Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door ranske »

Zeker de ' duivelse schoondochter ' ;o)
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 111
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Mayra is een vreselijke intrigante.
Toen hun achterbakse advocaat op het toneel verscheen sprak het smoeleke van Mayra boekdelen. :twisted:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Wow, Mayra, je hebt honderd voor welopgevoed gedrag : zomaar de melk weggritsen van op de keukentafel waar je aartsvijanden zitten te ontbijten :thumbdown:

En Mayra, ik ben er niet rouwig om dat je niet bij het bemiddelingsgesprek mag aanwezig zijn. Misschien kan jij een oortje geven aan Ann en influisteren wat die dweil allemaal moet zeggen :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wat is bitch is Mayra (geworden) ! Hoe kan je nu verliefd zijn op zo iemand ? Ann zakt in mijn achting.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Dat Mayra wilt dat Ann haar moeder buiten zet uit haar eigen huis bewijst van gebrek aan liefde voor Ann. Wie eist nu zoiets van zijn partner en een partner dan nog die ermee akkoord gaat, is nog erger :boo:
Waarom kon Mayra er zelf niet opkomen om met Ann te verhuizen? Dit is dus het bewijs dat het alleen om wraak gaat maar dat Ann zo blind kan zijn dat snap ik niet, om dokterke te spelen is ze wel "intelligent" genoeg maar voor de rest :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dit gaat Mayra nog zuur opbreken!!! :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat lijkt me ook. Die boosaardigheid die daar in zit moet zich eens wreken.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

ranske schreef:Dat lijkt me ook. Die boosaardigheid die daar in zit moet zich eens wreken.
Hoe sneller hoe beter!
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ze zoekt terug contact met Kurt, net op het moment dat ze het vruchtbaarst is.. Ik weet niet of ze Ann echt zou bedriegen.. Misschien is het eerder proberen van de vriendschap te herstellen en hopen dat hij op z'n eerdere beslissing wil terugkomen..?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Dat denk ik niet. Mayra wil koste wat het kost een kind. Dat moet heel diep zitten bij haar.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ze is inderdaad wanhopig maar is ze dan echt zo dom?? Wil ze dat haar relatie met Ann gedoemd is? Het moet zijn want anders ga je zoiets toch niet ondernemen.. Het is de bedoeling dat ze zwanger geraakt dus als het zover is dan gaat ze toch heel veel mogen uitleggen.. want Ann weet niks van haar plannetjes. Gaat ze er wel een goeie draai mogen aan geven.. Waarschijnlijk de doodsteek voor hun relatie.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Sans schreef:Ze zoekt terug contact met Kurt, net op het moment dat ze het vruchtbaarst is.. Ik weet niet of ze Ann echt zou bedriegen.. Misschien is het eerder proberen van de vriendschap te herstellen en hopen dat hij op z'n eerdere beslissing wil terugkomen..?
Nee, die wil persé een kind! Niets anders is nog van tel.
Stom kieken is dat geworden, zeg.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Volgens mij gaat ze hem ook in bed proberen te lokken.
En wat dan? Als ze zwanger wordt gaat Ann op een gegeven moment toch doorkrijgen dat er iets niet klopt (hoop ik! :lol: )
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Sans schreef:Ze is inderdaad wanhopig maar is ze dan echt zo dom?? Wil ze dat haar relatie met Ann gedoemd is? Het moet zijn want anders ga je zoiets toch niet ondernemen.. Het is de bedoeling dat ze zwanger geraakt dus als het zover is dan gaat ze toch heel veel mogen uitleggen.. want Ann weet niks van haar plannetjes. Gaat ze er wel een goeie draai mogen aan geven.. Waarschijnlijk de doodsteek voor hun relatie.
'T was te hopen !!!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zelden, zelfs in Thuis zag ik een personage dat zo ijskoud alleen voor zichzelf leeft.
De drama's die ze veroorzaakt deren haar niet. Dat dwingt haar partner dat die haar moeder uit het huis zet.
Notabene het huis waar zij woont als gaste en kansen krijgt waar iedere buitenhuiswerkende moeder van droomt zoals mee aanschuiven aan tafel na 't werk, permanente oppas voor Sandrientje. Tussen de muren die beven van emoties konkelfoest zij doodleuk achter de rug van Ann om toch zwanger te worden van Kurt.
Als Ann hier achterkomt kan dit de breuk worden en dan ligt zij met klikken en klakken op straat.
Wie een put graaft voor een ander......
0 x
Gesloten