Ik vond het wel goed, ik had vaak een Tomtesterom-gevoel. Tom en Koen die tot het uiterste gaan om te winnen.
Ook wel leuk hoe ze hun tactiek bedachten. Tom die doodleuk naar de receptie ging om te vragen om hem te verwittigen wanneer Koen zou vertrekken. En die brave mens zegt dan dat Koen een ontbijt besteld heeft om 5u.
Ik heb door omstandigheden enkel maar een paar fragmenten gezien. Maar ik hoorde van mijn huisgenoten dat ze genoten hebben.
Als 't even kan, ga ik de volgende keer de volledige uitzending uitzitten.
Ik vond het ook zeer goed te doen. Mooie streken ook waar ze langs moesten fietsen. (Ik ben als kind nog in streken van de Dordogne op vakantie geweest.)
Ja moet zeggen de Koen heeft dat niet slecht gedaan..
Ik dacht dat het mis ging gaan toen het jumping onderdeel totaal de mist in ging terwijl hij daar toch hard op hoopte. Ik was wel aan het rooten voor Tom.. en zeker na die val.. ouch.. zag er pijnlijk uit.. maar ja het schiet nummer was echt niet zijn ding.
Ik had gisteren sterk het gevoel dat het element acteren een heel grote rol speelt.
'k Ben al minder geneigd om de reeks te blijven volgen.
Maar daarom is 't nog geen slechte TV,hé, begrijp mij niet verkeerd aub
Ik kan er niets aan doen, maar sinds gisteren stoor ik me soms wel wat aan Tom Waes z'n houding... (Desalniettemin blijft het rot voor hem dat hij zich zo bezeerd had, natuurlijk.)
Ik denk dat ik hem liever in programma's zie die van hem "alleen" zijn, zoals Reizen Waes bv.
ikke schreef:Ik had gisteren sterk het gevoel dat het element acteren een heel grote rol speelt.
'k Ben al minder geneigd om de reeks te blijven volgen.
Maar daarom is 't nog geen slechte TV,hé, begrijp mij niet verkeerd aub