Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Spinoza, de broer van Popeye 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
Bram is ook het grootste licht niet precies >> Jana ten huwelijk vragen terwijl hun relatie net een beetje aan het herstellen is én alsof ze dat nu maar zou overwegen net voor ze verder gaat studeren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Redelijk onbegrijpelijk inderdaad...
Bram weet blijkbaar van gekkigheid niet meer hoe hij Jana aan moet pakken. Ik heb wel met hem te doen, als je ziet hoe hij zich wanhopig in bochten aan het wringen is. Maar hij zou, op zijn leeftijd, ergens toch ook moeten inzien dat een huwelijk totaal geen oplossing is, en dat dit Jana eerder verstikt dan iets anders?

Bram weet blijkbaar van gekkigheid niet meer hoe hij Jana aan moet pakken. Ik heb wel met hem te doen, als je ziet hoe hij zich wanhopig in bochten aan het wringen is. Maar hij zou, op zijn leeftijd, ergens toch ook moeten inzien dat een huwelijk totaal geen oplossing is, en dat dit Jana eerder verstikt dan iets anders?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Bram handelt vanuit emotie, zonder eerst de gevolgen te overwegen, wel eerlijk. Dit komt voortdurend terug bij andere personages maar soms gedreven door criminele en destructieve doeleinden. Ach zonder dat geen soap.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij was het meer Jana en Lowieke bespionerenEvaaa schreef:Ja, maar Bram kan tegenwoordig echt niets meer goed doen. Hij wil zich vrijmaken voor haar en zien waar ze mee bezig is om de relatie te redden. Oké, de manier waarop was misschien niet echt slim, maar Jana had toch op zijn minst kunnen appreciëren dat Bram speciaal voor haar naar daar was gekomen.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat denk ik nu niet hoor.
Bram houdt echt wel van haar en wil haar laten merken dat hij van haar houdt, maar hét probleem is dat hij voortdurend raad vraagt aan de verkeerde persoon (Frank of Paulien, die zélf nog gevoelens voor hem heeft)...
Dat ze bovendien inwonen bij Simonne en Frank en dus quasi nooit alleen zijn 's avonds (en 's ochtends) maakt de situatie er bovendien niet makkelijker op. Ik snap ook niet dat ze niet bij Jana's moeder gaan wonen, die haar huis/flat staat toch leeg, vermits er zo goed als nooit is.
Bram houdt echt wel van haar en wil haar laten merken dat hij van haar houdt, maar hét probleem is dat hij voortdurend raad vraagt aan de verkeerde persoon (Frank of Paulien, die zélf nog gevoelens voor hem heeft)...
Dat ze bovendien inwonen bij Simonne en Frank en dus quasi nooit alleen zijn 's avonds (en 's ochtends) maakt de situatie er bovendien niet makkelijker op. Ik snap ook niet dat ze niet bij Jana's moeder gaan wonen, die haar huis/flat staat toch leeg, vermits er zo goed als nooit is.
0 x
-
- x 435
Gaat Bram nu óók al onredelijk beginnen doen?!
Jana is veel te jong om te trouwen. De tijden zijn wel veranderd.
Ik snap dat hij gefrustreerd is en zeker over Lowie, maar dit slaat toch nergens op. Ik begin het zelfs manipulatie te vinden. ("Je wil niet met mij trouwen, dus je ziet mij niet graag!")

Ik snap dat hij gefrustreerd is en zeker over Lowie, maar dit slaat toch nergens op. Ik begin het zelfs manipulatie te vinden. ("Je wil niet met mij trouwen, dus je ziet mij niet graag!")
0 x
-
- Poster rang 5
hij zal dat ervaren als een vernedering zeker?Lazylady schreef:Gaat Bram nu óók al onredelijk beginnen doen?!![]()
Enfin, wel onnozel dat hij daarmee zijn relatie echt op het spel zet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Hij is gewoon niet realistisch meer en zeker niet gezien die relatie al een tijdje op springen staat.lord F. schreef:hij zal dat ervaren als een vernedering zeker?
Enfin, wel onnozel dat hij daarmee zijn relatie echt op het spel zet.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ja hij is onredelijk.. Maar ja.. Ze leek zich ook echt te schamen voor hem in de aula.. en voordien op het etentje werd hij wel lichtjes in het belachelijke getrokken.. Ze hangt bijna vast aan Lowie.. en die afwijzing nu.. Jana heeft dit wel een beetje aan zichzelf te danken door Bram zo slecht te behandelen.. Telkens wanneer hij het goed wou maken hield zij de boot af.. Voor hem is die afwijzing het bewijs dat ze hem niet meer graag ziet.. hoe drastisch en overdreven het is.. want Jana is inderdaad nog maar 17 en dus wel wat te jong om al aan trouwen te denken. Het zit gewoon erg diep bij Bram.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ocharme en hij heeft haar dan nog wel die reis naar Rome gegeven ....Ze vindt dat hij te hard werkt maar wil wel een eigen appartementje vinden .
0 x
-
- Poster rang 1
Ik vond hem ook een beetje dramatisch maar hij had toch een goed punt:
Hij mag gaan werken om haar te onderhouden terwijl madam hogere studies aanvangt maar tegelijkertijd moet hij altijd vrij zijn wanneer zij dat wil. Zij wil 'een stekje voor hen beiden'; als ze dat nu al wil (en perse zonder hulp van mama en papa) moet ze een keuze maken en die hogere studies uitstellen of afstellen.
Dat lijkt Bram wel door te hebben.
Hij mag gaan werken om haar te onderhouden terwijl madam hogere studies aanvangt maar tegelijkertijd moet hij altijd vrij zijn wanneer zij dat wil. Zij wil 'een stekje voor hen beiden'; als ze dat nu al wil (en perse zonder hulp van mama en papa) moet ze een keuze maken en die hogere studies uitstellen of afstellen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De verschillende achtergrond en toekomst van Bram en Jana begint nu wel duidelijk te worden. t Heeft lang geduurd eer dat een 'issue' werd, maar dat is het wel.
Ik ken weinig mannen die loodgieter/cafebaas zijn en n vrouw met n universitair diploma hebben.
Anderzijds heeft Jana nog lang geen universitair diploma, er kan nog veel gebeuren.
Als t uitgeraakt tussen hun beiden, moet ze ms alleen gaan wonen en gaan werken en haalt ze haar diploma nooit.
Ik ken weinig mannen die loodgieter/cafebaas zijn en n vrouw met n universitair diploma hebben.
Anderzijds heeft Jana nog lang geen universitair diploma, er kan nog veel gebeuren.
Als t uitgeraakt tussen hun beiden, moet ze ms alleen gaan wonen en gaan werken en haalt ze haar diploma nooit.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Jana kan ook weekendwerk of zomerwerk in de Frens doen he, dan zijn ze toch meer samen. Jobstudenten mogen ook in t jaar werken nu. Ze is er niet te jong of te schoon voor he !Summer85 schreef:Ik vond hem ook een beetje dramatisch maar hij had toch een goed punt:
0 x