In vlaamse velden

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Lazylady
x 435

Re: In vlaamse velden

Bericht door Lazylady »

Er gaat nog iets gebeuren tussen dat meisje en die Duitse soldaat, me dunkt ;)

(Ik moet de vorige aflevering nog bekijken. Opgenomen met de digibox.)
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lazylady schreef:Er gaat nog iets gebeuren tussen dat meisje en die Duitse soldaat, me dunkt ;)

(Ik moet de vorige aflevering nog bekijken. Opgenomen met de digibox.)
Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komen :lol: Vond het een mooie aflevering gisteren! Zeker kijken :D
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Evaaa schreef:Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komen :lol: Vond het een mooie aflevering gisteren! Zeker kijken :D
We hadden de digibox ingesteld, maar dat ding wou toch niet vanzelf beginnen opnemen zeker? Hebben we nogal wat minuten gemist dus... :problem:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lazylady schreef:
Evaaa schreef:Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komen :lol: Vond het een mooie aflevering gisteren! Zeker kijken :D
We hadden de digibox ingesteld, maar dat ding wou toch niet vanzelf beginnen opnemen zeker? Hebben we nogal wat minuten gemist dus... :problem:
Digiboxen, ze hebben een eigen willetje soms :thumbdown:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ook gezien dat "Franky" alias Jef Hoogmartens een gastrolletje vertolkte gisteren ? Spijtig voor hem beet hij op het einde in het zand, sorry, modder en is het RIP.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:Ook gezien dat "Franky" alias Jef Hoogmartens een gastrolletje vertolkte gisteren ? Spijtig voor hem beet hij op het einde in het zand, sorry, modder en is het RIP.
Tuurlijk hebben we dat gezien! :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Vanavond aflevering 6, wij zijn dus over de helft : maar de oorlog is nog geen jaar bezig.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

martha schreef:Vanavond aflevering 6, wij zijn dus over de helft : maar de oorlog is nog geen jaar bezig.
Nee, hoor, we zitten aan de helft vandaag. 1916 :-) Ik denk dat Marie nu tegen haar wil een beetje verliefd is geworden op de lieve Duitser. Dat is wat ik afleid uit het trailertje toch :eek:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Devilex schreef:Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
Overdrijf je niet een beetje?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wat me wel een beetje stoort aan de reeks is dat het wel erg traag voruit gaat. Volgens mij hadden ze een betere reeks gemaakt mrt de helft van de afleveringen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Devilex schreef:Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
gaat het niet over een gentse familie tijdens de oorlog en hoe zij dat ervaren ?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:
gaat het niet over een gentse familie tijdens de oorlog en hoe zij dat ervaren ?
Dat denk ik ook, maar als je de reeks niet goed vindt, moet je op zoek naar iets wat volgens jou niet klopt, hé? :lol:
Ik heb nog niet veel seks gezien, één romance, dat wel. Maar dat vind ik niet erg, noch verwonderlijk. Marie is daar alleen met haar ouders in dat grote huis en die kregen "gasten" te logeren, waaronder een jonge, mooie, vriendelijke jonge gast....Over smaak en kleur valt niet te twisten.. :whistle:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Waarom is of was iedereen tijdens de oorlog er tegen dat Philippe les zou gaan geven aan een Vlaamse universiteit en waarom werd je daarvoor scheef bekeken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Men zag dat toen als samenwerking met de Duitsers, omdat het de Duitsers waren die ervoor zouden zorgen dat de universiteit weer open ging en Vlaams werd, ipv Franstalig. En de Duitser was nog altijd de vijand...
0 x
Sanne
Plaats reactie