Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Je hebt blijkbaar net te luid geroepen, Martha...
maar er is toch (nog) niet gezegd dat het Peter is...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Helemaal mee eens! Ook met die Maxi Cosi trouwens, die had Nancy inderdaad eentje bij, nog vers in het plastic, toen ze met Femke naar huis kwammartha schreef:Maar dan stelde ik mij de vraag : had Nancy geen maxi-cosi mee toen zij "Fem" was gaan afhalen van het "gevang" ? En gisteren begon zij erover dat Femke o.a. nog geen maxi cosi had.
Maar ik blijf Nancy een hele grotegeven dat zij al 6 of 7 maanden haar mond houdt over wie nu de echte papa is van haar ongeboren kleinkind. Zelfs tegen haar slurfke.
En ze heeft nu dan wel haar mond voorbij gepraat, maar die 7 maanden zwijgen moet toch wel een record zijn voor Nancy. Femke mag ook niet het onmogelijke verwachten..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Heeft Nancy zich nu niet versproken en acht maanden gezegd toen ze de echo showde?
0 x

-
Lazylady
- x 435
Ik heb er niet op gelet, maar het zou kunnen!Poolaapje schreef:Heeft Nancy zich nu niet versproken en acht maanden gezegd toen ze de echo showde?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Klopt... en in een van de volgende scenes zag je Peter nadenken ( en wellicht in stilte tellen????)
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk eerder dat ze zich bewust versproken heeft.Lazylady schreef:Ik heb er niet op gelet, maar het zou kunnen!Poolaapje schreef:Heeft Nancy zich nu niet versproken en acht maanden gezegd toen ze de echo showde?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
Ik vond dat Nancy gisteren wel wat begon door te slaan in de hele situatie. Ze leek het feit dat Peggy terug blind is zelfs minder belangrijk/erg te vinden dan het feit dat Peter het hierdoor nog niet opgebiecht heeft! 
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 25 feb 2014, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Zij wil beslist dat Peter voor haar Femke kiest, en hun zoontje... al de rest is momenteel onbelangrijk!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, maar dat is toch eigenlijk erg egoïstisch? Het gaat ook nog altijd om Femke natuurlijk.annekeHU schreef:Zij wil beslist dat Peter voor haar Femke kiest, en hun zoontje... al de rest is momenteel onbelangrijk!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nancy bedoelt het goed maar gaat compleet voorbij aan de wensen van Femke!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Zo zijn mensen als nancy, die denken altijd zwart-wit, andere tinten zijn niet toegestaan.annekeHU schreef:Zij wil beslist dat Peter voor haar Femke kiest, en hun zoontje... al de rest is momenteel onbelangrijk!
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik heb wel zitten lachen met haar vraag 'Hebben ze gevochten?'
Nancy wil gewoon haar dochter gelukkig zien, maar heeft niet de intelligentie om te beseffen dat wat ze wil op deze moment niet is wat kan. Maar ik begrijp haar wel.
't Is een goeike...
Nancy wil gewoon haar dochter gelukkig zien, maar heeft niet de intelligentie om te beseffen dat wat ze wil op deze moment niet is wat kan. Maar ik begrijp haar wel.
't Is een goeike...
0 x
-
Evaaa
- x 435
Go Nancy
Geweldig hoe ze wegpikkelde van Peter en die haar probeerde in te halen. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het nog steeds van weinig respect getuigen, toch t.o. Peggy. Nancy zou zich beter met haar eigen zaken bemoeien.
Hoe ze daar liep, dat was inderdaad op een hele "speciale" manier
Hoe ze daar liep, dat was inderdaad op een hele "speciale" manier
0 x