Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
De Ponti
- Nog geen rang
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Simonne is vroeger vaak bedrogen door Frank, van daar dat ze nu meevoelt met Jana en Bram een ongeloofelijke onnozelaar vind, maar ik vind toch dat ze zich maar iets hoofdzakelijker met haar eigen zaken moet gaan bemoeien en er dan zeker niet over gaan roddelen. Ik weet niet of Paulien het wel liever heeft dat Julia er plots van weet. Dat is zo'n Simonne-type, die denkt er dan meteen het hare van.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Simonne beleeft precies haar menopauze. Vroeger kon ze nog eens lachen met een onnozeliteit maar nu is ze meteen op haar tenen getrapt. Frank mag geen grapje maken of ze is gepikeerd, Toon mag niet met zijn balpen tikken of het zit er tegen, de lol is er wat af bij Simonne.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ze heeft een zoon die aan de andere kant van de wereld zit, haar collega-zaakvoerder ligt in het ziekenhuis omdat ze blind is, ze heeft een jong koppeltje onder haar dak wonen waarvan ze weet dat 1 en ander serieus fout zit/kan lopen, hoezo menopauze? 
0 x
-
Lazylady
- x 435
En haar man was bijna dood!satine schreef:Ze heeft een zoon die aan de andere kant van de wereld zit, haar collega-zaakvoerder ligt in het ziekenhuis omdat ze blind is, ze heeft een jong koppeltje onder haar dak wonen waarvan ze weet dat 1 en ander serieus fout zit/kan lopen, hoezo menopauze?
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Simonne gaf wel heel makkelijk toe toen Mayra verlof kwam vragen. Ik zou daar toch niet mee kunnen lachen als baas, een werknemer die 1 dag van te voren even vrij komt vragen voor een aantal dagen. Dus Simonne had eigenlijk beter gezegd dat het goed was voor een paar dagen, maar niet de rest van de week...
0 x
Sanne
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Maar dat gaat in Thuis wel vaker heel makkelijk.Sanneke schreef:Simonne gaf wel heel makkelijk toe toen Mayra verlof kwam vragen. Ik zou daar toch niet mee kunnen lachen als baas, een werknemer die 1 dag van te voren even vrij komt vragen voor een aantal dagen. Dus Simonne had eigenlijk beter gezegd dat het goed was voor een paar dagen, maar niet de rest van de week...
Ik kan me ook niet voorstellen dat Mayra daar normaal gesproken mee weg zou komen, ook al heeft ze de week ervoor overuren gedraaid (en wat voor overuren, maar dat weet Simonne natuurlijk niet
In feite maakt ze van hun oppas-probleem, Simonne's probleem...
Maar ja, Mayra krijgt de laatste tijd sowieso in alles haar zin over de rug van een ander, dus kan dit er ook nog wel bij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- doken18
- Poster rang 2

Ocharme Simonne, nu gaat ze haar zoon nog een jaar langer moeten missen 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze reageerde alsof ze hoorde dat hij zwaar ziek of dood was ! Als uw kind ergens gelukkig is met zijn partner dan gaat ge daar toch zo geen scene over maken ! Natuurlijk gaat ze hem missen mlaar er bestaat zoiets als een vliegtuig en skype etc etc . Komaan zeg , arme Franky die zijn moeder zo hoort tekeer gaan .
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ben ik de enige die dacht dat Franky iets anders wou zeggen? (Ra ra ra)
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ah, ja dat kan ook natuurlijk maar ze gaf wel enkel door aan Toon dat hij nog een jaaar langer bleef
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wat denk je dan wel dat hij wou zeggen aan Simonne?Lazylady schreef:Ben ik de enige die dacht dat Franky iets anders wou zeggen? (Ra ra ra)
0 x
-
Evaaa
- x 435
Als dat al een scène is voor u... Ze weende gewoon, wat iedere moeder denk ik zou doen als ze over de telefoon zou te horen krijgen dat haar oogappel zo ver weg blijft voor nog een jaar. En ja, Simonneke is nu eenmaal het blètmachientje van thuisnounake schreef:Ze reageerde alsof ze hoorde dat hij zwaar ziek of dood was ! Als uw kind ergens gelukkig is met zijn partner dan gaat ge daar toch zo geen scene over maken ! Natuurlijk gaat ze hem missen mlaar er bestaat zoiets als een vliegtuig en skype etc etc . Komaan zeg , arme Franky die zijn moeder zo hoort tekeer gaan .
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat het gedaan was met Tibo?Crackers schreef:Wat denk je dan wel dat hij wou zeggen aan Simonne?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Maar dan zouden ze toch niet nog een jaar langer blijven?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht dat toen Simonne nog aan het bellen was en we nog niet wisten wat er aan de hand was.Crackers schreef:Maar dan zouden ze toch niet nog een jaar langer blijven?
0 x