Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door martha »

Maar het sleuren met bierbakken e.d. kan misschien een alibi zijn voor het vroeg tijdig moeten bevallen.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik denk dat ze niet echt meer op zoek zal gaan naar een alibi voor een vroegtijdige bevalling... Binnen de kortste keer weet iedereen het dat het niet van de Flikkemans is, want Eddy weet het nu ook.
Maar ik vond het wel tof om nog eens een strijdlustig Femke te zien, het geeft hoop op een leukere verhaallijn voor haar :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Maar het sleuren met bierbakken e.d. kan misschien een alibi zijn voor het vroeg tijdig moeten bevallen.
Zou Jens er dan niet voor zorgen dat ze geen zware dingen moet dragen?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Zou de Jens dan toch een schimmer van verantwoordelijksgevoel ontwikkeld hebben? :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Zou de Jens dan toch een schimmer van verantwoordelijksgevoel ontwikkeld hebben? :whistle:
Hij heeft toch een eigen café, dus... :eh:

Benieuwd of de roddelmachine nu snel op gang komt... Zou er echt niemand vermoeden dat Peter de vader is? Het lijkt mij iig sterk...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Of een café goed is om verantwoordelijksgevoel te ontwikkelen wil ik in het midden laten. Maar dat het vaderschap nog een tijdje gerokken gaat worden, daar durf ik wel op wedden. Hoelang? Tot de finale? Wel heel erg lang dan, maar dat het bommetje gaat ontploffen dat is nogal evident.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die baby zal toch één van de weken moeten geboren worden .....
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Met die bevalling van Femke eens wat geboortes in Thuis te overlopen.

Baby van Tom/Peggy afgestaan voor adoptie aan Ann en later ook Mayra. Baby van Bram-Pauline geaborteerd.
(Julia : denk aan je studies hei ) Baby van Peter-Femke vermoord voor de geboorte door vergifitiging door Rafael.
Baby van Bram-Jana overleden, eigenlijk ook vermoord voor de geboorte door verstikking. Peggy moet de hoop
opgeven nog zwanger te worden. Mayra na mislukte poging om zwanger te worden blijft geobsedeerd.
Als er eens 'n kind geboren wordt uit een getrouwd koppel dan moet de moeder ermee naar Mexico en Afrika.

Men zou op de duur een kaars laten branden opdat Femke gewoon bevalt en het opvoedt met of zonder Peter.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Klopt... Het jongste kind dat momenteel in de soap meespeelt ,en in een min of meer normale gezinssituatie ( alhoewel "normaal?") is terecht gekomen, is Britney en die is al 8 jaar oud! Dus inderdaad te hopen dat haar neefje ( zoontje van Femke) goed terecht zal komen..
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

annekeHU schreef:Klopt... Het jongste kind dat momenteel in de soap meespeelt ,en in een min of meer normale gezinssituatie ( alhoewel "normaal?") is terecht gekomen, is Britney en die is al 8 jaar oud! Dus inderdaad te hopen dat haar neefje ( zoontje van Femke) goed terecht zal komen..
Normale gezinssituatie. Amai, ik noem dat niet normaal hoor, zoals het daar aan toegaat. Allebei de ouders zware drinkers, een zus die in den bak gezeten heeft (net als de pa) en een moeder die constant financiële problemen heeft (waardoor ze drie posten heeft, zoals ze het zo vaak zegt). En dan gaan ze gezellig aan tafel (in het bijzijn van Britney) klappen over het feit dat Tim zijn verantwoordelijkheid als vader ontloopt, daarna dat niet Tim de vader is, maar Peter, dat die dan maar financieel voor het kind moet opdraaien, want papa Eddy (die vroeger zelf vaak bij Femke om centen is gaan bedelen) wil er geen euro voor betalen. Het meisje is dus acht jaar, ze verstaat dat niet allemaal misschien, maar ze weet beslist waarover ze het hebben. Mijn dochter is ook acht en op die leeftijd verstaan ze wel een pak meer hoor dan dat veel volwassenen denken.

Was het Sandrine geweest, dan zou ze er een trauma aan over gehouden hebben...

