Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door ikke »

Summer85 schreef:Ik vind dat ze al haar meubels had moeten meenemen, .
Dat komt misschien nog. Ik zou mijn meubels ook niet achterlaten moest ik (moeten)verhuizen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

he zeg wat een goed idee ! dat ze een verhuiswagen laat komen om alles op te scheppen en het als 't moet in een bewaarplaats stokkeert ! Wat zal die toverheks verschieten en onozele Ann met open mond staren hihihihihihi Ik kan niet wachten ....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou inderdaad wel iets zijn om naar uit te kijken... :twisted:
Ik vond het gisteren in elk geval maar een vreemde gewaarwording; Ann en Mayra die "gelukkig gezinnetje" speelden in HUN huis, terwijl (zowat) niks van wat daar binnen staat, van hun is. Toch wel lekker, een kast van een huis - ingericht en wel - zomaar in je schoot geworpen krijgen... :roll: :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Dat Marianne ook snel haar atelier maar laat afbreken want die heeft zij ook zelf betaalt.

Vergeleken met Mayra ga ik Marianne straks nog een doetje vinden.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Marianne heeft Mayra haar geheim ontdekt en nu hopen dat deze snel aan het licht komt dat heel die affaire Mayra achter de rug is maar Ann overtuigen dat is een ander paar mouwen. Marianne kennende zal ze er nu alles aan doen om dit helemaal uit te zoeken en ik kan haar geen ongelijk geven zoals ze Marianne al behandeld heeft dan is het eens hoog tijd om die duivelse schoondochter eens terug te pakken :twisted:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Marianne probeert dat gesprek over Mayra in te leiden, fout want ze vloog buiten nog voor ze ter zake kwam.
Ze had beter meteen gezegd dat ze Mayra betrapte met 'n zwangerschapstest.
Deze verhaallijn wordt zodanig uitgerokken dat zelfs de oplossing slechts druppelsgewijs komt.

Oef ! Marianne weet het nu. Men kan gerust de rest aan haar overlaten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Iedereen heeft het over de miraculeuze ontdekking die Rosa ineens deed gisteren, toen ze de link tussen Peter en Femke's zwangerschap ineens legde, maar ook de scène met Marianne die ineens de woonkamer binnenstormde en daar "toevallig" op Mayra met haar predictor botste, vond ik maar vreemd... Wat kwam Marianne daar doen wat zo'n haast leek te hebben? :wtf:
Het is niet dat ze daar de laatste tijd gewoon eventjes binnenvalt, en voor Sandrine kan het ook niet geweest zijn...

Bovendien dacht ik dat ze die rechtszaak tegen Ann omwille van Geert niet door zou voeren. Dat was toch een van de afspraken die ze zo'n beetje met elkaar gemaakt hebben toen ze met Geert naar de overkant verhuisde? Geen oorlog meer voeren met de familie, omdat Geert daar geen puf meer voor had? En nu kreeg Ann toch ineens een dagvaarding... :denk:

Niet dat ik niet blij ben dat er een beetje schot in de verhaallijn rond liegende en bedriegende Mayra komt, hoor! Maar ik heb de laatste tijd soms het idee dat sommige dingen zo afgeraffeld of gedraaid worden, dat het lijkt alsof je iets gemist hebt. :-?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af hoe Geert hierop gaat reageren. :denk: Ze zegt tegen hem dat ze meegaat naar de overkant en de rechtzaak laat vallen en achter zijn rug gaat ze gewoon door met haar kruistocht. En dan verwijt ze Mayra dat die iets achter de rug van haar partner doet. Een klassiek geval van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet, als je 't mij vraagt. :roll:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

tvx1 schreef:Ik vraag mij af hoe Geert hierop gaat reageren. :denk: Ze zegt tegen hem dat ze meegaat naar de overkant en de rechtzaak laat vallen en achter zijn rug gaat ze gewoon door met haar kruistocht. En dan verwijt ze Mayra dat die iets achter de rug van haar partner doet. Een klassiek geval van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet, als je 't mij vraagt. :roll:
Persoonlijk vind ik die dagvaarding van Marianne minder erg dan het bedrieg en gelieg van Mayra tegenover de vrouw die ze zogezegd graag ziet :roll:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Marianne zal er na vandaag nog wel weer eens achter gekomen zijn waarom ze Mayra laat bespioneren. Dat is nu al de zoveelste keer dat Sandrine niet kan of mag mee gaan met haar oma. Ze pakken niet alleen haar huis af maar ook haar kleinkind, ze gaan flink over de schreef en de vriendelijkheid liep er weer vanaf. :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zanacht schreef:Marianne zal er na vandaag nog wel weer eens achter gekomen zijn waarom ze Mayra laat bespioneren. Dat is nu al de zoveelste keer dat Sandrine niet kan of mag mee gaan met haar oma. Ze pakken niet alleen haar huis af maar ook haar kleinkind, ze gaan flink over de schreef en de vriendelijkheid liep er weer vanaf. :twisted:
Inderdaad...

