Het meest logische zou zijn omdat er een nieuw personage inzit dat we nog moeten leren kennen.Jonathan schreef:Toen ging het wel degelijk om Isabelle A. Deze generiek zou het om Stefanie De Meulemeester en Sonny Vande Putte gaan. Al moet ik zeggen dat ik het dus net Isabelle A, zoals ik eerder al schreef, en Koen Wauters vind. Zeker wanneer je het een eerste keer hoort.tvx1 schreef:Die vrouwelijke stem van de nieuwe generiek doet met heel erg veel denken aan diegene die de allereerste thuisgeneriek inzong...
En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
Begingeneriek
-
tvx1
- x 435
Re: Begingeneriek
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ze zitten al aan 8.Jonathan schreef:Toen ging het wel degelijk om Isabelle A. Deze generiek zou het om Stefanie De Meulemeester en Sonny Vande Putte gaan. Al moet ik zeggen dat ik het dus net Isabelle A, zoals ik eerder al schreef, en Koen Wauters vind. Zeker wanneer je het een eerste keer hoort.tvx1 schreef:Die vrouwelijke stem van de nieuwe generiek doet met heel erg veel denken aan diegene die de allereerste thuisgeneriek inzong...
En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Omega
- x 435
Omdat het bij de 'versies' niet gaat om de gehele generiek, maar enkel om de motiefjes op het eind. Daarvan zullen er dus drie verschillende versies zijn. We hebben ze hier al overlopen: gordijn, tegel en bakstenen.Jonathan schreef: En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
Het zijn niet steeds dezelfde 9 per generiek. Ze kunnen kiezen wie ze tonen. Maar het is gelimiteerd tot 9.Sandertje schreef:Als er negen personages per "generiek" zijn is mijn gok voor de laatste 9 van de laatste generiek:
1. Kurt
2. Stan
3. Ivo Courtois
4. Yvette
5. Bram
6. André
7. Julia
8 & 9 ??
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Het eerste wat ik ook dacht: Ai, lijkt hard op de generiek van Familie.
Maar eigenlijk vind ik het wel leuk. Het was tijd voor verandering en binnen een week zijn we deze generiek al terug gewoon.
Maar eigenlijk vind ik het wel leuk. Het was tijd voor verandering en binnen een week zijn we deze generiek al terug gewoon.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Ik weet niet waarom sommige vinden dat de generiek op die van familie lijkt zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik ben er niet weg van, ik vind hem eigenlijk niet beter dan de vorige.
Wat niet wil zeggen dat ik hem slecht vind, buiten het feit dat de personages allemaal ofwel stoned, ofwel sullig overkomen.
Wat niet wil zeggen dat ik hem slecht vind, buiten het feit dat de personages allemaal ofwel stoned, ofwel sullig overkomen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik wacht wel tot maandag om hem te bekijken. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Maar op de site van Thuis staat wel duidelijk dat ze gisteren alvast drie van de "versies" lieten zien en dat we al de andere "versies" vanaf maandag 20 januari te zien krijgen. Ik denk dus toch dat men met "versies" meer bedoeld dan enkel de verschillende motiefjes!Omega schreef:Omdat het bij de 'versies' niet gaat om de gehele generiek, maar enkel om de motiefjes op het eind. Daarvan zullen er dus drie verschillende versies zijn. We hebben ze hier al overlopen: gordijn, tegel en bakstenen.Jonathan schreef: En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
0 x
-
jdyrocker
- Nog geen rang
Voor wie al eens wil oefenen:
Je bent thuis
We zijn blij dat je hier kan zijn
Goede raad van iedereen
Warme armen om je heen
Je bent thuis
Er is geen beter plek voor jou
Alles past hier in elkaar
Nergens beter dan thuis
Je bent thuis
We zijn blij dat je hier kan zijn
Goede raad van iedereen
Warme armen om je heen
Je bent thuis
Er is geen beter plek voor jou
Alles past hier in elkaar
Nergens beter dan thuis
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
En Ellen dan?Omega schreef:Omdat het bij de 'versies' niet gaat om de gehele generiek, maar enkel om de motiefjes op het eind. Daarvan zullen er dus drie verschillende versies zijn. We hebben ze hier al overlopen: gordijn, tegel en bakstenen.Jonathan schreef: En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
Het zijn niet steeds dezelfde 9 per generiek. Ze kunnen kiezen wie ze tonen. Maar het is gelimiteerd tot 9.Sandertje schreef:Als er negen personages per "generiek" zijn is mijn gok voor de laatste 9 van de laatste generiek:
1. Kurt
2. Stan
3. Ivo Courtois
4. Yvette
5. Bram
6. André
7. Julia
8 & 9 ??
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- annekeHU
- Poster rang 4

-
Djenner
- Poster rang 2

De reden zal wel zijn dat er iemand terugkeert of een nieuw personage opduikt en het nog een groot geheim is.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Of een andere, (minder opwindende) verklaring kan zijn dat één drie versies op hun website meer dan genoeg vond, dat ze dat gedaan hebben was volgens mij gewoon een soort preview omdat ze zelf goed genoeg weten dat we al lang op een nieuwe generiek aan het wachten zijnDjenner schreef:De reden zal wel zijn dat er iemand terugkeert of een nieuw personage opduikt en het nog een groot geheim is.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik denk ook dat er gewoon massa's versies zijn met als enige verschil de volgorde van de personages, ze zullen dat misschien een beetje aanpassen aan de aflevering?
Ik vind ze alleszins heel mooi; een zéér wulpse Judith
Ik vind ze alleszins heel mooi; een zéér wulpse Judith
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Ik vind vooral Frank die neerploft in de zetel geweldig
.
Alleen tim trekt maar ne rare kop in zijn stukje vind ik niet?
Alleen tim trekt maar ne rare kop in zijn stukje vind ik niet?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.