Maar soit, terug on topic - Femke heeft het allemaal zelf gezocht, ze had bovendien de kans om abortus te plegen (was zelfs bij Judith voor advies) en heeft er voor gekozen om het kind te houden. Dat het moeilijk zou worden, dat kon zij (met al haar levenservaring van miseries en nog meer mislukkingen) toch wel voorspeld hebben hé. Dus écht compassie verdient ze niet meteen. Net zoals bij Peter (waar het prima mee ging) heeft ze met Tim haar kans op geluk zelf verspeeld.

Pech, maar wie met vuur speelt, moet op de blaren zitten.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Met min of meer normaal bedoel ik : thuis opgroeien met haar eigen vader en moeder. Ik had dat misschien duidelijker erbij moeten zetten. Maar dat de situatie daar allesbehalve is zoals in het modale gezin klopt. Daarom ook die "(alhoewel: normaal??) " erbij.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

ranske schreef:Men zou op de duur een kaars laten branden opdat Femke gewoon bevalt en het opvoedt met of zonder Peter.
Een enkel kaarske gaat niet genoeg zijn vrees ik :lol: En normale gezinnen (een echte vader en moeder van een echt kind) bestaan niet in Thuis want daar valt niks over te zeggen. Ik dacht dat in de tijd de Bastiaens zo waren, alhoewel ze dan toch 2 keer getrouwd zijn.(om zeker te zijn veronderstel ik) :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
annekeHU schreef:Klopt... Het jongste kind dat momenteel in de soap meespeelt ,en in een min of meer normale gezinssituatie ( alhoewel "normaal?") is terecht gekomen, is Britney en die is al 8 jaar oud! Dus inderdaad te hopen dat haar neefje ( zoontje van Femke) goed terecht zal komen..
Normale gezinssituatie. Amai, ik noem dat niet normaal hoor, zoals het daar aan toegaat. Allebei de ouders zware drinkers, een zus die in den bak gezeten heeft (net als de pa) en een moeder die constant financiële problemen heeft (waardoor ze drie posten heeft, zoals ze het zo vaak zegt). En dan gaan ze gezellig aan tafel (in het bijzijn van Britney) klappen over het feit dat Tim zijn verantwoordelijkheid als vader ontloopt, daarna dat niet Tim de vader is, maar Peter, dat die dan maar financieel voor het kind moet opdraaien, want papa Eddy (die vroeger zelf vaak bij Femke om centen is gaan bedelen) wil er geen euro voor betalen. Het meisje is dus acht jaar, ze verstaat dat niet allemaal misschien, maar ze weet beslist waarover ze het hebben. Mijn dochter is ook acht en op die leeftijd verstaan ze wel een pak meer hoor dan dat veel volwassenen denken.

Was het Sandrine geweest, dan zou ze er een trauma aan over gehouden hebben...

Maar soit, terug on topic - Femke heeft het allemaal zelf gezocht, ze had bovendien de kans om abortus te plegen (was zelfs bij Judith voor advies) en heeft er voor gekozen om het kind te houden. Dat het moeilijk zou worden, dat kon zij (met al haar levenservaring van miseries en nog meer mislukkingen) toch wel voorspeld hebben hé. Dus écht compassie verdient ze niet meteen. Net zoals bij Peter (waar het prima mee ging) heeft ze met Tim haar kans op geluk zelf verspeeld.

Pech, maar wie met vuur speelt, moet op de blaren zitten.
En dan vergeten we nog dat Britney's grote zus tegelijk ook haar nicht is. (Een situatie die drie keer voorkomt in deze soap, van originaliteit gesproken :roll: ). En dan hebben ze nog een halfbroer die ergens in het buitenland verblijft en compleet vergeten lijkt te zijn. Dus nee, normaal kan je deze gezinssituatie niet echt noemen. ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Britney's grote zus tegelijk ook haar nicht? die snap ik niet - leg uit!

Edit: Wacht even - je bedoelt dat Mike en Eddie broers waren! En Femke is niet van Fierens, maar van Mike natuurlijk - en daarmee ook familie van Eddie (arm ding :razz: )
Laatst gewijzigd door Amiche op do 13 feb 2014, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Britney is de dochter van Eddy, en Femke is de dochter van Mike - Eddy's broer. Dus het zijn inderdaad halfzusjes (via Nancy) én nichtjes (via de gebroeders van Notegem) tegelijkertijd :whistle: :crazy: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie