Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Lazylady »

Ik gun Julia Luc ook wel, maar de vraag is weer of er bij Luc geen addertje(s) onder het gras zit(ten) natuurlijk...
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Lazylady schreef:Ik gun Julia Luc ook wel, maar de vraag is weer of er bij Luc geen addertje(s) onder het gras zit(ten) natuurlijk...
Ja inderdaad. Al heb ik momenteel de indruk van niet, maar ik heb me wel al vaker vergist in Luc :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

doken18 schreef:Ja inderdaad. Al heb ik momenteel de indruk van niet, maar ik heb me wel al vaker vergist in Luc :lol:
Op het moment dat hij met je op de foto wou toch niet heb ik de indruk :P :D
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Lazylady schreef:
doken18 schreef:Ja inderdaad. Al heb ik momenteel de indruk van niet, maar ik heb me wel al vaker vergist in Luc :lol:
Op het moment dat hij met je op de foto wou toch niet heb ik de indruk :P :D
Haha nee toen was hij erg vriendelijk en charmant :lol:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Ook al was het niet zo slim van Julia om zelf de kledij van Lowie te brengen toch had ik vandaag compassie met haar. :(
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik hoop zo voor Julia dat ze geen tweede keer gekwetst wordt door Luc...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Julia is heel naief.
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Naïf ? ja dat denk ik ook, maar waar wil Luc eigenlijk naar toe? Ik twijfel er serieus aan dat hij echte gevoelens heeft voor Julia.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hij heeft eindelijk een slachtoffer gevonden is die dom genoeg is om in al zijn streken te trappen zonder argwaan.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Julia haalde Lowie uit 'n ellendige situatie en dankbaar ontplooide die tot 'n toffe gast. Luc, geobsedeerd om zijn zoon terug te krijgen gebruikt Julia. Die meent het voor geen cent. Simonne had gelijk maar wie verliefd is luistert niet.( ok ik ook niet ). Hoe dom van zelf die koffer te brengen. In haar simpel koppeke is dat nog zorgen voor Lowie maar het komt over als 'n statement zo van hier is zijn boeltje zie, trek jullie plan.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

ranske schreef:Julia haalde Lowie uit 'n ellendige situatie en dankbaar ontplooide die tot 'n toffe gast. Luc, geobsedeerd om zijn zoon terug te krijgen gebruikt Julia. Die meent het voor geen cent. Simonne had gelijk maar wie verliefd is luistert niet.( ok ik ook niet ).

Time will tell, maar ik denk toch dat Luc het serieus meent met Julia. Anders zou hij ook niet de moeite hebben gedaan om met Paulien te gaan praten toen die het thuis was afgebold, nadat ze ontdekte dat haar moeder weer met de vijand aanpapte. Blijkbaar kon hij haar toch overtuigen dat hij het deze keer echt meent ?
ranske schreef:Hoe dom van zelf die koffer te brengen. In haar simpel koppeke is dat nog zorgen voor Lowie maar het komt over als 'n statement zo van hier is zijn boeltje zie, trek jullie plan.
Ik weet niet hoor. Als ze dat had gewild, had ze hem zélf die koffer kunnen laten halen hé. Julia is geen domme gans en bovendien zelfs moedig, want ze zou ook gewoon nog een tijdje hebben kunnen doen alsof, maar ze koos ervoor om eerlijk voor haar gevoelens uit te komen, ook al wist ze dat iedereen daarna op haar kap zou zitten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, ik denk ook wel dat hij het echt meent met Julia.
En slechte bedoelingen zal hij ook wel niet hebben met de Zus & Zo, maar het is een gladde verkoper en hij wil daar zoveel mogelijk te zeggen hebben (om z'n plannen uit te voeren). :) En op termijn zullen Jenny en Rosa (en Julia, want dit is haar topic hier) dus meer naar zijn pijpen mogen dansen ipv hun eigen B&B te runnen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat ze er rond voor uitkomt dat ze verliefd is, dat is zo en op zich moedig.

Met dat praten met Paulien zijn er bedenkingen. Als moeder en dochter zich niet verzoenen dwarsboomt dat zijn plannen. Hij is het debacle van sanitechniek niet vergeten. De sluwe vos neemt zijn tijd, gaat heel strategisch te werk.
Die kikkerbrede smile waarmee hij zijn wrok tracht te verbergen als hij iemand er inluist.

Julia is naief maar ze verdient beter.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Julia verdient inderdaad beter... Luc heeft al zo vaak bewezen dat hij echt wel goeie kanten heeft, en best wel om mensen geeft en er voor ze is als dat nodig is. Maar dan wel alleen als het hem goed uitkomt, want zodra hij zelf iets wil bereiken, of dat nou met geld en zaken te maken heeft of op persoonlijk vlak is, gaat hij gewoon over lijken.
Jammer dat voor Julia de angst om alleen te zijn blijkbaar groter is dan haar gezond verstand...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als Luc 'de vijand' is, waarom werken ze dan voor hem ?
Nu beschouwen ze Julia als 'een spionne' van 'de vijand', maar ze doet ook maar gewoon haar werk.
0 x
Gesloten