(seizoen 16: met Rafael in de brand seizoen 17: omverrijden van Simonne seizoen 18: positieve zwangerschapstest met alle gevolgen )
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

annekeHU schreef:wat ik vooral zou willen is dat Femke dit jaar eindelijk eens niet een van de sleutelfiguren is in de seizoensfinale , want dat was ze 3 seizoenen op een rij immers al!

(seizoen 16: met Rafael in de brand seizoen 17: omverrijden van Simonne seizoen 18: positieve zwangerschapstest met alle gevolgen )
Goh, het laatste seizoenseinde draaide vooral om Peter en Peggy en de waarheid rond de dood van Jack. Femkes zwangerschap vond ik toch niet overheersend. Maar ik hoop dat die twee het nu eens lang mogen uitzingen in toch wel wat geluk. Dat hebben ze nu wel verdiend na de miserie die ze in hun THUIS-leven al hebben gekend...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk niet dat ze nog peuteracteurs hebben (die kunnen acteren). Voor die leeftijd hebben ze er meerdere nodig, die mogen niet veel acteren. Dus wschl sterft de kleine een gewisse dood. :cry:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het eerste jaar hebben ze enkel baby's nodig... die moeten niet kunnen acteren....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Ik denk niet dat ze nog peuteracteurs hebben (die kunnen acteren). Voor die leeftijd hebben ze er meerdere nodig, die mogen niet veel acteren. Dus wschl sterft de kleine een gewisse dood.
Franky, Lowie, Britney, Sandrine...
Er zijn wel degelijk baby's die het overleven - er is geen enkele reden om zo negatief te doen. :hand:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Het eerste jaar hebben ze enkel baby's nodig... die moeten niet kunnen acteren....
Een oplossing die vaak gebruikt wordt is om met tweelingen te werken.
0 x
Plaats reactie