(Ik moet de vorige aflevering nog bekijken. Opgenomen met de digibox.)
In vlaamse velden
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Lazylady
- x 435
Re: In vlaamse velden
Er gaat nog iets gebeuren tussen dat meisje en die Duitse soldaat, me dunkt 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komenLazylady schreef:Er gaat nog iets gebeuren tussen dat meisje en die Duitse soldaat, me dunkt
0 x
-
Lazylady
- x 435
We hadden de digibox ingesteld, maar dat ding wou toch niet vanzelf beginnen opnemen zeker? Hebben we nogal wat minuten gemist dus...Evaaa schreef:Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komenVond het een mooie aflevering gisteren! Zeker kijken
0 x
-
Evaaa
- x 435
Digiboxen, ze hebben een eigen willetje somsLazylady schreef:We hadden de digibox ingesteld, maar dat ding wou toch niet vanzelf beginnen opnemen zeker? Hebben we nogal wat minuten gemist dus...Evaaa schreef:Oh nee, als daar maar geen Duitserkes van komenVond het een mooie aflevering gisteren! Zeker kijken
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ook gezien dat "Franky" alias Jef Hoogmartens een gastrolletje vertolkte gisteren ? Spijtig voor hem beet hij op het einde in het zand, sorry, modder en is het RIP.
0 x
-
ikke
- x 435
Tuurlijk hebben we dat gezien!martha schreef:Ook gezien dat "Franky" alias Jef Hoogmartens een gastrolletje vertolkte gisteren ? Spijtig voor hem beet hij op het einde in het zand, sorry, modder en is het RIP.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Vanavond aflevering 6, wij zijn dus over de helft : maar de oorlog is nog geen jaar bezig.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Nee, hoor, we zitten aan de helft vandaag. 1916martha schreef:Vanavond aflevering 6, wij zijn dus over de helft : maar de oorlog is nog geen jaar bezig.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

-
ikke
- x 435
Overdrijf je niet een beetje?Devilex schreef:Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wat me wel een beetje stoort aan de reeks is dat het wel erg traag voruit gaat. Volgens mij hadden ze een betere reeks gemaakt mrt de helft van de afleveringen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
gaat het niet over een gentse familie tijdens de oorlog en hoe zij dat ervaren ?Devilex schreef:Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat denk ik ook, maar als je de reeks niet goed vindt, moet je op zoek naar iets wat volgens jou niet klopt, hé?martha schreef:gaat het niet over een gentse familie tijdens de oorlog en hoe zij dat ervaren ?Devilex schreef:Het gaat daar meer over seks en romances dan over de oorlog zelf.
Ik heb nog niet veel seks gezien, één romance, dat wel. Maar dat vind ik niet erg, noch verwonderlijk. Marie is daar alleen met haar ouders in dat grote huis en die kregen "gasten" te logeren, waaronder een jonge, mooie, vriendelijke jonge gast....Over smaak en kleur valt niet te twisten..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom is of was iedereen tijdens de oorlog er tegen dat Philippe les zou gaan geven aan een Vlaamse universiteit en waarom werd je daarvoor scheef bekeken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Men zag dat toen als samenwerking met de Duitsers, omdat het de Duitsers waren die ervoor zouden zorgen dat de universiteit weer open ging en Vlaams werd, ipv Franstalig. En de Duitser was nog altijd de vijand...
0 x
Sanne