Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Fifieke
Nog geen rang

Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door Fifieke »

Emma heeft er nog steeds contact mee. Hij stuurde haar een sms om haar veel succes te wensen voor fysica en nadat ze haar witte smartphone had weggestoken ging ze Judith vragen om haar een beetje fysica uit te leggen. Dus die Guy tarstar duikt vroeg of laat op en ik denk dat het Tims collega danny is
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Re: Guy tarstar

Bericht door GroteThuisfan!!! »

De link van zijn Facebook pagina: http://facebook.com/guitarstar1 En hij is bevriend met Emma Van Damme en ook met een zekere Koo Van Damme. Is die Koo Van Damme een toekomstig Thuispersonage? Het zal al zeker familie zijn van Emma (en ze lijkt ook op Emma). Wie weet !!! :dance:
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Zou Koo Van Damme niet gewoon een medewerkster zijn achter de schermen? Ze heeft ook Ivo Chiang als vriend en plaatst foto's van haar zelf op Facebook. Dat zou toch niet gebeuren op een account gebruikt voor alleen chatgesprekken in de serie?

Ze heeft trouwens ook een Youtube account, waar ze een filmpje over het begin van dit seizoen erop heeft staan. En aangezien ze zo'n 3 maanden op voorrand filmen, kan ze geen personage zijn, want dit filmpje dateert van 5 maanden terug en het account zelfs van 4 nov 2012. Anders moeten de scriptschrijvers er wel héél vroeg bij zijn geweest. :mrgreen:

Wat we daaruit wel kunnen besluiten is dat de naam van Kurt, Stan en Emma gebaseerd zijn op deze - waarschijnlijk - medewerkster. :thumbup:
0 x
wateenbeesten
Nog geen rang

Bericht door wateenbeesten »

Waarom noemt iedereen die vriend eigenlijk Guy Tarstar, als de link 'guitarstar1' is.
Moeten we het dan niet splitsen in Guitar Star.
0 x
Anita
Nog geen rang

Bericht door Anita »

Ik denk dat Stan achter dat account zit :)
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

jorah69 schreef:Zou Koo Van Damme niet gewoon een medewerkster zijn achter de schermen? Ze heeft ook Ivo Chiang als vriend en plaatst foto's van haar zelf op Facebook. Dat zou toch niet gebeuren op een account gebruikt voor alleen chatgesprekken in de serie?
Dat denk ik ook. Ik heb trouwens 1 gemeenschappelijke vriend met Koo Van Damme en dat is iemand die al een aantal keer is gaan figureren voor Thuis.
wateenbeesten schreef:Waarom noemt iedereen die vriend eigenlijk Guy Tarstar, als de link 'guitarstar1' is.
Moeten we het dan niet splitsen in Guitar Star.
Als naam op Facebook is het Gui Tarstar. Dus vandaar dat dat hier zo wordt overgenomen. (Alleen maken sommige forumleden er Guy van.)
0 x
Sanne
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Volgens mij is Danny Gui Tarstar en ik denk dat dit iets voor de seizoensfinale is
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

Hihihi dat zeg ik al maanden!
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Ik gok op Jens :mrgreen: Zou best leuk zijn als het Jens was... :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ThuisInDuitsland schreef:Ik gok op Jens :mrgreen: Zou best leuk zijn als het Jens was... :lol:
Zo dom zal hij toch niet zijn? Hij heeft net een hele storm achter de rug nadat bleek dat Emma verliefd was op hem.
Hij heeft haar toen afgewezen en zou dan nu stiekem proberen haar vertrouwen te winnen?

Lijkt me niet erg logisch!
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Nou Gui Tarstar probeert Emma ook niet te versieren... hij doet gewoon vriendelijk en luistert naar haar en geeft goede raad zoals Jens dat tijdens de gitaarles ook al deed :denk: Jens wou best een vriend voor Emma zijn, niet haar lief. Dus misschien probeert hij op die manier een vriend voor haar te zijn...?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

In andere topics hier wordt Gui Tarstar beschouwd als een soort van pedofiel zonder nette bedoelingen, dat had ik in mijn achterhoofd bij mijn vorige posting. ;)
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

ThuisInDuitsland schreef:Nou Gui Tarstar probeert Emma ook niet te versieren... hij doet gewoon vriendelijk en luistert naar haar en geeft goede raad zoals Jens dat tijdens de gitaarles ook al deed :denk: Jens wou best een vriend voor Emma zijn, niet haar lief. Dus misschien probeert hij op die manier een vriend voor haar te zijn...?
Die chatter was er ook al toen Jens nog gitaarlessen gaf. Jens heeft na die situatie ook 1 keer met heel veel moeite geantwoord op Emma's profiel.
Als Emma chat wordt er ook steeds een mysterieuze sfeer gecreëerd, een sfeer van naderend onheil. Dus Jens, neen. Er zal zeker wel iets gebeuren, kwestie dat Thuis altijd het maatschappelijke leven voor ogen wil houden: "let op met vreemde en internet" zal dit keer de boodschap zijn ;)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Wat wel vreemd is is dat die Guy Tarstar tegen Emma gezegd heeft ouder te zijn. Het lijkt me niet dat zoiets in het echt ook gebeurd, dan doen ze zich eerder voor als leeftijdsgenoten.

In ieder geval zullen ze er wel iets mee van plan zijn. Anders zouden ze zoveel moeite niet steken om die teksten op het scherm te laten verschijnen
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met die boiler van vorig jaar. Daar hebben ze ook een heel jaar in de luwte mee bezig geweest tot de plot zich rond de seizoensfinale uitrolde.
0 x
Hi_Mr_Herbert
Nog geen rang

Bericht door Hi_Mr_Herbert »

Anita schreef:Ik denk dat Stan achter dat account zit :)
Ik denk Manfred...
0 x
Gesloten