Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 4
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Jenny uit zich wat terughoudend over Marianne. Ja ze wou de Zus en Zo aan Marianne verkopen omdat ze daar voordelen van zag en zich niet liet domineren door de haat van Rosa. Deze laatste houdt zich voor niet in om de haatgevoelens tegen Marianne er uit spuwen. Rosa ontziet Jenny totaal niet, zij ontziet niets of niemand. Als men dat recht door zee noemt dan noem ik dat zich niet onder controle kunnen houden.
0 x
-
- Poster rang 4
Dat toen Mayra en Ann Sandrien bij Peggy brachten Jenny alleen met mimieken haar afkeuring toonde voor de anti-Marianne sfeer. Het dus niet openlijk opnam voor Marianne wat ze daarna bij Rosa wel deed en nog heel op de vlakte.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik zag vandaag pas de aflev. dat An en Mayra Courtois opwachtten in de Z&Z, toen An nog niet wist wie het zou worden. Net voordat je de verbazing van An ziet zie je Jenny heel geschokt en afkeurend bijna kijken. Ik snap niet goed waarom.
Jenny heeft er toch nooit iets mee/tegen gehad? Die affaire van Marianne met dat afgedwongen huwelijk heeft zij meen ik amper meegekregen, of vergis ik me?
Jenny heeft er toch nooit iets mee/tegen gehad? Die affaire van Marianne met dat afgedwongen huwelijk heeft zij meen ik amper meegekregen, of vergis ik me?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik kan het mij ook niet herinneren, maar Jenny wist er alleszins van, kan bijna ook niet anders.Amiche schreef:Ik zag vandaag pas de aflev. dat An en Mayra Courtois opwachtten in de Z&Z, toen An nog niet wist wie het zou worden. Net voordat je de verbazing van An ziet zie je Jenny heel geschokt en afkeurend bijna kijken. Ik snap niet goed waarom.
0 x
-
- x 435
Gelukkig is Jenny nog een beetje redelijk. (Dat was een tijd geleden wel anders!)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb ergens iets gemist denk ik - moeten Jenny en Rosa de inrichting van die nieuwe kamers uit eigen zak betalen?
Is dat niet ongebruikelijk als je huurder bent, of ligt dat bij handelszaken anders?
Ik dacht dat het initiatief tot uitbreiden van Luc zelf kwam?
Maar het zijn wel Jenny en Rosa die proberen die 48.000 euro bijeen te krijgen?
(da's 16.000 euro per kamer - hangt daar bladgoud op de muren of zo?)

Is dat niet ongebruikelijk als je huurder bent, of ligt dat bij handelszaken anders?
Ik dacht dat het initiatief tot uitbreiden van Luc zelf kwam?
Maar het zijn wel Jenny en Rosa die proberen die 48.000 euro bijeen te krijgen?
(da's 16.000 euro per kamer - hangt daar bladgoud op de muren of zo?)

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik ben het spoor sinds gisteren een beetje bijster geloof ik... Ik dacht dat ze enkel met die huurverhoging zaten, maar dat blijkt dus inderdaad niet zo te zijn 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Zij zitten opgescheept met de inrichting. Verven, werkkrachten, meubilair, sanitair, maar idd het lijkt alsof die drie kamers van goud zijn gemaakt. Kon het ook allemaal niet zo goed meer volgen 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Jenny en Rosa HUREN de Zus & Zo, zij kunnen dus nooit opdraaien voor de kosten van verbouwingen. Waarom ze dan 40.000 of 48.000 euro zoeken is mij dus niet duidelijk?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- doken18
- Poster rang 2
Pfff Jenny is terug de irritante zaag van enkele weken geleden

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
- x 435
Waarom doet die nu zo vies tegen Toom
Net nu Simonne er wat tegen gekalmeerd is?

0 x
-
- x 435
Inderdaad. Het zal wel door dat gedoe met Luc zijn zeker. Volkomen idioot natuurlijk.
0 x
- doken18
- Poster rang 2
Ja heb de indruk dat ze lastig is tegen iedereen die ook teveel in de buurt komen van Luc en Julia.Lazylady schreef:Inderdaad. Het zal wel door dat gedoe met Luc zijn zeker. Volkomen idioot natuurlijk.

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja maar ze heeft wel reden om niet als soeur sourire rond te lopen . In zo'n gekkenhuis en zij moet het maar allemaal beredderen met die zwaar geschifte zus van haar !doken18 schreef:Pfff Jenny is terug de irritante zaag van enkele weken geleden![]()
0 x