Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Summer85 »

Ik tel de afleveringen af tot ze weer terug is :lol: .
Ik hoop ook dat ze haar een beetje geluk gunnen deze keer. Dat ze in de gevangenis haar diploma heeft behaald, dat ze een goede bevalling heeft, een gezond kindje (dat ze gewoon zelf gaat opvoeden). Misschien Peter op termijn terug aan haar zijde? Of iemand nieuw?
Haar verleden heeft haar nu wel genoeg ingehaald vind ik :denk:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

She's back ! :dance: :dance: :dance: :dance:
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Ik ben blij dat ze terug is. Hopelijk gunnen de scenaristen haar nu een beetje geluk na alle miserie die ze heeft gekend.

Wat me opviel: de voorbije dagen zagen we haar buitenkomen uit de gevangenis in een promofilmpje, maar in de serie zelf is deze scene niet te zien. Ze verschijnt meteen bij eddy en nancy thuis.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ja dat viel me ook op :)

Ook blij dat ze terug is, en nu maar hopen op mooie tijden.

En als ze dan perse erge dingen moet meemaken om het interessant te houden, dan op zijn minst dingen waar ze zelf niet aan kan doen en dus niet opnieuw uitgespuwd en veroordeeld moet worden door al die 'heilige boontjes' die in Thuis rondlopen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

slipstreamdrive schreef:Ik ben blij dat ze terug is. Hopelijk gunnen de scenaristen haar nu een beetje geluk na alle miserie die ze heeft gekend.

Wat me opviel: de voorbije dagen zagen we haar buitenkomen uit de gevangenis in een promofilmpje, maar in de serie zelf is deze scene niet te zien. Ze verschijnt meteen bij eddy en nancy thuis.
dan kan het kloppen dat dat fragment heel recentelijk werd opgenomen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Na wat Femke meemaakte, ongeacht of ze haar miserie aantrok of niet was mijn reactie : Oh nee, Femke niet weer !
Raar eigenlijk want ze is overtuigend en de verhaallijnen met haar komen gegarandeerd. De enige reden die ik ervoor
kan bedenken is dat ik nog aan het bekomen ben van een overdosis Femke zeker, maar goed, dat is mijn probleem dan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ranske schreef:Na wat Femke meemaakte, ongeacht of ze haar miserie aantrok of niet was mijn reactie : Oh nee, Femke niet weer !
Raar eigenlijk want ze is overtuigend en de verhaallijnen met haar komen gegarandeerd. De enige reden die ik ervoor
kan bedenken is dat ik nog aan het bekomen ben van een overdosis Femke zeker, maar goed, dat is mijn probleem dan.
Dat heb ik dus hetzelfde. :razz:
Maar daar kan zowel het personage als de actrice inderdaad niks aan doen...
En misschien blijkt het ook wel mee te vallen, als ze haar maar niet meteen in grote drama's gooien, want daar heb ik het ook wel een beetje mee gehad. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik kan snappen dat Femke Peter zijn huwelijk niet wil kapotmaken, maar gewoon zíjn kind krijgen zonder dat hij het ooit (*kuchkuch*) zal weten... Dat vind ik toch niet bepaald mooi. (Zacht uitgedrukt...)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En dacht Femke nu écht dat Tim, zeker na alles wat er gebeurd is en zeker omdat hij het wéét, zin heeft om een kind op te voeden waarvan hij de vader niet is, laat staan omdat het door een éénmalig slippertje verwekt is? :eh:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Goh, ik snap haar wel. Maar dat Tim haar "vergeten" is en heeft rondgesjareld met verschillende madammen, kwam precies wel hard aan. In ieder geval ik was toch blij voor haar dat ze haar diploma behaald heeft in de gevangenis :thumbup:
Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja, inderdaad nuttig van Femke om dat diploma te halen. (Ik wist niet dat dat kon in de gevangenis.)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Summer85 schreef:Ik tel de afleveringen af tot ze weer terug is :lol: .
Ik hoop ook dat ze haar een beetje geluk gunnen deze keer. Dat ze in de gevangenis haar diploma heeft behaald, dat ze een goede bevalling heeft, een gezond kindje (dat ze gewoon zelf gaat opvoeden). Misschien Peter op termijn terug aan haar zijde? Of iemand nieuw?
Haar verleden heeft haar nu wel genoeg ingehaald vind ik :denk:
Aan één van uw wensen is alvast voldaan. Ze heeft haar diploma gehaald.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lazylady schreef:Ik kan snappen dat Femke Peter zijn huwelijk niet wil kapotmaken, maar gewoon zíjn kind krijgen zonder dat hij het ooit (*kuchkuch*) zal weten... Dat vind ik toch niet bepaald mooi. (Zacht uitgedrukt...)
Heu...de essentie van Thuis is dat Peter het GAAT weten.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Miss Cray Cray is back, spijtig genoeg. De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn.
Evaaa schreef:Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
Ik denk eerder dat als Tim hoort dat Femke rondbazuint dat hij papa is, hij wel een DNA-test zal vragen.
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Heu...de essentie van Thuis is dat Peter het GAAT weten.
Daarom dat ik er een sarcastisch kuchje heb bijgezet in kleine lettertjes. ;)
0 x
Plaats reactie