thuis in 2014
- annekeHU
- Poster rang 4

thuis in 2014
Ik las net op mijn facebook volgend bericht
Voor de trouwe kijker van de Eén-soap ‘Thuis’ belooft 2014 een spannend jaar te worden. Wim Janssen, producer van de reeks, licht in ‘TV Familie’ alvast een tipje van de sluier op.
In ‘Thuis’ verloopt de overgang van 2013 naar 2014 niet overal even vlot. Zo zijn er spanningen tussen Jana en Bram en lopen de discussies tussen Mayra en Marianne hoog op. Ook de relatie van Judith met haar dochter Emma verloopt eerder stroef. ‘Luc zoekt dan weer stiekem toenadering tot Julia en ook Peggy vindt dat zij na al haar beproevingen recht heeft op geluk. Ze droomt van een geslaagde oogoperatie en van een nieuwe start samen met Peter,’ vertelt Wim Janssen in het weekblad.
Opgelet: spoiler alert!
De grootste verrassing voor ‘Thuis’-fans wordt de terugkeer van Femke, een rol die vertolkt wordt door Vanya Wellens. In 2013 liep haar relatie met Tim Cremers op de klippen nadat bekend raakte dat ze zwanger was van Peter, maar volgend jaar duikt - de ondertussen hoogzwangere - Femke plots weer op. ‘Ik denk dat iedereen wel wist dat ik zou terugkomen,’ zegt Vanye zelf. ‘Het verhaal van Femke is zeker nog niet afgelopen.’
Bron: nieuwsblad.be
Naar mijn mening staat er niet zoveel "spoiler" in ('t zijn allemaal dingen die je als echte Thuis-fan gewoon weet) , maar het is nog niet uitgezonden , dus daarom hier.
Voor de trouwe kijker van de Eén-soap ‘Thuis’ belooft 2014 een spannend jaar te worden. Wim Janssen, producer van de reeks, licht in ‘TV Familie’ alvast een tipje van de sluier op.
In ‘Thuis’ verloopt de overgang van 2013 naar 2014 niet overal even vlot. Zo zijn er spanningen tussen Jana en Bram en lopen de discussies tussen Mayra en Marianne hoog op. Ook de relatie van Judith met haar dochter Emma verloopt eerder stroef. ‘Luc zoekt dan weer stiekem toenadering tot Julia en ook Peggy vindt dat zij na al haar beproevingen recht heeft op geluk. Ze droomt van een geslaagde oogoperatie en van een nieuwe start samen met Peter,’ vertelt Wim Janssen in het weekblad.
Opgelet: spoiler alert!
De grootste verrassing voor ‘Thuis’-fans wordt de terugkeer van Femke, een rol die vertolkt wordt door Vanya Wellens. In 2013 liep haar relatie met Tim Cremers op de klippen nadat bekend raakte dat ze zwanger was van Peter, maar volgend jaar duikt - de ondertussen hoogzwangere - Femke plots weer op. ‘Ik denk dat iedereen wel wist dat ik zou terugkomen,’ zegt Vanye zelf. ‘Het verhaal van Femke is zeker nog niet afgelopen.’
Bron: nieuwsblad.be
Naar mijn mening staat er niet zoveel "spoiler" in ('t zijn allemaal dingen die je als echte Thuis-fan gewoon weet) , maar het is nog niet uitgezonden , dus daarom hier.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Re: thuis in 2014
Ze doen nu alsof ze zoveel onthullen, terwijl de terugkeer van Vanya zo vanzelfsprekend is...
0 x
-
Jonathan
- Nog geen rang
Dacht ik ook meteen toen ik het las. Daarvoor moest je zelfs geen spoilers lezen. Wat men in het begin van het artikel "verklapt" is trouwens wat er op korte termijn gaat gebeuren. Dat konden we de afgelopen dagen ook al zien...
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
En in een interview met de acteur die Kurt speelt zegt hij dat Kurt nog gaat opvallen en niet in positieve zin.
