Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Summer85
- Poster rang 1

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik hoop dat ze nu over haar Tim obsessie is; tijd om vooruit te kijken!
0 x
-
exsencon
- x 435
De Tim obsessie ja, maar de Peter obsessie dat is een ander paar mouwen!
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Bwoa, ze lijkt me niet meteen geobsedeerd door hem? Nancy daarentegenexsencon schreef:De Tim obsessie ja, maar de Peter obsessie dat is een ander paar mouwen!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Femke gaat nu werk zoeken? Een paar weken voor ze moet bevallen
Niet echt de geschikte timing lijkt mij. Maar goed, in de Frens kan iedereen zo maar aan het werk wanneer het hem of haar past (zoals Paulien bijvoorbeeld)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Summer85
- Poster rang 1

-
Evaaa
- x 435
Ze heeft toch terug recht op haar job in de Frens, Nancy heeft haar werk daar toen ze in de gevangenis zat gewoon overgenomen, toch?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Los van de vraag of een hoogzwangere vrouw beter geen kuiswerk gaat doen (toiletten en dergelijke), is het ook vrij vreemd dat ze daar nog iemand extra zouden nodig hebben. Er is Jens, die manager en barman speelt, Bram die mensen bedient en ook af en toe andere dingen doet en tenslotte Paulien, die zich daar ook elke dag nuttig probeert te maken.
Vier personeelsleden voor één café dat de helft van de tijd heel schaars bezet is, is wellicht toch een beetje teveel van het goede, of vergis ik me nu ?
Vier personeelsleden voor één café dat de helft van de tijd heel schaars bezet is, is wellicht toch een beetje teveel van het goede, of vergis ik me nu ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Een paar (huishoud-)handschoenen kan een goede oplossing zijn - zwangere vrouwen poetsen thuis toch ook toiletten, verversen eventueel pampers van kinderen die er al zijn, zetten vuilnisbakken buiten, verschonen kattenbakken...
Het is niet de ideale job voor een zwangere natuurlijk, maar het brengt wel geld in het laatje...
Het is niet de ideale job voor een zwangere natuurlijk, maar het brengt wel geld in het laatje...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dan hebben ze toch geen attente echtgenoot hoor.satine schreef:Een paar (huishoud-)handschoenen kan een goede oplossing zijn - zwangere vrouwen poetsen thuis toch ook toiletten, verversen eventueel pampers van kinderen die er al zijn, zetten vuilnisbakken buiten, verschonen kattenbakken...
Toen mijn vrouwtje zwanger was, deed ik toch wel de kattenbak en dergelijke.
Je moet nu ook geen risico's gaan lopen als het niet nodig is.
Maar on topic, in het geval van Femke zou ik toch eerder gaan vragen aan Luc of hij geen extra jobke kan bedenken.
Dat is tenminste proper werk en met wat geluk mag ze bij Julia of Simonne gaan zitten
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nog steeds geen compassie met Femke... Wie zijn gat brandt, moet maar op de blaren zitten!
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik vind wel dat je een beetje hard bent voor Femke. Ze heeft ook veel goede dingen gedaan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vind het in elk geval prijzenswaardig dat ze haar schouders weer onder de dingen zet, en het niet allemaal af wil laten hangen van Tim of Peter. Hopelijk houdt ze die houding vol 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Dat is inderdaad wel positief.Christel schreef:Ik vind het in elk geval prijzenswaardig dat ze haar schouders weer onder de dingen zet, en het niet allemaal af wil laten hangen van Tim of Peter. Hopelijk houdt ze die houding vol
0 x