Lazylady schreef:Ik vind het aan de andere kant wel wat smerig. Eigenlijk zou vooral Mayra iedereen over zich heen moeten krijgen...
Inderdaad, maar Mayra blijkt er zich om een of andere reden toch buiten te kunnen houden.
Natuurlijk is het zo dan Ann veel meer tijd in het doktershuis doorbrengt dan Mayra, die fulltime buitenshuis werkt.
Mayra heeft haar privé-atelier, Ann werkt in de praktijk samen met de man van haar moeder.
Zij is ook de dochter, Mayra is er pas later bij gekomen - dus is het niet meer dan menselijk dat Ann alles over zich krijgt.
Ann zou er goed aan doen om hierover eens met een niet-betrokken partij rustig te praten, want volgens mij weet ze helemaal niet meer wat ze zelf echt wil (of durft het niet zeggen) - de situatie is ondertussen ook al zo grimmig geworden dat het moeilijk wordt om een stap terug te zetten.
Zeker met de hete adem van Mayra in haar nek, die bij het minste begint over 'voor onze relatie kiezen'.
Ik vond de manier waarop ze gewoon voorbij Marianne liep met Sandrine aan haar hand er zo over - hoe je dat je eigen moeder kan aandoen, daar kan ik niet bij.
Dat ze hier ook Sandrine op deze manier bij betrekt...
Ok, in een normale familie zou zo'n kind oma toch een kusje willen geven - dit tv-kindje ging braaf mee naar boven

- maar dan je eigen kind dat afpakken?