Stond in Dag Allemaal en was maar een klein tekstje.
Stond in Dag Allemaal en was maar een klein tekstje.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Dries Verhegens personage zal de komende maanden prominent aanwezig zijn in Thuis. Ik moet mijn woorden wikken en wegen, maar Kurt zal nog opvallen, Zegt Dries. En niet altijd in positieve zin. Hij zal betrokken zijn bij de eindplot van dit seizoen. Het wordt nog zéér spannend.
Letterijk uit de Dag allemaal van za 4 jan. tot vr. 10 jan. 2014
Letterijk uit de Dag allemaal van za 4 jan. tot vr. 10 jan. 2014
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
Omega
- x 435
-
robmolle
- Nog geen rang
Mss gaan ze voor een vliegtuigcrash aan het einde van het seizoen. Verschillende personages zitten aan boord en Kurt is de piloot die dronken is en daardoor de schuldige.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Dat zou tenminste nog eens spannend zijn! En voor mij mag dat vliegtuig ook nog in brand vliegen! Lekker spannend!!!robmolle schreef:Mss gaan ze voor een vliegtuigcrash aan het einde van het seizoen. Verschillende personages zitten aan boord en Kurt is de piloot die dronken is en daardoor de schuldige.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
- Sans
- Poster rang 1

Sinds het voorval met Waldek doet Kurt geen commerciële (lijn)vluchten meer.. alleen nog vracht (cargo)..GroteThuisfan!!! schreef:Dat zou tenminste nog eens spannend zijn! En voor mij mag dat vliegtuig ook nog in brand vliegen! Lekker spannend!!!robmolle schreef:Mss gaan ze voor een vliegtuigcrash aan het einde van het seizoen. Verschillende personages zitten aan boord en Kurt is de piloot die dronken is en daardoor de schuldige.
0 x
-
robmolle
- Nog geen rang
Ah... ja, dat van die lijnvluchten is waar... wist ik nog wel, maar was aan het dromen van een spectaculair seizoenseinde
Als Kurt nog wat meer vijanden maakt dan gok ik er op dat er hem zoiets als Luc te wachten staat tegen het einde van het seizoen. Maar dan krijgen we een herhaling van de vorige cliffhanger. Mss ontvoerd Kurt wel iemand (Mayra/Ann) tegen het
einde van het seizoen. Het gaat daar alleszins uit de hand gaan lopen als Mayra zo de bitch tegen hem blijft uithangen.
Als Kurt nog wat meer vijanden maakt dan gok ik er op dat er hem zoiets als Luc te wachten staat tegen het einde van het seizoen. Maar dan krijgen we een herhaling van de vorige cliffhanger. Mss ontvoerd Kurt wel iemand (Mayra/Ann) tegen het
einde van het seizoen. Het gaat daar alleszins uit de hand gaan lopen als Mayra zo de bitch tegen hem blijft uithangen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Het zou zeker spectaculair zijn..
Nee ik denk ook niet dat hij Mayra's misbruik en manipulatie zomaar aan zich gaat laten voorbijgaan. Ik verwacht wel dat hij iets gaat doen.. Ze speelt nu zijn gewelddadig verleden tegen hem uit.. maar dat zou wel is helemaal verkeerd kunnen uitpakken. Als hij effectief deel uitmaakt van de eindplot dan denk ik wel dat het iets met Mayra ofzo te maken heeft of er moest zich nog een nieuwe verhaallijn ontwikkelen met hem.
Nee ik denk ook niet dat hij Mayra's misbruik en manipulatie zomaar aan zich gaat laten voorbijgaan. Ik verwacht wel dat hij iets gaat doen.. Ze speelt nu zijn gewelddadig verleden tegen hem uit.. maar dat zou wel is helemaal verkeerd kunnen uitpakken. Als hij effectief deel uitmaakt van de eindplot dan denk ik wel dat het iets met Mayra ofzo te maken heeft of er moest zich nog een nieuwe verhaallijn ontwikkelen met hem.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6