Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Mayra werkt als jeukpoeder op mijn gestel. Dat mens is volkomen doorgeslagen. Als kind te heet gewassen vrees ik. Wat de ander ook zegt, slaan is zo zwak! Daarnaast vind ik heel dit gedoe sowieso alles behalve realistisch maar dat ter zijde. Dat mens denkt alleen maar aan zichzelf en wat zij wil bereiken. Daar moet alles en iedereen voor wijken. Beetje jammer. Ze lijkt Luc wel, die gaat ook over lijken voor zijn carrière.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is waar, maar het waren wel beide "dames" die daarin te ver gingen, want Marianne deelde de eerste klap uit..Kwast schreef:Wat de ander ook zegt, slaan is zo zwak!

Dat gezegd zijnde, werkt Mayra ook bij mij als "jeukpoeder op mijn gestel" (

Bovendien heb ik geen goed woord over voor iemand die persé onafhankelijk wil zijn, maar die dat wil bereiken via andermans geld. En dan nog het geld van iemand waar ze geen goed woord voor over heeft en die ze achteraf schaamteloos uit haar eigen huis jaagt. Mayra is al haar krediet wel zo'n beetje kwijt inmiddels.

En nu zal zij zich wel bezig houden met het zoeken naar een advocaat (zou ze die wél zelf betalen?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Kwast schreef:Mayra werkt als jeukpoeder op mijn gestel.

Kwast schreef:Als kind te heet gewassen vrees ik.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In Thuis wordt slaan voorgesteld als de normaalste zaak van de wereld, iedereen doet het daar, zelfs nu ook al zo Marianne. Nochtans lopen ook ten huize Mayra (sarcastisch bedoeld) kinderen rond...Christel schreef:Dat is waar, maar het waren wel beide "dames" die daarin te ver gingen, want Marianne deelde de eerste klap uit..Kwast schreef:Wat de ander ook zegt, slaan is zo zwak!![]()
Hét voorbeeld is ex-bajesklant Eddy die in bijna elke aflevering waar hij in zit wel iemand een klap / kopstoot / duw geeft of wil geven, voor mij mag die jongen dringend op een "anger management" cursus.
On topic: het is ongezien dat Mayra als gast in het huis Bastiaens (ze is de vriendin van Ann) in heel die affaire de eisende partij is. Net als in het begin (toen ze van Ann eiste dat die verhuisde - waarna de verbouwing + atelier volgde) is zij nu degene die Ann weer chanteerde (je moeder moet hier weg, anders ben ik weg).
On topic: benieuwd hoeveel afleveringen Mayra die afschuwelijke rode rok nog zal dragen, het is afzichtelijk

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik heb Mayra altijd een leuk personage gevonden, een goede tegenhanger voor de immer twijfelende Ann.
Maar haar bazigheid en dwingelandij van de laatste weken komt mij nu al de strot uit.
Ik vind dat ze niet meer voor rede vatbaar is - wraak is het enige waar ze nog lijkt aan te denken.
Maar haar bazigheid en dwingelandij van de laatste weken komt mij nu al de strot uit.
Ik vind dat ze niet meer voor rede vatbaar is - wraak is het enige waar ze nog lijkt aan te denken.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Idem...satine schreef:Ik heb Mayra altijd een leuk personage gevonden, een goede tegenhanger voor de immer twijfelende Ann.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik wist niet dat die lelijke rok deel uitmaakte van n taxichauffeur-uniform. En dan dat giletje met die stomme bloem !
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Serieus gemene streek om Ivo Courtois als advocaat te nemen.. Mayra is m'n sympathie aan het verliezen. Dit is echt gewoon uit wraak.
0 x
-
- x 435
Ik vind het jammer. Mayra was naar mijn mening één van de meer "redelijke" personages, maar blijkbaar mocht het weer eens niet baten.
0 x
-
- Poster rang 4
Om het zoals Kwast te zeggen : Mayra werkt als jeukpoeder op mijn gestel !
Nu ze er Courtois haalt, kan Ann gezien haar verbijstering misschien eens wakker worden ?
Nu ze er Courtois haalt, kan Ann gezien haar verbijstering misschien eens wakker worden ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoop ik toch ook. Als ze nu nóg niet ziet waar het Mayra om te doen is, dan weet ik het niet meer...ranske schreef:Om het zoals Kwast te zeggen : Mayra werkt als jeukpoeder op mijn gestel !

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik twijfel momenteel serieus aan Ann haar vermogen om dat te kunnen zien! Ze wil ten allen prijze haar relatie met Mayra goed houden, en daar moet alles en dan ook alles voor wijken!
Hopelijk wordt ze zich bewust van wat er bij speelt bij Mayra , voor er onherstelbare dingen gebeuren!
Hopelijk wordt ze zich bewust van wat er bij speelt bij Mayra , voor er onherstelbare dingen gebeuren!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vind dat Mayra bijna thuis hoort in het gesticht waar ze ooit Véronique van Sevenant (Viv van Dingenen - zus van Werner) in hebben gestoken. Ze ziet echt spoken die er niet zijn! Heeft Marianne nu zo veel verkeerd gedaan?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!