Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Hij verwijt Peggy dat ze hem (en de rest) meteen afblaft, maar zelf wil Peter toch ook niet naar haar luisteren; zoals over dat idee om te verhuizen! Is het dan niet belangrijk dat Peggy "gelukkig" kan zijn in haar toestand?
Laatst gewijzigd door Lazylady op za 21 dec 2013, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
OK maar hij is er ook nog en hij heeft toch ten minste recht op inspraak . Zoals zij zegde : "Ik heb beslist" ....Lazylady schreef:Hij verwijt Peggy dat ze hem (en de rest) meteen afblaft, maar zelf wil Peter toch ook niet naar haar luisteren; zoals over dat idee om te verhuizen! Is het dan niet belangrijk dat Peggy "gelukkig" kan zijn in haar toestand?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Oké het is logisch dat Peter boos is. Peggy ziet het gewoon niet in. Overigens is hij al net zo een dramaqueen als Peggy zelf. Lieve help wat een koppel! Ze kunnen zo door als die twee oudjes uit The Muppet Show. Ze doen niets anders dan mopperen, zeiken en drammen over alles. Geen van beiden is ook maar enigszins bereid tot enige zelfreflectie. Jut en Jul stoken elkaar mooi op, op deze manier.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
ranske
- Poster rang 4

In Peggy en Peter kan ik nog altijd moeilijk een koppel zien.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik ben nu niet meteen de grootste Peter fan (zéker niet in combinatie met Peggy), maar ik vond toch dat hij gisteren goed uit de hoek kwam. Het werd tijd dat Peggy eens met de neus op de feiten gedrukt werd en zo cru is de enige manier waarop dat deftig bij haar kan doordringen.
Ik dacht zelf nog 'door je rotkarakter!' en een minuut later riep hij het ook
Ik dacht zelf nog 'door je rotkarakter!' en een minuut later riep hij het ook
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad goed gezegd van hem
Maar dat gezegd zijnde, kan ik hen ook nog steeds maar moeilijk als een koppel zien. Die 2 passen echt totaal niet bij elkaar...
Maar dat gezegd zijnde, kan ik hen ook nog steeds maar moeilijk als een koppel zien. Die 2 passen echt totaal niet bij elkaar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Allez, toch goed van Peter dat hij de huwelijksreis weer wil laten doorgaan...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Tiens, niemand die hier opmerkt dat Peter weeral eens de slappe lach heeft gekregen toen Tom bloedserieus vertelde over de donorschapavonturen van Ann en Mayra 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Er staan Peter nog moeilijke tijden te wachten :
advocaat zijn van Marianne en tezelfdertijd echtgenoot en schoonzoon zijn van de twee vrouwen die het bloed van Marianne kunnen drinken
mede babysit zijn van sandrientje, iedere keer dat Ann en Mayra de bloemen gaan buitenzetten
Femke die rond en gezond de gevangenis gaat verlaten
advocaat zijn van Marianne en tezelfdertijd echtgenoot en schoonzoon zijn van de twee vrouwen die het bloed van Marianne kunnen drinken
mede babysit zijn van sandrientje, iedere keer dat Ann en Mayra de bloemen gaan buitenzetten
Femke die rond en gezond de gevangenis gaat verlaten
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Peter is helemaal opgelucht nu. Hij had het meteen door wat Femke haar bedoeling is door te zeggen dat ze nog maar 7 maand zwanger is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sasha
- Poster rang 1

Ik denk dat hij gewoon zelf denkt dat ze echt maar 7 maanden is. En dus zwanger van Tim.Crackers schreef:Peter is helemaal opgelucht nu. Hij had het meteen door wat Femke haar bedoeling is door te zeggen dat ze nog maar 7 maand zwanger is.
Ik denk dat hij nu gewoon niet meer vermoed dat hij de vader is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Zo zou het ook kunnen zijn natuurlijk. Daar had ik nog niet aan gedacht. In elk geval is de storm nu even gaan liggen voor Peter, maar voor hoe lang?Sasha schreef:Ik denk dat hij gewoon zelf denkt dat ze echt maar 7 maanden is. En dus zwanger van Tim.Crackers schreef:Peter is helemaal opgelucht nu. Hij had het meteen door wat Femke haar bedoeling is door te zeggen dat ze nog maar 7 maand zwanger is.
Ik denk dat hij nu gewoon niet meer vermoed dat hij de vader is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

In mei dacht ik want het huwelijk was de laatste aflevering en het vrijgezellenfeest was toch kort daar voor?annekeHU schreef:is er iemand die nog exact weet wanneer Femke en Peter samen het bed hebben gedeeld? Bij mijn weten was dat de avond van het vrijgezellenfeest van Peggy, maar wanneer was dat? Eind april 2013, of pas in mei ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
- Sasha
- Poster rang 1