Dat was... Apart.Crackers schreef:Nancy bij de aankondiging van Thuis met haar dweil
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goedzo Nancy, zeg dat mens maar eens hoe je er over denkt! Laat je niet behandelen als een straathond!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Iedereen zou dat mens beter eens zeggen waar het op staat! Go Nancy (nogmaals)!
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Ook wel niet slim van Nancy om na een opmerking van je baas ivm telefoneren om dan nogmaals op dezelfde dag te telefoneren tijdens je werkuren. Maar soit ik zou nog niet meer willen werken met iemand zoals Rosa die sinds zij het weet van het kindje van Peter en Femke je de hele tijd zit af te blaffen dat hou je niet lang vol
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ben benieuwd hoe anderen op het ontslag van Nancy reageren. Rosa zal dat toch wel moeten verklaren en met "bellen onder werktijd" zal ze er niet vanaf komen.
0 x
-
Evaaa
- x 435
"Hoe laag kunt ge vallen." Awel, dat vond ik nu ook eens se.
Nancy kan er toch niet aan doen dat Peter en Femke tettekerus hebben gedaan? Ze stond er nu niet bepaald bij
.
Oké, ja dat telefoontje was niet zo slim, maar als je ineens hoort dat uw dochter de vrouw van de vader meter maakt, tja...
Dan is dat een onweerstaanbare dwang zeker.
En die dweil gisteren was geniaal
Nancy kan er toch niet aan doen dat Peter en Femke tettekerus hebben gedaan? Ze stond er nu niet bepaald bij
Oké, ja dat telefoontje was niet zo slim, maar als je ineens hoort dat uw dochter de vrouw van de vader meter maakt, tja...
En die dweil gisteren was geniaal
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Mooi van Nancy hoe ze voor haar dochter opkomt.Wat verwacht Rosa van haar dat ze zich laat doen en dat ze al haar frustratie moet slikken?
Nancy is Nancy maar ook zien we nu ook een echte leeuwin als het op haar kinderen aan komt.
Nancy is Nancy maar ook zien we nu ook een echte leeuwin als het op haar kinderen aan komt.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Eddy tegen Nancy: gij stond ook niet van voor toen het verstand werd uitgedeeld zeker?
Waarop Nancy: ik stond nevest u

Waarop Nancy: ik stond nevest u
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Kinderen? Enkel als het op Femke aankomt als je 't mij vraagt... Van de andere twee trekt ze zich momenteel niet te veel aan.zanacht schreef:Mooi van Nancy hoe ze voor haar dochter opkomt.Wat verwacht Rosa van haar dat ze zich laat doen en dat ze al haar frustratie moet slikken?
0 x
-
Evaaa
- x 435
Renzo is van de moederkloek weggevlucht en voor de flikkentvx1 schreef:Kinderen? Enkel als het op Femke aankomt als je 't mij vraagt... Van de andere twee trekt ze zich momenteel niet te veel aan.zanacht schreef:Mooi van Nancy hoe ze voor haar dochter opkomt.Wat verwacht Rosa van haar dat ze zich laat doen en dat ze al haar frustratie moet slikken?
En Britneyke is de laatste tijd inderdaad opvallend weinig op de voorgrond te zien. Maar ja, 't verhaal draait nu wel om Amadeo, Georges of Juan Carlos he
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Nancy is toch echt wel geknipt voor een rol als privédetective 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
Lazylady
- x 435
Nancy kon er natuurlijk wel eens aan denken om Rosa uit haar contacten te halen voor dat sms'je...

0 x
-
ikke
- x 435
Ik denk dat Nancy het speciaal heeft laten weten aan Roza, uit leedvermaak of uit wraak voor het ontslag.Lazylady schreef:Nancy kon er natuurlijk wel eens aan denken om Rosa uit haar contacten te halen voor dat sms'je...![]()
![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat zou natuurlijk wel kunnen...ikke schreef:Ik denk dat Nancy het speciaal heeft laten weten aan Roza, uit leedvermaak of uit wraak voor het ontslag.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Geef haar eens ongelijk... de reden waarvoor ze ontslagen is, vind ik al dwaas. Al helemaal vind ik het dwaas dat iedereen zo meelijwekkend met Rosa en Peggy meeleeft...
Edit: met iedereen bedoel ik trouwens de personages. Niet jullie he!
Edit: met iedereen bedoel ik trouwens de personages. Niet jullie he!
Laatst gewijzigd door Evaaa op wo 19 mar 2014, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x