Ja, dat vond ik wel goed! Ik vrees echter dat je kuchje gaat eindigen in een in een verschrikkelijke luide hoestbui.Lazylady schreef:Daarom dat ik er een sarcastisch kuchje heb bijgezet in kleine lettertjes.exsencon schreef:Heu...de essentie van Thuis is dat Peter het GAAT weten.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Tim gaat geen dna-test aanvragen want hij weet dat hij de vader niet kan zijn.Poolaapje schreef:Miss Cray Cray is back, spijtig genoeg. De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn.
Ik denk eerder dat als Tim hoort dat Femke rondbazuint dat hij papa is, hij wel een DNA-test zal vragen.Evaaa schreef:Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
0 x
-
ikke
- x 435
Femke zal zeker tegen de dna-lamp lopen, anders is dit geen "Thuis" meer!thomaaas schreef:Tim gaat geen dna-test aanvragen want hij weet dat hij de vader niet kan zijn.Poolaapje schreef:Miss Cray Cray is back, spijtig genoeg. De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn.
Ik denk eerder dat als Tim hoort dat Femke rondbazuint dat hij papa is, hij wel een DNA-test zal vragen.Evaaa schreef:Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
"De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn". Dat vond ik ook ! dat belooft voor de toekomst van Femke ...we zijn nog niet aan de nieuwe patatjes ...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Als ze zegt Tim : enig idee wie die nog bekijkt, Sam inbegrepen ?
Als ze zegt : Peter dan krijgt die zijn verdiende loon.
Enig idee na onder Rosa's dak geleefd als ideale schoonzoon, het vuurwerk dat daar gaat geven ?
Thuis kennende gaat dit weer druppelsgewijs opgelost worden.
Als ze zegt : Peter dan krijgt die zijn verdiende loon.
Enig idee na onder Rosa's dak geleefd als ideale schoonzoon, het vuurwerk dat daar gaat geven ?
Thuis kennende gaat dit weer druppelsgewijs opgelost worden.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Hoe zal Femke het klaarspelen om Peggy niet te moeten zien tot na de bevalling. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Moderator bericht:martha schreef:Hoe zal Femke het klaarspelen om Peggy niet te moeten zien tot na de bevalling.
Spoilers alleen in de spoiler-topics!
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat is haar al niet gelukt, zie!Evaaa schreef:Moderator bericht:martha schreef:Hoe zal Femke het klaarspelen om Peggy niet te moeten zien tot na de bevalling.
0 x
-
ikke
- x 435
Leuk moment, ik ben benieuwd wat we vanavond te zien en te horen zullen krijgen!tvx1 schreef:Dat is haar al niet gelukt, zie!Evaaa schreef:Moderator bericht:martha schreef:Hoe zal Femke het klaarspelen om Peggy niet te moeten zien tot na de bevalling.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ja zie Peggy, het is van den "Tim", ik ben nog maar 7 maanden zwanger hoor en dat mijn buik zo dik is, is omdat ik heel veel gesnoept heb in de gevangenis toen ik mijn diploma moest halen.ikke schreef:Leuk moment, ik ben benieuwd wat we vanavond te zien en te horen zullen krijgen!tvx1 schreef:Dat is haar al niet gelukt, zie!Evaaa schreef:Moderator bericht:martha schreef:Hoe zal Femke het klaarspelen om Peggy niet te moeten zien tot na de bevalling.
0 x
-
exsencon
- x 435
Hmm, volgens mij is Femke maar 5 maanden zwanger. Eind mei vorig jaar de alom beroemde predictor-scene, juni-juli-augustus tellen niet in Thuis, dus sept-okt-nov-dec-jan maakt dus 5 maand plus enkele predictor-weken! 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Femke is zwanger gemaakt van Peter op donderdag 25 april (Op de vrijgezelen avond van Peggy). Nu is ze 8 maanden ver. Ze bevalt dan eind februari. Dus, ze hebben de zomerstop als 1 maand berekend. Maar, NORMAAL was ze nu al 9 maanden geweest in de echte wereld !!!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
Evaaa
- x 435
Hola! Tenzij ze de zomerstop wel als 2 maand hebben berekend en het is uiteindelijk toch van Tim! Zwangerschapsberekeningen, vrij verwarrendGroteThuisfan!!! schreef:Femke is zwanger gemaakt van Peter op donderdag 25 april (Op de vrijgezelen avond van Peggy). Nu is ze 8 maanden ver. Ze bevalt dan eind februari. Dus, ze hebben de zomerstop als 1 maand berekend. Maar, NORMAAL was ze nu al 9 maanden geweest in de echte wereld !!!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Je mag ook niet vergeten dat op het moment dat ze de predictor afgelezen heeft ze al ongeveer een maand zwanger was.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!