Wauters vs. Waes

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
ikke
x 435

Re: Wauters vs. Waes

Bericht door ikke »

Poolaapje schreef:
ikke schreef:Ik had gisteren sterk het gevoel dat het element acteren een heel grote rol speelt.
'k Ben al minder geneigd om de reeks te blijven volgen.
Maar daarom is 't nog geen slechte TV,hé, begrijp mij niet verkeerd aub
Zo van je paard vallen acteer je niet hoor...
:lol: :lol: :lol: Daar twijfel ik niet over, hoor. Alhoewel, Tom is niet bang van een stunt meer of minder. :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

zie er ook niet meteen acteren in, maar 't is niet gezegd dat ze de wedstrijden niet op 'n spannende(ere) manier monteerden...
misschien was de echte volgorde van wedstrijden anders... bvb de 5de wedstrijd van de reeks was ook de 4de op rij die Wouters won...

'fin. Ontspannende tv, met die twee.
0 x
Je suis la!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Sarita Therror schreef:zie er ook niet meteen acteren in, maar 't is niet gezegd dat ze de wedstrijden niet op 'n spannende(ere) manier monteerden...
misschien was de echte volgorde van wedstrijden anders... bvb de 5de wedstrijd van de reeks was ook de 4de op rij die Wouters won...

'fin. Ontspannende tv, met die twee.
Dat heb ik ook al gedacht - en ook dat ze misschien de volgorde van de afleveringen door elkaar gehaald hebben naargelang de winnaar, om het zo voor de kijker spannend te maken/houden.

Hoe dan ook, ik vind het wel een tof programma - het feit dat dit de eerste co-productie is van beide zenders, sinds de uitvaartplechtigheid van koning Boudewijn, vind ik ook wel een beetje speciaal.
Hoewel ik daarom alleen niet zou kijken - ik had Waes al eerder bezig gezien en was benieuwd wat hier uit ging komen.
Het valt mee, dus ik kijk verder. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Gisteren vond ik het toch minder boeiend dan de eerste aflevering. Allez, in die zin dat ik tijdens de aflevering al andere werkjes aan het doen was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Zo'n domino parcours uitstippelen en bouwen.. Niet gemakkelijk ze. Dat moet een zenuwslopende week geweest zijn.. maar chapeau voor beide teams.. :razz: Bij Tom liep het net iets beter maar Koen had wel veel meer blokjes gezet.. Dat heeft dan uiteindelijk ook de doorslag gegeven ondanks dat een heel deel van zijn parcours overeind bleef. Goeie uitdaging. Ben benieuwd naar volgende week!
0 x
Branaaa
Nog geen rang

Bericht door Branaaa »

Het was weer super! Ik kijk ook al uit!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En het is weer duidelijk dat Tom Waes echt een kei is in die fysieke proeven.

Heel jammer voor Koen wel. :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amai, Tom is helemaal naar Thailand (14u vliegen) geweest voor niks?! En al die moeite...
Jammer! Hopelijk volgende keer beter en voor allebei!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Niet op eigen kosten hè. :-)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Niet op eigen kosten hè. :-)
Natuurlijk niet, maar zo ver vliegen! 't Zou niks voor mij zijn...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
lord F. schreef:Niet op eigen kosten hè. :-)
Natuurlijk niet, maar zo ver vliegen! 't Zou niks voor mij zijn...
Hij weet nu tenminste dat hij het niet kan.
En het leverde wel prachtige beelden op. :-)

Vond het wel de beste aflevering sedert de eerste. Vanaf volgende week moeten we dus naar vtm kijken.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Spijtig toch dat Tom uiteindelijk niet gedoken heeft in Thailand na al die maanden van training.. Beetje een anti-climax.. ma bon het was natuurlijk niet zonder risico en het was duidelijk dat hij te nerveus was.. het was ook maar geïmproviseerd waar dat hij moest vanaf springen.. gevaarlijk met die rotsen beneden.. dus niet duiken was waarschijnlijk wel de beste optie. Hoe dan ook, vond het een hele goeie aflevering. :thumbup:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als hij die 19,5 meter gesprongen heeft, waarom hebben ze dat dan niet getoond? Het hoogste wat we gezien hebben is 13 meter. Als er geld en mogelijkheden zijn om hem in Thailand te filmen, waarom dan niet van op de 19,5 meter?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik denk wel dat hij het gedaan heeft.. ook al hebben we de beelden niet gezien.. omdat hij na een week toch al aan 13 meter zat.. Dan is 19,5 meter op een paar maand zeker haalbaar.. en kwa fysieke proeven is Tom een doorbijter.. We kunnen het best allemaal niet teveel in twijfel trekken.. dat doen al genoeg andere mensen blijkbaar.. Daar hebben ze het trouwens over gehad in Café Corsari.. En dan nog.. 13 meter is ook al een top prestatie! Ik zie het mezelf nog niet direct nadoen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind het alleen jammer dat ze het niet hebben laten zien, het zou toch nog meer spektakel in de aflevering gebracht hebben.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie