Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Ik denk dat het zwartwerk van Tim vooral in beeld gebracht is om aan te tonen dat Sam dringend een nieuw personeelslid nodig heeft... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Dat denk ik ook wel - samen met het ontslag van Bram...
Maar ik vond het wel vreemd dat Tim daar zomaar zwartwerk aan het doen was.
Dat had ik van onze brave jongen, die zo graag de regeltjes van de wet volgt, niet verwacht.
Maar ik vond het wel vreemd dat Tim daar zomaar zwartwerk aan het doen was.
Dat had ik van onze brave jongen, die zo graag de regeltjes van de wet volgt, niet verwacht.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wacht totdat d'n Danny dat te weten komt!satine schreef:Maar ik vond het wel vreemd dat Tim daar zomaar zwartwerk aan het doen was.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Tim was gewoon aan het helpen, als vriendendienst.
Is dat ook zwartwerk als Sam hem er niet voor zou betalen?
Is dat ook zwartwerk als Sam hem er niet voor zou betalen?
0 x
Sanne
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Ja hoor, dit is zwartwerk en wordt niet beschouwd als een soort van vriendendienst.
Sam heeft een eigen zaak, ze is niet "de buurvrouw" of "het familielid"....
Dit zou haar duizenden euro's kunnen kosten.
Als zij dit wil laten doen door iemand die niet op haar loonlijst staat, moet zij daar op voorhand toestemming voor vragen.
Zoals bij alle vrijwilligerswerk trouwens.
Als zij dit wil laten doen door iemand die niet op haar loonlijst staat, moet zij daar op voorhand toestemming voor vragen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Sam is de partner van Tim. Is dat dan geen familielid?satine schreef:Ja hoor, dit is zwartwerk en wordt niet beschouwd als een soort van vriendendienst.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Zelfs 'hulp van/aan familieleden' is aan voorwaarden gebonden.
En nee, Tim is geen familie van Sam, ze hebben een relatie maar wonen niet samen.
En nee, Tim is geen familie van Sam, ze hebben een relatie maar wonen niet samen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Weet Tim nu eigenlijk al dat Peggy terug blind is? Indien niet wordt het toch wel hoog tijd dat hij het te weten komt!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Waarom wordt dat hoog tijd ? Tim is nooit verantwoordelijk geweest voor die blindheid en dat was bewezen .
0 x
-
tvx1
- x 435
Ondanks het feit dat hij wettelijk niet verantwoordelijk geacht werd, voelde hij zich toch schuldig. Dus vind ik dat Tim het recht heeft om dit te weten en dat het dus niet correct is om dit voor hem te verzwijgen.nounake schreef:Waarom wordt dat hoog tijd ? Tim is nooit verantwoordelijk geweest voor die blindheid en dat was bewezen .
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Jens trok nietsvermoedend Tim zijn aandacht erop wijzend dat Kurt,dronken en agressief deed tegenover Mayra.
Toen hij informeerde naar de juiste datum begon het spitten bij Flikkemans al en die zal niet ophouden.
Toen hij informeerde naar de juiste datum begon het spitten bij Flikkemans al en die zal niet ophouden.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Go for it Tim en breng de volledige waarheid aan het licht zodat Mayra haar masker kan afvallen en iedereen haar ware gezicht kan zien want ze is een wolf in schapekleren. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Tim heeft daar een handje van weg. Een echte speurneus. Eerst heeft hij Femke uit de slop getrokken, vervolgens de vermeende diefstal van Katrien op te lossen en de dood van Madeleine kon hij ook ontsluieren. 
0 x
- Sans
- Poster rang 1

- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Tim & Danny zijn ook ferm onderbemand en moeten ook alles doen! 't Verkeer regelen, boetes uitschrijven, verdachten ondervragen, onderzoek starten en zelfs rondwandelen in 't crematorium. 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.