Het GROTE speculatie topic
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Het GROTE speculatie topic
Ik vind veel van de postings in dit topic eerder thuishoren in dit topic
De reden waarom het speculatie-topic hier staat, is omdat dit hoekje het enige is waar spoilers mogen gepost worden, maar de laatste tijd is het hier het grote fantastie-topic en wordt er niet meer echt gespeculeerd en dat is wel jammer, vind ik.
Just my two cents...
De reden waarom het speculatie-topic hier staat, is omdat dit hoekje het enige is waar spoilers mogen gepost worden, maar de laatste tijd is het hier het grote fantastie-topic en wordt er niet meer echt gespeculeerd en dat is wel jammer, vind ik.
Just my two cents...
0 x
-
Omega
- x 435
Ik vraag me af welke verhaallijn in het verschiet ligt met die Gui Tarstar die Emma berichtjes stuurt. Zou iemand uit het Thuisdorp hierachter zitten?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat vraag ik me ook al een hele tijd af.. Het is dus zo, dat voor zover we weten niemand van de Thuispersonages al iets weet over die Gui Tarstar, want het wordt enkel aan de kijkers getoond, dat Emma met hem chat, of van hem sms'jes ontvangt.Omega schreef:Ik vraag me af welke verhaallijn in het verschiet ligt met die Gui Tarstar die Emma berichtjes stuurt. Zou iemand uit het Thuisdorp hierachter zitten?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Uiteindelijk zie ik Mayra en Ann uit elkaar gaan en Ann zal daardoor weer toegeven aan Marianne, ze mag blijven samen met Geert en zal inzien dat ze door Mayra werd gemanipuleerd. Mayra wordt de nieuwe bitch van dienst, ze zal het hoederecht op Sandrine opeisen. Hierdoor ook Rosa en Peggy tegen zich krijgen, .....
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Danny: de collega van Tim, heeft ooit haar portefeuille teruggegeven toen ze die vergeten was in de frens en weet alles van de gitaarles historie met jens en lag er iets teveel de nadruk op dat hij het niet heeft met pedofielen en aanverwanten. Hij heeft Emma gesteund en raadgegeven irl en doet verder als gui tarstar maar zij heeft niet door dat hij het is
0 x
-
Omega
- x 435
^^Dat is zeker een mogelijkheid. Maar het kan ook zijn dat ze een nieuw personage introduceren. Het blijft wel een beetje vreemd omdat ze eigenlijk het thema al eens behandeld hebben met Jens.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Toekomstige koppels: Bram & Paulien, Lowie & Jana, Peter & Femke, Toon & Peggy, Tim & Sam, Luc & Julia, Waldek & Mayra.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- annekeHU
- Poster rang 4

dus volgens jou, blijft de relatie tussen Tim en Sam blijft overeind, ondanks de huidige troubles? Al de andere koppels zijn koppels die nu nog niet of niet meer bestaan..
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik hoop niet dat Waldek en Rosa uit elkaar gaan. Laat die maar samen blijven. Samen met Frank en Simonne de twee hoekstenen van het gezin in Thuis. Zet Femke maar opnieuw bij Tim. Dan kunnen ze samen hun kindje opvoeden en komt er eindelijk eens een vrolijkere verhaallijn voor de getergde Femke. En ja, ondanks alles, blijf ik hopen dat de kleine een mini-Timmeke of Timmineke wordt 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Euhm, dat kan geen mini-Tim zijn, enkel een mini-Peter of mini-Femke...
0 x

- Bomanza
- Nog geen rang
Moderator bericht:GroteThuisfan!!! schreef:Toekomstige koppels: Bram & Paulien, Lowie & Jana, Peter & Femke, Toon & Peggy, Tim & Sam, Luc & Julia, Waldek & Mayra.
Reactie verwijderd
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Laat hem daar van gespaard blijven aub! Hij is een vriend en goeie collega van haar maar ik hoop dat Waldek en Rosa samen blijven.GroteThuisfan!!! schreef:Toekomstige koppels: Bram & Paulien, Lowie & Jana, Peter & Femke, Toon & Peggy, Tim & Sam, Luc & Julia, Waldek & Mayra.
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Ik zie het niet direct gebeuren maar het zou een verrassende wending zijn als blijkt dat Julia Luc gewoon gebruikt als speeltje
Hoe noemen ze dat, een koekje van eigen deeg.
Al hoop ik dit van niet, vind het wel een mooi koppeltje
Hoe noemen ze dat, een koekje van eigen deeg.
Al hoop ik dit van niet, vind het wel een mooi koppeltje
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
Evaaa
- x 435
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Tina Maerevoet pluist alle scenario's van dit Thuis-seizoen door en oefent alvast op volgende regie-aanwijzing: '… kijkt hem broeierig aan…' Bron: https://twitter.com/search/?q=%23thuiso ... 23lucleeft
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!