En hoe zit het met de zalvende woorden van Ann, die ze stond te stotteren toen haar moeder naar de overkant verhuisde, dat Marianne daar altijd welkom zou zijn? Daar is tot nu toe toch ook niet veel van te merken...
Marianne is gebeten op Mayra, en ik begrijp ook waarom, maar ik vind dat Ann inderdaad net zo goed ontzettend over de schreef gaat.

Ik vraag me bovendien af wat Geert ervan vindt dat Marianne haar uitje met Sandrine nog steeds niet door is kunnen gaan. Hij kan wel koste wat kost een goede verstandhouding binnen de familie willen, maar het mag nu toch ook voor hem wel duidelijk zijn dat zelfs het kleinste beetje goede wil bij Ann en Mayra ontbreekt. :-?
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Christel schreef:
zanacht schreef:Marianne zal er na vandaag nog wel weer eens achter gekomen zijn waarom ze Mayra laat bespioneren. Dat is nu al de zoveelste keer dat Sandrine niet kan of mag mee gaan met haar oma. Ze pakken niet alleen haar huis af maar ook haar kleinkind, ze gaan flink over de schreef en de vriendelijkheid liep er weer vanaf. :twisted:
Inderdaad...

En hoe zit het met de zalvende woorden van Ann, die ze stond te stotteren toen haar moeder naar de overkant verhuisde, dat Marianne daar altijd welkom zou zijn? Daar is tot nu toe toch ook niet veel van te merken...
Marianne is gebeten op Mayra, en ik begrijp ook waarom, maar ik vind dat Ann inderdaad net zo goed ontzettend over de schreef gaat.

Ik vraag me bovendien af wat Geert ervan vindt dat Marianne haar uitje met Sandrine nog steeds niet door is kunnen gaan. Hij kan wel koste wat kost een goede verstandhouding binnen de familie willen, maar het mag nu toch ook voor hem wel duidelijk zijn dat zelfs het kleinste beetje goede wil bij Ann en Mayra ontbreekt. :-?
Ann haar kar is natuurlijk wat meer gekeerd door die dagvaarding. Die afspraken over Sandrine zijn van daarvoor. Aan de andere kant vond ik die reactie van Ann wat overdreven van alé "ik krijg hier een dagvaarding", precies of Marianne is er allemaal mee begonnen...

Dat geheime gedoe van Marianne moet stoppen, want het zal weinig uithalen, alhoewel, Nancy zal Mayra wel eens betrappen met een klant, maja, hoe bewijs je dat?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Belachelijk gewoon hoe die 2 daar stonden met hun verstijfde gezichten en hun :" we gaan iets doen met ons gezinnetje"
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Voor mij hoeft Marianne niet te stoppen met Mayra te bespioneren want Marianne zal wel met iets op de proppen komen om haar huis terug te krijgen. Ik denk dat de schrijvers van thuis dat ook wel weten dat Marianne in dat huis hoort voor de kijkers want hoe moeten ze Marianne meer in beeld krijgen, ze is toch ook een hoofdpersonage.

Ik kan ook uit Mayra en Ann hun mond het woord " gezinnetje" niet meer horen uitspreken, ik word er misselijk van. :lolno:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ach ja, da's waar ook, die dagvaarding. Ik was dat alweer vergeten... :oops:

Maar dan nog; het is niet iets waar Sandrine wat aan kan doen.
Toen Ann dat huis opeiste, werd er verwacht dat er ondanks alles zo normaal mogelijk tegen elkaar gedaan werd, vooral ook voor Sandrine. Maar andersom geldt dat nu blijkbaar niet? :-?
Nogmaals; ik ben benieuwd hoe Geert zich nu op zal gaan stellen, want ze kunnen Mayra en Ann wel overal hun zin in blijven geven om de lieve vrede te blijven bewaren, maar dit is toch ook geen houdbare situatie zo.

En om eerlijk te zijn, hoop ik dat Marianne en Nancy snel wat gaan vinden, want dit begint een beetje vaag en vooral ook flauw te worden. :oops: Vooral inderdaad dat kleffe "gezinnetje"... :boo:
0 x
Plaats reactie