Hopelijk blijft het even boeiend!
In vlaamse velden
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
wateenbeesten
- Nog geen rang
Re: In vlaamse velden
Ik moet bekennen dat ik het mis had. De eerste aflevering kon ik wel smaken!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, de eerste aflevering was wel in orde. Grappig om te zien dat ze niet veel moesten veranderen aan Gent om het er zoals in 1914 te laten uitzien. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Mona'ke
- Poster rang 2

-
Lazylady
- x 435
Die oma is wel heel wreed. Zomaar dat meisje op straat zetten, en ze zat dan nog wel in een schuur! 
0 x
-
ikke
- x 435
Tijdens de oorlog zijn veel wreedheden gebeurd.Lazylady schreef:Die oma is wel heel wreed. Zomaar dat meisje op straat zetten, en ze zat dan nog wel in een schuur!
Komt daarbij nog dat die oma en de hele familie een stand hoog te houden hadden. Dat kunnen wij ons niet inbeelden, hé?!
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb de tweede aflevering gemist... hoe is die Guillaume in dat strafkamp terecht gekomen?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nou en? Mag ik daarom mijn gedacht niet zeggen?ikke schreef:Komt daarbij nog dat die oma en de hele familie een stand hoog te houden hadden. Dat kunnen wij ons niet inbeelden, hé?!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

I.p.v. op de trein richting het front, zaten hij en "zijn nieuwe maat" op de trein richting Nederland (deserteurs dus). Ze zijn betrapt en richting dat kamp gevoerd.annekeHU schreef:Ik heb de tweede aflevering gemist... hoe is die Guillaume in dat strafkamp terecht gekomen?
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Wel en? Mag een ander ook z'n gedacht niet zeggen..? (Heeft ikke iets in die aard gezegd, dat u uw gedacht niet mag zeggen?)Lazylady schreef:Nou en? Mag ik daarom mijn gedacht niet zeggen?ikke schreef:Komt daarbij nog dat die oma en de hele familie een stand hoog te houden hadden. Dat kunnen wij ons niet inbeelden, hé?!
En nu weer op de bal, aub.
0 x
Je suis la!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
De oma werd wel schitterend neergezet door Chris Lomme
Zij deed mij bij wijlen soms denken aan Marianne
En dokter Boesman die verandert ook maar altijd van mening zoals het hem uitkomt (vorige week aan de universiteit en gisteren bij de "pruisen" in zijn huis).
En het was wel verrassend dat de moeder van Marie wel akkoord ging met het plan om haar dochter een verpleegsteropleiding te laten volgen
Dokter Boesman dat is toch zo'n bourgeois. Zoals hij denigrerend sprak over de "cité".
En dokter Boesman die verandert ook maar altijd van mening zoals het hem uitkomt (vorige week aan de universiteit en gisteren bij de "pruisen" in zijn huis).
En het was wel verrassend dat de moeder van Marie wel akkoord ging met het plan om haar dochter een verpleegsteropleiding te laten volgen
0 x
-
Evaaa
- x 435
Barbara Sarafian is toch wel fantastisch. Moet nog lachen als ik denk aan haar quote "Op de Duitsers en hun land... Dat ze snel weer verenigd worden"
Ik vond het nog lang duren vooraleer er iemand die mannen lik op stuk gaf.
En mijn kop eraf als de gevoelige Duitser niet iets gaat proberen bij Marie.
0 x
-
ikke
- x 435
Dan zullen er wel meerdere koppen rollen!Evaaa schreef:Barbara Sarafian is toch wel fantastisch. Moet nog lachen als ik denk aan haar quote "Op de Duitsers en hun land... Dat ze snel weer verenigd worden"Ik vond het nog lang duren vooraleer er iemand die mannen lik op stuk gaf.
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Ik denk er net zo over.martha schreef:Wat ons wel wat stoort is dat één en andere media staat te verkondigen dat zij het jaar 2014 gaan vieren omdat dan 100 jaar geleden de eerste WO is uitgebroken. Een oorlog waar zoveel miljoenen slachtoffers zijn gevallen, zoveel is verwoest, waar me nu nog overal de littekens in het landschap van ziet, dat viert men niet : dat mag men herdenken. Ja, 11/11/2018 dan mag er gevierd worden.
En als je zegt dat er historische fouten inzitten of dingen zoals het korte krullenkopje van marie en later is het los op haar rug en meer moois dan ben je een muggenzifter. Enfin zij die het mooi vinden op welk vlak dan ook, dat ze kijken. Ik heb afgehaakt.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik heb niets tegen een kritische noot, maar het mag niet de bedoeling zijn om anderen hun "pret" te bederven.Fifieke schreef:Ik denk er net zo over.martha schreef:Wat ons wel wat stoort is dat één en andere media staat te verkondigen dat zij het jaar 2014 gaan vieren omdat dan 100 jaar geleden de eerste WO is uitgebroken. Een oorlog waar zoveel miljoenen slachtoffers zijn gevallen, zoveel is verwoest, waar me nu nog overal de littekens in het landschap van ziet, dat viert men niet : dat mag men herdenken. Ja, 11/11/2018 dan mag er gevierd worden.
Enfin zij die het mooi vinden op welk vlak dan ook, dat ze kijken. Ik heb afgehaakt.
Voorlopig kijk ik nog met "plezier".
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Wij ookikke schreef:Ik heb niets tegen een kritische noot, maar het mag niet de bedoeling zijn om anderen hun "pret" te bederven.Fifieke schreef:Ik denk er net zo over.martha schreef:Wat ons wel wat stoort is dat één en andere media staat te verkondigen dat zij het jaar 2014 gaan vieren omdat dan 100 jaar geleden de eerste WO is uitgebroken. Een oorlog waar zoveel miljoenen slachtoffers zijn gevallen, zoveel is verwoest, waar me nu nog overal de littekens in het landschap van ziet, dat viert men niet : dat mag men herdenken. Ja, 11/11/2018 dan mag er gevierd worden.
Enfin zij die het mooi vinden op welk vlak dan ook, dat ze kijken. Ik heb afgehaakt.
Voorlopig kijk ik nog met "plezier".
0 x